Hika...

225 21 74
                                    

Bu bölümdeeee Yuika ile kaldığımız yerden devam ediyoruz .

Yuika kendini bir odada bulmuştu .

Yuika :Şimdi hangi zamana ışınlandım ben ?

Dışarda dövüş sesleri geliyordu . Bulunduğu odanın kapısını yavaşça araladı .

Yuika :Karargahtayım ! Kayn'ın karargahındayım . Güzel . Haruhu'nun yakalandığı zamanda mıyım ? Yoksa daha bulunmadı mı ?

Yuika kapıyı yavaşça geri kapattı . Odayı karıştırdı . Nerden nasıl çıkabileceğine baktı . Havalandırma'ya gözü takılında anında zıplayarak havalandırmanın kapağına tutunmaya çalıştı .

___________________

( Bizim zamanımız )

Haruhu : Şu Siktiğimin planını artık yapalım !

Milena : KARŞIMA GEÇİP NASIL BÖYLE KONUŞURSUN ?!

Haruhu : İstediğini aldın ! Şu anlaşmayı imzala ! Yuika'ların takımı ile birlikte savaşabiliriz .

Milena : Düşman takımı yenmek için düşmanımla mı birlik olacağım ? Güldürme beni !

Haruhu Milena'nın üstüne yürüdü . Haruhu kafasının tam arkasında bir şey hissedince durdu .

011 : Tetiği çektiğim gibi kafanı patlatırım ! Şimdi sakinleş ve geri çekil .

Haruhu : Layla yanlış yap-

011 : BANA LAYLA DEME !

Haruhu : Peki geri çekiliyorum . Nasıl ister-

Haruhu aniden arkasını dönüp silahı tuttu . Elini yukarıya kaldırdı . Layla o aksiyonla tetiği çekti ve tavana isabet etti . Haruhu Layla'nın bileğini geriye doğru döndürüp silahı kaptı . Şarjörünü çıkartıp bir kenara attı .

011 dönerek dirsek atmaya kalktı Haruhu kollarını siper edip darbeden kaçındı . Eğildi ve yerde dönerek 011'e çelme taktı . Layla yere yapışınca boğazını sıkmaya başladı .

011 bacaklarını Haruhu'nun beline doladı . Boğazını sıkan elleriniyse baş parmaklarından tutup kırarcasına çekince Haruhu bırakmak zorunda kaldı .

011 hala bacaklarını Haruhu'ya doluyordu . Haruhu ayaklanınca Layla da onunla birlikte kalktı . Kucağında duruyordu Haruhu'nun .

011 Haruhu'ya Kafayı çaktı ve Haruhu'ya tekme atarak geriye doğru takla atıp durdu .

011 : Unutma biz aynı seviyedeki eğitimlerden geçtik !

Haruhu : Unutmak ne mümkün .

Milena : Şov için teşekkürler ancak şimdi kesin ! 011 çıkabilirsin .

011 : Tabi efendim .

Milena : Haruhu sen barış mı istiyorsun ?

Haruhu : En azından işimiz görülene kadar .

Milena : Tamam . Git ve Yuika'nın takımını bul . İmzalayacağım . Ancak beni görmeye Rose gelicek . Yuika değil .

Haruhu : Peki .

Milena : Çıkabilirsin .

Haruhu hızla kapıdan çıktı . İki soluklandı ve önüne döndü . 011 bi üst kattaki balkondan ona bakıyordu . Öldürecek gibiydi sanki bu bakışlar .

Haruhu : ( Kendi kendine ) Sen de haklısın . 014'ün ölümü için birini suçlaman gerekiyor . Yoksa nasıl çıkaracaksın ki hıncını ?

________________________

Bakugou X Y/N (2) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin