Mektup

281 22 57
                                    

" Yuika bu numaradan arıyorsan eğer-... ne oldu ? "

Yuika : Ölüm ikizlerini biliyor musun ?

" Tanımam mı ? Allah'ın belaları zamanında az girmedik çatışmaya ."

Yuika : Kızımı öldürdüler .

" AKİ? "

Yuika : Hayır . İkinci kızıma hamileydim . Saldırdılar bana . Şimdi Haruhu'yu ve Aki'yi istiyorlar . Bir de beni .

" Yardım çağıracağını anlamışlardır . "

Yuika : Sence ne kadar umrumda ?

" Yarın ordayız ."

Yuika telefonu kapattı . Ardından sokaklar arasında yürüdü . En sonunda gerçekten karanlık it kopuk dolu denen tabirle yaşayan bir mahalleye girdi . Çöp kutularının arkasına girdi . Sağa sola baktı ve yerdeki rögar kapağından içeri girdi .

Lağamda hiç yüzünü bile buruşturmadan pis kokuların arasında yürüdü . Böyle kokulara alıştığı belli oluyordu .

Duvarda duran bir taşa bastı dakikalar içinde duvar hareketlendi . Küçük bir kapsül çıktı . Cebinden çıkardığı küçük bir bıçakla kendi kolunu kesip kapsüle kanını damlattı .

Kapsülün üstünde Striknin yazınca kapı açıldı . Yuika içeri girdiğinde de geri kapandı .

Oda silahlarla doluydu . Mini karargah gibiydi . Özel kıyafetler dahi vardı . Yuika siyahlar içinde kıyafetleri giydi . Ne var ne yok tüm silahları olabildiğince yanına aldı .

___________________

Y/N : Telefonum çalıyor . Bakugou şunu uzatır mısın ?

Bakugou : ... Yuika arıyor .

Y/N : AÇ ÇABUK !

Bakugou : Al-

" Bakugou şimdi beni iyi dinle . Aki'nin sizde olduğunu biliyorum . Y/N ile birlikte Aki'yi de alın ve Amerika'ya Tebi'nin yanına gidin . Hemen ilk uçakla . "

Bakugou : Nerdesin sen ? Bize böyle emir vere-

" Kapa çeneni ve bu sefer dediğimi yap . Y/N'ye daha çok saldıracaklardır . Özgünlüğü tehlike içeriyor onlar için . Ortadan kaldırmak için her şeyi yaparlar . Aki'yi alın ve hemen gidin ! "

Bakugou : Sen-... Kapattı .

Y/N : Gitmemizi mi istiyor ?

Bakugou : Tabi Özgünlüğün gerçekten tehlikeli . Sana söylememiş olmama rağmen ne konuştuğumuzu biliyorsun . Kalkabilir misin ?

Y/N : Evet iyiyim .

Bakugou : Aki'yi hazırla gidiyoruz .

Y/N : Dediğini yapacak mıyız gerçekten ?

Bakugou : Kendini koruyamazsın ! Kalk ve Aki'yi hazırla ben bir bilet bulup geliyorum hemen .

_______________

Bakugou odadan çıktı hemen . 20 dakikaya geri geldi .

Bakugou : En yakın uçak gece 01:45 de kalkıyor . Saatler var daha . Eve uğrayıp hemen iki üç eşya alacağım . Ardından hemen gelicem .

Y/N : Tek gitme !

Bakugou : Sato burda o sizin yanınızda duracak .

Sato : acele et .

Bakugou : Tamam .

Bakugou çıktığı gibi eve uçtu . Yarın saat içinde elinde bir çantayla geri geldi .

Bakugou X Y/N (2) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin