4.BÖLÜM🐺

1.3K 76 32
                                    

Multimedya : Stiles

Yazar'dan

Cora ( Anya ) abisinin yanına gelerek onun gibi kollarını kavuşturdu ve dışarda ki kapkaranlık ucu bucağı olmayan ormanı izlemeye başladı. Aslında abisini çok özlemişti. Tam iki yıldır Rayne'yi saklamak için ondan hem kaçıyor hem de konuşmuyordu.

Bir süre sonra dayanamayarak özlem ile abisine sarıldı. " Seni çok özledim abi " ama abisi ne Cora'nın sarılışına karşılık verdi ne de onu özlediğini söyledi. Abisinden ayrılarak ona bakmaya başladı. Kalbi kırılsa da abisini anlıyordu. Kim dişisini kendinden saklayarak tam iki yıl boyunca kendisine acı çekmesine sebep olan birine sarılısın öyle değil mi?

Derek ise bir süre daha konuşmadan ormanı izlemeye devam etti. Dişisini almak için içinde ki kurt adeta çırpınıyordu. Kardeşine bakmadan ağır adımlar ile salona geldi ve en çok sevdiği koltuğuna oturdu.

" Tam bir hafta sonra dolunay olucak ve işte o zaman Rayne benim olucak. Ne sen ne de bir başkası bu duruma karışmıyacak anladın mı?! Cora " Derek'in dediği şey ile Cora ne kadar korksa da evet anlamında kafasını aşağı yukarı salladı. Abisinin bu sözlerinden yaptığı imâyı anlamıştı. Kısaca eğer karşısına bir kişi bile çıkarsa onu yok edeceğini söylüyordu.
Ve abisini biraz bile tanıyor ise bu dediğini yapardı.

" Merak etme Derek bugün sabah yola çıkıyorum." Derek ise Cora'nın dediğini güzel dercesine kafasını salladı. Bir kaç dakika sonra Cora yanmış köşkten çıkarak arabasına bindi. Ve evine sürdü. Eve geldiğinde ilk önce Rayne'nin uyuyup uyumadığını kontrol etti daha sonra da odasına gelerek bir kaç saat sonra kalkacak uçağı için hazırlık yaptı.

Saat tam 6.00 olduğunda Rayne'yi uyandırmadan evden çıktı ve havaalanına sürdü. Havaalanına geldiğinde gerekli işlemleri yaparak uçağa bindi ve New York ' a gitmek için uçağın kalkmasını beklemeye başladı.

Bu sırada ise Derek sürüyü sabahın köründe evine çağırmıştı ve tabiki de ilk gelenler her zaman ki gibi Allison ve lydia son gelenler ise Scott ve Stiles olmuştu. Sürü koltuklara oturarak Derek onları sabahın köründe neden buraya çağırdığını anlamaya çalışıyordu. Her Zaman ki Stiles çenesini tutamayarak sordu.

" Bizi buraya neden çağırdın Derek? " Stiles'in sorduğu soru ile sürü beklenti içinde Derek'e bakmaya başladı. Derek ise sanki önemli bir şey anlatacakmış gibi ciddi bir şekilde onlara bakıyordu. Aslında Derek her zaman böyle bakıyordu. Ama , aması vardı işte Derek bu sefer daha ciddi ve daha sert bakıyordu. Ve söyleyeceği şey ise gerçekten ciddiydi.

Sonun da derin bir nefes aldı. Ve söze başladı. " Sizi buraya önemli bir şey için çağırdım çocuklar " scott Derek'e devam etmesi için " peki bu önemli şey nedir Derek " diye onlar için küçük fakat Derek için büyük bir soru sordu. " Bakın çocuklar her kurtun bir ruh eşi olur ve mühürlenir. " Derek devam edecek iken Stiles her zaman ki gibi atladı.

" Yani bizi bunun için mi çağırdın?" dediği şey ile hepsi aynı anda Stiles diyerek onu uyardı. Derek ise Stiles'e her zaman ki gibi tehditinden savurarak yerine sinmesine neden oldu. " Hayır tabiki de salak!! devamını dinlersen eğer anlarsın neyden bahsettiğimi " ürkütücü bir şekilde bakarak köpek dişlerinj çıkardı ve şöyle dedi. " Eğer bir daha lafa atlarsan boynunu dişlerim ile parçalarım anladın mı? "

Stiles ise hemen kafasını salladı ve konuşma bitene kadar çıt bile çıkarmadı. " Ve ben dişime tam iki yıl önce mühürlendim. Adı Rayne bugün sizin okulunuzda öğrenci olarak başlayacak. Onun ile arkadaş olun ve güvenini kazanmaya çalışın. Ve her türlü tehlikeye karşı onu koruyun anladınız mı?" Dediği şey ile sürü anladık anlamında kafa salladı

Lydia bir süre baktı ve sonun da aptal diye kendi kendine mırıldanarak Derek'e baktı. " Bu kızın fotoğrafı felan yok mu? Biz bu kızı vahiy yoluylamı tanıyacağız" lydianın mantıklı konuşmasına karşı derek arkasında ki merdivenlerden çıkarak kilitli bir odaya girdi. Bu sırada Stiles ise her zaman ki gibi lidyanın mantıklı sorularıyla daha bir aşık olmuş bir şekil de ona baktı.

Derek tekrardan aşağıya gelerek elindeki fotoğrafı lydia ya uzattı. Lydia ise elindeki fotoğrafa hayran bir şekilde bakmaya başladı. Çünkü Rayne çok güzel bir kızdı ve ayrıca tarzı da çok iyiydi. " Waoow bu kız çok güzel ve ayrıca tarzı harika be!!!" Lydianın dediği şey ile Allison merakla lydiaya elini uzattı " ver bir bakım" fotoğrafı Allison'nun eline vererek tepkisini izledi. Allison ilk önce gözleri hayran kalmışçasına parladı daha sonra ise gülümseyerek lydiaya baktı. " Gerçekten çok güzel bir kız"

Derek ise onların tepkilerini kıskançlıkla izlemeye başladı. Ne de olsa onun dişisiydi canım gözünün önünde bu kadar tepki verilmezki değil mi yani özellikle de Stiles resmen ağzının suyu akıyordu. Hani bu dangalak Lydia'ya aşıktı diye içinden geçirdi Derek. Daha fazla dayanamayarak fotoğrafı ellerinden aldı. " Bu kadar şamata yeter gidin ve iki saat sonra başlayacak olan okul için hazırlanın." Derek'in dediği şeyle sürü okul için hazırlanmak için evlerine gitmek için kapıya doğru adımladılar. Tam kapıdan çıkarken Derek'in sözü ile duraksadılar. " Unutmayın ne pahasına olursa olsun Rayne'yi koruyacaksınız " ve bu cümleden sonra evden çıkarak kendi evlerine geldiler. Okul için hazırlanmaya başladılar.

Rayne'den

Nefes nefese ormanda koşuyordum. Vücudum bilmediğim bir nedenden dolayı titriyordu.

Ensemde hissetiğim sıcak nefes ile daha çok koşmaya başladım. Arkamda beni takip eden şeyin ne olduğunu bilmiyordum ve bilmekte istemiyordum.

" Benden kaçamazsın Rayne"
Duyduğum hırıltılı ses ile korkuyla hızımı arttırdım.

Sonunda ana yola çıktığımda bir umut etrafı kolaçan ettim . Arkamı dönüp baktığımda karşımda bir kaç metre ileride sırtı dönük bir şekilde duran birisi vardı.

Yanına giderek omzuna dokundum. "Lütfen bana yardım edin!!" Omzuna dokunmam ile ortadan kayboldu. Ve ensemde bu sefer yakıcı bir sıcaklık hissettim. Bu şey her neyse ensemi öpmüştü.

" Seni buldum regina mea" korkuyla çığlık atmaya başladım.

~~~~~~~

Nefes nefese kan ter içinde yattığım yataktan sıçradım. Yine aynı rüyayı görmüştüm yatağın yanında ki komodin de duran saate baktım. Saat 7.15 ti yattığım yataktan kalktım ve ilk önce güzel bir duş aldım. Daha sonra hazırlanarak merdivenlerden aşağı indim.

Mutfağa gittiğimde mutfak tezgahının üstünde yazan nota baktım. Not Anya'dan dı. Gittiğini ve ne zaman dönüceğini bilmediğini yazıyordu.
Notu avucum içinde buruşturarak çöpe attım. Kendime bol kaşarlı tost hazırladım ve meyve suyu ile yedim.
Evden çıkarak yeni okuluma doğru yürümeye başladım.

~~~~~~

Bir bölümün daha sonuna geldik aşklarım.🥰

Umarım beğenirsiniz

Bölüm nasıl olmuş aşkolar🥰♥️

Bir sonraki bölüme kadar kendinize iyi bakın

Hoşçakalın 💗

Mühür * Derek Hale *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin