Multimedya : Anya ( Cora )
Koltukta oturmuş Anya ile Deatonun konuşmasının bitmesini bekliyordum. Anya'yı bir kaç dakika önce kenara çekmiş ve bir Veterinerin bana nasıl yardım edeceğini sormuştum. O da bana deatonun bir tanıdığı olduğunu ve onun bana yardım edeceğini söylemişti.
Şimdi ise diğer oda da konuşmalarının bitmesini bekliyordum. Aslında daha çok sıkıntıdan patlıyorum da denebilir. Sessizce yerimden kalktım ve onların olduğu odaya doğru ilerlemeye başladım. Azıcık dinlemekten ne zarar gelirdi canım.
Sessiz bir şekilde kapının önüne geldim ve onları dinlemeye başladım. Ama tabiki hiçbir şey anlamadım. Bende kapının önünden çekilip yerime geldim ve oturdum.
Bir kaç dakika sonra Anya ile Deaton yanıma gelmişlerdi. Deaton tam karşımda ki koltuğa oturdu ve bana bakmaya başladı. " kaç yaşındasın Rayne " sorduğu soruyla ilk başta ona ciddi misin bakışı attım. Çünkü tam bir saattir o oda da konuşuyorlardı ve şimdi de bana yaşımı mi soruyordu ciddi miydi bu adam!!
Bana cevabımı bekleyen ifadesiyle bakınca silkelenip sonun da ona cevap verebilmiştim. " 18 " yaşımı ne ara getirdiğini bilmediğim kağıda not alıyordu. Ve yaklaşık yarım saat sonra sorduğu soruları yanıtlamayı bitirmiştim.
Anya ile veterinerden çıkıp parkettiği arabasına binmiştik. Geldiğimizden berli hiç konuşmayan Anya dan bir tuhaflık sezmeye başlamıştım. Ne oluyordu bu kıza inanın hiç anlamıyorum. Son bir kaç aydır böyleydi. Belki de benim bir durumum onu bu hale getirmişti kim bilir.
Eve tekrar geldiğimiz de hiçbir şey demeden odama çıkmıştım. Ve akşam yemeğine kadar da odam da kalmayı düşünüyordum. Üstüm de ki kıyafetleri çıkartıp rahat kıyafetler giymiştim.
Yatağımın üstünde duran çantamdan çizim defterimi çıkardım. Ve çalışma masasına giderek rahat olduğunu düşündüğüm tekerlekli sandalyeye oturdum. Çizim defterimin kapağını açtığımda gördüğüm şey ile ellerim titremeye başlamıştı. Bu resim belki de sadece bana öyle geliyordur bilemiyorum ama her zaman gördüğüm de ellerim titrerdi.
Büyük olduğu bile burdan belli olan siyah ve kudretli olduğunu düşündüğüm bir kurttu. Hızla diğer resimlere bakmadan boş bir sayfa açtım. Ve içimden geleni çizmeye başladım. Ben çizmeye o kadar odaklanmıştım ki kapıyı tıklatan Anya'yı bile zor duymuştum.
" Gel " elinde ki tepsiyi düşürmeden her zaman ki gibi gülümseyen suratıyla yanıma gelip oturmuştu. " Sana en sevdiğin yemekten yaptım kelebeğim " dediği şey ile sevinçle ellerimi çırpıp çizim defterimi kapatmıştım. "Teşekkür ederim " Ben yemeğimi yer iken Anya sanki bir konuşmaya hazırlanıyormuş gibi derin bir nefes almıştı.
" Rayne artık burda yaşayacaksın " dediği şey ile ısırmakta olduğum ekmeği ısınmadan geri yerine koydum. " Neden "
Sorduğum soru ile bana anlamadığım bir şekilde bakmıştı.
" Çünkü deaton senin burda kalıp tedavi olman gerektiğini söyledi. " Dediği cümleden tek anladığım sadece burda olmayacağını anlamıştım. " Neden tek başıma burd a kalmak zorundayım. Sen neden burda kalmayacaksın. Hem benim okulum New yokta " dediğimde şeylerden sonra bana neden burda kalamayacağını bir güzel anlatmıştı. Ayrıca beni beacon hills lisesine kayıt yaptırdığını söylemişti.Anya oda dan çıkınca masadan kalktım ve yatağıma ilerledim. Yarın uzun bir gün olacağından erkenden yattım. Ve size bir şey söyleyeyim mi ? Burada hiç iyi şeyler yaşamayacağımı söylüyordu iç sesim.
Yazar'dan
Genç kız Rayne'nin uyuduğundan emin olduktan sonra evden çıkarak son model arabasına bindi. Ve ezbere bildiğim yollardan girmeye başladı. Yarın ilk işi New York'a gitmek olacaktı. Rayne'yi tam iki yıl boyunca korumuştu ama artık kızı korumasının bir anlamı olmadığını anlamıştı.
Çünkü Derek'in kızın varlığını hissetiğinden berli daha da durdurulamaz olduğunu görmüştü. Onlar mühürlüydü sadece bir hafta sonra olacak dolunay da mührün aktifleşmesi lazımdı.
İşte o gün Derek kızı mühürlemek için her şeyi yapacaktı ve bu durum da Rayne'ye bir şey olmasından acayip korkuyordu genç kız. Bir kurtun eşini ondan ayırmanız o kurtun için de ki canavarın ortaya çıkmasına neden olurdu. Özellikle de bu kurt bir Alfa ise bu durum normal bir kurttan daha saldırgan ve daha sinirli olurdu.
Derek Hale ise dişisini iki yıl önce hissetmişti. Ama dişisini ondan sakladıkları için onu yanına alamamıştı. Ve iki boyunca dolunay yüzünden için de ki kurt daha da sinirlenerek Derek Hale'yi sinirli ve korkutucu bir adam yapmıştı. Ama şimdi önünde hiçbir engel kalmamıştı eşini yanına almak için.
Genç kız özlediği yollardan geçerek kendini ait hissetiği yere geldi. Evine . Arabasını rastgele park ederek yanmış eve doğru ilerledi.
Ezberlediği yerlerden geçti ve en sonun da karanlık odaya doğru adımladı. Her adımlamasında ona eşlik eden gök gürültüsü Genç kızı daha da tedirgin yapıyordu.
En sonun da odaya girdiğinde arkası dönük bir şekilde camdan uçsuz bucaksız ormanı izleyen adama doğru adımladı. Adam ise sanki onun geldiğini görmüş gibi konuştu.
" Hoşgeldin Anya ya da Cora mı? demeliyim"
~~~~~~~~~'
Bir bölümün daha sonuna geldik aşklarım🥰
Bölüm nasıl olmuş aşkolar?
Peki Anya hakkında ki düşünceleriniz nedir?
Bir sonraki bölüme kadar hoşçakalın❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mühür * Derek Hale *
FanfictionKarşımda ki yeşil gözlü adama korkuyla baktım. " Benden ne istiyorsun? " Sorduğum soruyla kafasını hafif yana eğdi ve tehlikeli bir şekilde sırıttı, " Seni istiyorum "