Yazar'dan
Stiles jeep'ini son sürat sürerek Lydia'nın dağ evine geldi. Arabayı durdurarak seri hareketler ile aşağıya indi. Salak gibi bir de Rayne bayıldığı için sevinmişti. Ama daha sonra işler daha kötüye giderek Rayne soğuk soğuk terlemeye başlamıştı.
Stiles, Rayne'nin olduğu tarafa gelerek kızı acele ile kucağına aldı. Ve dağ evinin kapısına gelerek kucağında ki kızın elverdiği şekil de kapıyı çaldı. Kapıyı açan ise Allison oldu.
Allison, Stiles'in kucağın da ki Rayne'yi görmesi ile ufak çaplı bir şok yaşamış daha sonra da geçmesi için kapıdan çekilmişti.
" Lanet olsun! Ona ne oldu? "
" Uzun hikaye içeri de anlatsam. Çünkü şuan ellerimi hissetmez hale geldim de !!! "
" Oh afedersin onu böyle görünce bir an şok oldum da !! "
Allison'nun hala yanında ona bön bön baktığını gören Stiles elini anlına vurmak istedi. Ama maalesef Rayne kucağın da olduğu için vuramadı.
Stiles, Allison'nu eş geçerek hızlı adımlar ile içeri ilerledi. Lydia'nın kendisini yönlendirmesi ile Rayne'yi misafir odasına götürerek yatağa yatırdı.
Stiles salona gelerek endişe ile ona bakan arkadaşlarına baktı. Scott, Stiles'in ruhu çekilmiş gibi görünen suratına baktı. Ve hepsinin merak ettiği o soruyu sordu.
" Rayne'ye ne oldu Stiles?!"
" Bilmiyorum. Ben Derek'in evine gittiğim de Rayne acı için de inliyordu. Onu kucağıma aldım ve jeep'e bindirdim. Daha sonra ise birden sesi kesildi. Rayne'ye baktığım da bayılmıştı "
Stiles bir süre durduktan sonra derince yutkundu. Bunu gören Lydia ise bir şeyler olduğunu hissetmiş gibi Stiles'in yanına gelerek koluna dokundu.
" Daha sonra ne oldu Stiles?! "
" Daha sonra ise " söylemesi gereken şeyleri bir türlü söyleyemiyordu. Ne oluyordu kendisine böyle. Yol da gelir iken yaşadığı şey ile az daha aklını kaçıracaktı. Ve bunu anlatması kendisi için biraz zor olucaktı. Yanın da duran Lydia ise Stiles'in bu haline bakarak onu yatıştırmak için sağ yanağını öptü ve sakince gülümsedi.
" Evet Stiles daha sonra ne oldu?"
" Daha sonra ise yola çıkmış buraya gelir iken birde Rayne gözlerini birden açtı ve şöyle söyledi.Prope tempus est sigillum perficiendi.
Desidero te amice*1. Bu cümleleri söyledi. Ve sorun şu ki çocuklar göz rengi griydi. Ve parlıyordu . Sonra gözlerini tekrardan kapattı. Zaten buraya gelene kadar da açmadı"Stiles'in anlattıkları diğerlerini tedirgin etmişti. Ve diğer bir yandan da Derek Hale denen bir sorunları vardı ve onların tanıdıkları Derek çoktan Rayne'nin gittiğini öğrenmiş ve Sinir den köpüryordur.
Bir süre koltukta oturarak Rayne'nin uyanmasını beklediler ama Rayne'nin uyanıcağı falan da yoktu. Bu da onları korkutuyordu.
Stiles bir şey demeden ayağa kalktı ve yukarı Rayne'nin yattığı misafir odasına geldi. Kapının önün de bir süre bekledikten sonra ise içinde ki sıkıntının geçmesi için dua ederek kapıyı yavaşça açtı. Bu sırada ise aşağıdakiler tedirgince birbirlerine baktılar. Sonun da dayanamayarak Allison konuştu
" Stiles'e ne olmuş böyle ? Çok korkmuş gibi gözüküyordu."
Allison'nun söyledikleri üzerine diğerleride hak verircesine kafa salladı. Lydia sıkıntı ile iç çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mühür * Derek Hale *
FanfictionKarşımda ki yeşil gözlü adama korkuyla baktım. " Benden ne istiyorsun? " Sorduğum soruyla kafasını hafif yana eğdi ve tehlikeli bir şekilde sırıttı, " Seni istiyorum "