17

295 21 81
                                    

Bakugou : Bebek arabalarını hazırladım . Gidiyoruz .

Y/N : Nereye ?

Bakugou : Dışarda dolaşalım biraz . Küçük Prensesi bana ver , Itsuki'yi de ben taşıyayım .

Y/N : Tamam , bana uyar sıkılmıştım zaten .

Bakugou bi tarafına Toya'yı diğer tarafına Itsuki'yi aldı . Toya Itsuki'ye bakıp Kafasına bi tane geçirdi .

Bakugou : Hayır !

Itsuki : AAA !

Itsuki Toya'ya bağırdı vurmaya çalıştı .

Bakugou : Itsuki ! Y/N azdı bunlar !

Y/N : Hay Allah'ım hep böyleler . Bu ikisi kavga ediyor Akio yanda paşa paşa takılıyor .

Akio senin kucağında senin saçınla oynuyordu .

Bakugou : Belli büyüyünce bu ikisi kedi köpek olacak . Toya ittirme abiyi !

Toya : PÇ..

Bakugou : Bence bu konuşuyor !

Y/N : Hayatım düşünemeyecek kadar küçük nasıl konuşacak ? İlk ben duyarım zaten bişey düşünse ve Ya dese .

Bakugou : O da doğru neyse hadi çıkalım .

_____________

Sen önde Akio ile paytak paytak yürürken Bakugou arkada diğer ikisiyle cebelleşiyordu . Biri birine biberonunu atıyor diğeri oyuncağını fırlatıyordu .

Avm'ye geldiğinizde Bakugou yorgunluktan nefes nefese kalmış sana bakıyordu .

Y/N : ( Gülerek ) Ne çabuk yorulmuşsun ?

Bakugou : Bu iki şeytanı sen taşı !

Y/N : İyi tamam . Al Akio'yu

Avm'ye girer girmez Bakugou bağırmaya başladı . Arkanı bi döndün Akio Katsuki'nin saçına yapışmış gülüyordu .

Bakugou : Y/N AL ŞUNU ! ŞEYTANLARI GERİ VER ! AL ŞUNU !

Y/N : Hay ! Bende bu ikisi bişey yapmıyor uslu olan da sana gelince deliriyor .

Bakugou : Bu çocuklar beni sevmiyor .

Y/N : Sendeyken şımarıyorlar sadece . Ver Akio'yu .

Bakugou : Tamam en azından bu ikisi birbiri ile uğraşıyor , benimle değil .

Y/N : Bakugou baksana yeni bir şey getirmişler .

Bakugou : Nerde ?

Y/N : Şurda , gelecekten kesitler yazıyor .

Bakugou : Para avlıyorlardır .

Y/N : Soralım .

Bakugou : Y/N gel ! Y/N !

Y/N : Acaba ne işe yarıyor bu alet ?

" Parmak izlerinizi alıyoruz ve göz analizi yaparak gelecekten bir kaç dakika kesit görüyorsunuz . "

Bakugou : Kesin öyledir . Y/N gel gid-

Y/N : Yapalım !

Bakugou : saçma salak sikik bi alet !

Y/N : Katsukiiii ...

Bakugou : Ne kadar ?

Y/N : ( Gülerek ) Çocuklarınkini görmek istiyorum . Hatta Lise anılarını göreyim . Oluyor mu öyle ?

Bakugou X Y/N (2) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin