9.BÖLÜM🐺

1K 61 13
                                    

Rayne'den

Gözlerimi birden açtım. Neredeydim ben ? En son Stiles beni kurtarmaya gelmişti. Peki ondan sonra ne oldu bana? O tuhaf kitabı okuduktan sonra birden iki kürek kemiğimin arasın da çok şiddetli bir yanma hissi oluşmuştu. Ve sanki ölücekmiş gibi hissettim.

Etrafa baktığım da sıradan bir odaydı burası. Yattığım yataktan doğrularak sakince ayağa kalktım. Adım atıcak iken başımın dönmesi ile kalktığım yatağa tekrardan oturdum. Bana ne oluyordu böyle !!? Beş dakika boyunca başımın dönmesinin sona ermesini beklemiştim. Biraz da olsa kendimi toparlayınca tekrardan ayağa kalktım.

Yavaş ve sakin adımlar ile odanın kapısına geldim ve açtım. Koridora kafamı uzatıp bir süre etrafa baktığımda, beni uzun ve oldukça korkutucu olduğunu düşündüğüm karanlık bir koridor karşıladı.

Odadan dışarı adımımı atıp yavaşça yürümeye başladım. Koridorun sonuna kadar duvarlardan tutunarak geldiğimde beni karşılayan merdivenlere içimden lanetler savurdum. Duvarlardan tutunarak yavaşça aşağıya doğru inmeye başladım.

Aşağıya indiğimde bir süre etrafıma bakmak ile yetindim. Daha sonra ise seslerin geldiği tarafa doğru yürüdüm. Salon olarak tahmin ettiğim yere geldiğimde arkadaşlarım koltuklarda oturmuş bir şeylerden konuşuyorlardı.

Geldiğimi belli etmek için öksürüyormuş gibi yaptım. Anında dördünün de gözü bana döndü. Şaşkınca ilk önce bana baktılar daha sonra ise birbirlerine bakmaya başladılar. Noluyordu bunlara be!!!
Scott ağzı açık bir şekilde bana baktı;

" Sen nasıl ? " devamını getirmediği cümle ile kaşlarımı çattım. Ne diyordu bu salak çocuk

" Ne! " Sorar gibi ağzımdan çıkan ne kalimesiyle Allison yanında duran Scott'a çimdik attı. Lydia ise yanıma gelerek koluma girdi.

" İyi misin tatlım ?" endişeli çıkan sesi ile ona gülümsedim.

" Evet teşekkürler Lydia "

Beraber koltuğa oturduğumuzda onlara bir süre gülümseyerek baktıktan sonra birden ciddileştim. Öne doğru eğilerek kollarımı dizlerimde birleştirdim. Onlara sorguya çeker gibi baktıktan sonra kelimeler benden bağımsız bir şekilde ağzımdan çıkmaya başladı.

" Bana herşeyi anlatın "

" Derek Hale kim? "

" Benden ne istiyor ? "

" O ormanda gördüğüm kırmızı gözde neyin nesiydi? "

" Ve en önemlisi bu lanet kasaba da ne haltlar dönüyor. ? "

Benim ciddi bir şekilde sorduğum sorular ile sanki ortam gergin değilmiş gibi daha da gerilmişti. Gözlerimi Scott'ın yüzünde gezdirdim. Nedense bu çocuk herşeyi bildiğini düşünüyordum. Hem de herşeyi. Scott bana bir süre çekinerek baktıktan sonra gergince yutkunmuş ve sonunda konuşmaya başlamıştı.

" Bak bunu sana nasıl anlatacağımızı bilmiyoruz tamam mı? Bize biraz süre ver. "

" Hayır dedim!! Şimdi " elimi sertçe masaya vurmam ile kalktığı koltuğa geri tekrardan oturmuştu. Diğerleri ise bize endişeli bir şekilde bakıyordu. Ama bu benim umrumda bile değil. Bugün bana herşeyi anlatacaklardı. Anlatmak zorunda kalacaklardı.

" Pekala önce şunu belirtmeliyim bu duyduklarından sonra bize inanmaya bilirsin. Ama inan bana anlatacaklarımın hepsi doğru ve gerçek "

" Neden lafı evirip çeviriyorsun anlatmaya başla!! "

" Bak ben bir kurtadamım tamam mı? Lydia ise bir ölüm perisi , Allison da Avcı "

" Ne diyorsun sen lan!! "

Mühür * Derek Hale *Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin