Rayne'den
Neler oluyordu bana, burada ne yapıyordum hiç bilmiyorum. Ama tek bildiğim cayır cayır yandığım. Sanki içim de volkanlar patlıyordu da bir an önce söndürülmesi gerekti. Biliyorum şimdi diyeceksiniz ki bu kız ne diyor? İnanın bana onu ben de bilmiyorum.
Karşımda avını yakalamak için ânı kollayan avcı gibi beni izleyen Derek'e bakıyordum. Sırtım feci şekilde hem ağrıyo hem yanıyordu. Derek'in gözlerine baktığım da kırmızı olduklarını gördüm. Ve bu beni inanılmaz derece de tahrik etti.
Salak Rayne kendine gel! sen bu adam dan kaçtın şimdi de adamın tek bir bakışına tahrik oluyorsun. Üstüme bir adım atması ile ben de geri doğru bir adım attım. Ama bu Derek'i durdurmaya yetmedi. Seri adımlar ile üstüme doğru gelmeye başladı.
Tam o sırada beni buraya getiren o his her ne ise yine oluşmaya başladı. Ve Hızla arkamı dönüp evden çıktım. Koşarak ormana daldım.
Neden bunu yaptığım hakkında en ufak bir fikrim dahi yoktu. Sadece içim de ki ses bana arkam da beni yakalamak için koşan Derek'ten kaçmamı söylüyordu.
Dallar her yerimi çizmişti ama bunu umursamadım. Karşıma aniden çıkan kütük ile ayağım takıldı ve yere çakıldım.
Ben ayağımı tutarak etrafa bakar iken duyduğum çıtırtı sesleri tam karşımda durdu. Kafamı kaldırıp baktığım da Derek'in öfkeden burunun dan soluyan o korkutucu yüz ifadesi ile karşılaştım. Sürünerek geriye doğru gitmeye çalıştım. Ama sağ ayağımdan tutması ile bir milim bile kıpırdayamadım.
" Ne istiyorsun benden bırak beni !!! "
" Seni istiyorum sevgilim. Sadece seni ve bugün istediğimi alacağım! "
Sırıtan yüz ifadesine bir süre korku ile baktım. Sıkılmış olmalı ki beni bir çırpı da kucağına aldı.
Omzuna vurarak bağırıp çırpınıyordum ama beni bir gram bile umursamıyordu. Yine o yanmış köşke geldiğimizde beni kucağında indirmeden içeri girdi. Ve evin dış kapısını kilitledi.
Beni üst kata çıkararak yatağına yatırdı. Yatağa temas eder etmez kendimi yatak başlığına yasladım. Kollarımı da dizlerime çekerek korkmuş gözler ile karşımda ayakta dikilmiş beni izleyen Derek'e bakıyordum.
Bir kaç dakika sonra yatağın üstüne çıkarak dizlerinin üstünde yanıma geldi. Neden konuşmuyordu ya da ben neden konuşmuyordum. İnanın hiç birşey bilmiyordum. Ama onun yeşile dönen gözlerine bakar iken içimde ki volkan daha çok büyüyordu.
Beni aniden yüz üstü çevirip yatak başlığına bakacak şekilde oturttu. Üstümde ki tişörtün üstümden çıkarıldığını tenime değen soğuk hava sayesin de hissettim. Ne yapıyordu bu psikopat adam sahiden.
Dudaklarını yanan sırtıma bastırması ile beni yine o his ele geçirdi. Ve ani bir refleks ile Derek'i üstümden attım. Ve yatak odasının kapısına doğru koştum. Elimi kapı kulpuna koydum. Ve zaman kaybetmeden kapıyı açtım. Tam dışarı adım atıcak iken kolumdan sertçe tutulup odanın içine sokuldum.
Sırtım duvara yaslanmış bir şekilde Derek'e bakıyordum. Derek ise bana sanki özür dilermiş gibi bakıyordu.
" Bırak beni pislik! "
" Asla anladın mı? Asla!! "
" Lütfen bırak beni ! "
" Üzgünüm sevgilim "
" Ne- "
Beni yine yüz üstü çevirmiş , yüzümü de duvara yaslamıştı. Ne kadar çırpınsam da hiç bir etki etmiyordu.
Ne kadar süre geçmişti bilmiyordum ama birden sırtım da hissettiğim acı ile çığlığı bastım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mühür * Derek Hale *
FanficKarşımda ki yeşil gözlü adama korkuyla baktım. " Benden ne istiyorsun? " Sorduğum soruyla kafasını hafif yana eğdi ve tehlikeli bir şekilde sırıttı, " Seni istiyorum "