Hoşçakal

239 20 50
                                    

Şu sıralar bölümleri çiftlere özel yapacağım . Geçen bölüm Bakugou ve bizimle ilgiliydi bu bölümde Yuika ve Haruhu ile ilgili olacak .

______________

Haruhu yavaşça uyanmaya başladı. Gözlerini açtığında kendi evinde olduğunu fark etti .

Yuika : Uyanmışsın .

Haruhu sadece Yuika'ya baktı önüne döndü .

Yuika : Artık konuşmuyor muyuz ?

Haruhu : Nasıl geldim buraya ?

Yuika : Angela getirdi . Ona sahip çok dedi . Dağda tepede sızmışsın .

Haruhu koltuğun yanından ceketini alıp üstüne geçirdi .

Haruhu : Rahatsız etmişim kusura bakma sende-

Yuika : Burası senin de evin .

Haruhu : Aki'yi görüp çıkarım .

Yuika : Bakugou aldı onu sabah .

Haruhu : Peki . Y/N'lere gidip görürüm .

Haruhu salondan çıkarken Yuika elini tuttu .

Yuika : Haruhu gitmesen ?

Haruhu elini çekti Kapıya yönelince Yuika bu sefer beline sarıldı .

Yuika : Haruhu gitme benimle kal .

Dejavu yaşandı o an . 6 sene önce olduğu gibi gözünde canlandı . İlk sevgili oldukları günü düşündü . O günde sarılıp gitmemesini istemişti .

Haruhu : Senin bana karşı olan aşkının kabarması için bizim aramızın mı bozulması lazım ?

Yuika : Sana olan hislerimi belli edemediğim için üzgünüm .

Haruhu : Benim için sorun olan şey senin hislerini gösterememen değil . Gidip o herifi...

Haruhu düşündükçe bile sinirleniyordu . Sonra sustu derin bir nefes aldı .

Haruhu : Onu niye öptün ?

Yuika : Ben öpmedim .

Haruhu : Niye izin verdin ?

Yuika : Haruhu otur . Bari biraz kal . Konuşalım .

Haruhu : Konuşacak şey mi bıraktın ?

Yuika yalvarırcasına baktı . Haruhu kıramayıp oturdu . Yuika'da yanına oturdu .

Yuika : Haruhu seni seviyorum .

Haruhu : Nasıl ?

Yuika : Ne ?

Haruhu : Nasıl sevgi bu ? Peki şöyle yapalım benim yerime koy kendini . Başka bi kadını öpsem ne düşünürdün ?

Yuika : ...

Haruhu : Yuika böyle bişey olsa ben şu an seni bu şehirde bile bulamazdım . Yüksek ihtimalle Aki'yi de alır giderdin .

Bakugou X Y/N (2) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin