11.BÖLÜM🐺

1K 61 11
                                    

Rayne'den

Kulağıma dolan kuş cıvıltıları ile gözlerimi açtım. Bir süre saf saf etrafı izledikten sonra yataktan kalkmak için hamle yaptım. Ama üzerimde ki kol yüzünden kalkamadım. Bu kimin kolu be!

Başımı arkaya döndürerek baktığımda. Yeni uyandığı için saçları dağılmış, güneşin etkisi ile yeşil gözleri iyice belirginleşmiş ve yeni uyanmasına rağmen ciddi ifadesi değişmemiş bir adet Derek Hale beni izliyordu. Bu adamın benim yanımda ne işi var lan!

" Günaydın sevgilim "

" Pardon ! " Ah evet Derek'in beni izlemesi ve hatta aynı yatakta yattığımız için şaşkınlıktan ne yapacağımı bilememiş saçma sapan kelime çıkmıştı ağzımdan.

Üstümde ki kolunu zor bela ittirerek yataktan kalktım. Derek ise benim kalkmam ile kendisi de yataktan kalkmış hiçbir şey demeden banyoya gitmişti.

Yere düşmüş olan tokamı eğilerek aldıktan sonra dağılmış saçlarımı topladım. Etrafa baktığımda beni kaçırdığı gün getirdiği odaydı burası.

Odadan çıkarak aşağıya indim. Evden çıkabilme umudu ile kapıyı zorladım ama kapı yine kilitlenmişti.

" Boşuna zorlama açamazsın "

Hemen arkamda duyduğum Derek'in sesi ile korkuyla yerimden sıçradım. Kapı açılsın diye zorladığım kapı kulpunu bırakarak Derek'in olduğu tarafa döndüm.

Gördüğüm görüntü ile az daha ağzımın suyu akacaktı. Banyo yaptığı için saçlarından damlayan su damlacıkları çıplak göğsüne düşüyordu. Ve üstünde sadece siyah dar pantolonu vardı.

Ben gözlerim ile onu yerken, Derek bende ki değişikliği fark etmiş ve sırıtarak göz kırpmıştı.

Hemen kendime gelmeliydim hem de hemen. Yavaş adımlar ile Derek'in arkasından mutfağa girdim. Kahvaltı hazırlamıştı.

Hiçbir şey demeden kahvaltımızı yapmıştık. Daha sonra ise ben salona geçer iken Derek'te masayı toplamıştı.
Koltukta boş boşuna oturur iken yanıma gelerek karşıma oturdu. Bir süre kahvaltı yapar iken ki sessizliğimizi koruyarak birbirimizi izledik.

Artık konuşmamız gerektiğini düşündüğüm için sesli bir şekilde öksürdükten sonra oturduğum koltukta dikleştim.

" Benden ne istiyorsun? Derek "

Benim konuşmam ile Derek'te ciddileşmişti. Herkesi hayran bırakacak yeşil gözleri ile beni bir süre inceledi. Sanki sakladığı bir şey var gibi. En sonun da öpmek için can attığım o tapılası dudaklarını araladı.

" Senden beni sevmeni istiyorum sevgilim."

" Ne ! Sırf bunun içinde n mi beni kaçırdın yani. Ne saçmalıyorsun Derek? "

" Bak tamam karşına çıkmak yerine seni kaçırdığım için üzgünüm tamam mı? Sadece beni sevmeni istiyorum."

" Bu tamamen saçmalık kim birini seviyorum diye onu kaçırır ki. "

" Ben "

Daha fazla konuşmayarak yerimden kalktım ve Derek'i es geçerek yukarı biraz önce indiğim odaya girdim.

Elimi yüzümü yıkamak ve bir nebze de olsun üstümde ki gerginliği atmak için banyoya girdim. Aynanın karşısına geçerek ilk önce elimi yüzümü yıkadım daha sonra da üstümü değiştirmek için getirdiğim tişörtü kenara bırakarak . Üstümde ki tişörtü çıkardım.

Kafamı kaldırıp aynaya baktığım da gördüklerim ile şok oldum. Vücudumun belirli yerlerinde morluklar ve kızarıklıklar vardı. Aynı izler köprücük kemiğim de de vardı. Ne olmuş bana be. Birden gözlerim kararınca lavabo taşına tutundum.

Mühür * Derek Hale *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin