Multimedya: Lydia
İki Yıl Önce
Rayne üstündeki çiçekli beyaz elbisesi ile okul dan eve dönüyordu. Bugün yine zorbalığa uğramıştı ve bundan artık bıkmıştı. Okula başladığından beri hep zorbalığa uğramıştı. Nedeni ise ailesi olmamasıydı.
Rayne dört yaşında iken ailesi ile gittiği tatilden dönüş yolunda karşıdan gelen araba yüzünden kaza yapmışlardı. Ve tek sağ kalan ise Rayne olmuştu.
Zavallı Rayne bırakıldığı yetimhane de çok fazla işgence görmüştü ve tam on iki yıl boyunca da bu böyle devam etmişti. Ve şimdi ise Anya ile tanışmıştı ve onun ile yaşıyordu yaklaşık iki aydır.
Bugün doğum günüydü ah evet bugün tam on altı yaşına basmıştı. Eve geldiğinde okul da yaşadıklarını unuttu ve içten bir şekilde gülümsedi.
Evin kapısını anahtar ile açıp içeri girdi. Fakat evde başka biri vardı. İlk başta Anya'ye olduğunu sandı. Sonra ise Anya'nın işi olduğu için kafe de olduğunu hatırladı.
Sessiz bir şekilde yukarı çıkmadan önce mutfaktan bıçak aldı. Yavaş ve temkinli adımlar ile yukarı çıktı. Ses kendi odasından geliyordu. Hızlı bir şekilde kapıyı açtı. Gördüğü kedi ile derin bir nefes aldı. Bu kedinin burada ne işi vardı. Sakince elinde ki bıçağı masaya bıraktı. Ve kendinin yanına ilerleyerek kucağına aldı.
' Ovvvv tatlım senin bura da ne işin var !' minik yavru kedi açlıktan ve üşümekten titriyordu. Onun ile birlikte aşağıya indi. Minik bir kaba süt koydu.
Bahçeye çıkarak kediyi ve kabı koydu.Tekrardan içeri girdi. Bugün doğum günü partisi vardı ve en güzel kız kendisi olmalıydı. Anya yine kesin ona güzel bir parti hazırlayacaktı. Rayne o kadar mutluydu ki bilse bugünden sonra hayatı cehenneme dönecek yine de bu kadar mutlu olur muydu?
Günümüz
Başımda ki ağrıyla gözlerimi araladım. Etrafa baktığım da yabancı bir evde olduğumu gördüm.
Yattığım yerden oturur pozisyona geldiğimde karşı koltukta karanlıkta oturan adam ile irkilerek çığlık attım.
" Sen de kimsin ?"
sorduğum soru ile karanlıkta oturan adam kan kırmızısı gözleri ile yüzünü gösterdi." Ben Derek Hale " sertçe yutkunarak yatakta gidebildiğim kadar geriye doğru gittim.
" Benden ne istiyorsun?" korkakça sorduğum soru ile kafasını hafif yana doğru eğdi. Ve tehlikeli bir şekilde sırıttı.
" Seni istiyorum!" dediği şey ile yatağa iyice sindim. Ne diyordu bu manyak korkunç adam hem o gözlerde neyin nesiydi öyle. Güya çocuklar ile buluşacaktık. Sizin ben attığınız konumun amına koyim Hemi aptallar. Şu adamdan bir kurtuliyim sizi öldürüceğim!!!
" Bu bir şakaysa hiç komik değil!" benim korkmuş halim ona resmen zevk veriyordu. Bunu bakışlarından bile anlayabiliyordum. Sadist psikopat adam. Kapıya kısa bir bakış attıktan sonra tekrar ona baktım.
" Ah benim güzel masum sevgilim! Sence bu olanlar sana şaka gibi mi geliyor? Hm" Ananı ama ya bu adam ciddiydi hem de baya bir ciddi.
Tekrardan kapıya baktığımda bir kaç adımlık mesaafedeydi. Eğer hızlı olabilirsem bu odadan çıkabilirdim. Ve bu lanet olasıca! yerden kaçabilirdim.
Hızla yerimden kalktığım gibi kapıya koştum. Kapıyı açıp dışarı çıktığımda arkamdan sakin adımlar ile ilerliyordu. Merdivenlerden inerek etrafa bakmaya başladım. Salon olduğunu tahmin ettiğim yere doğru koştum. Ve oradan da dış kapıya doğru ilerledim.
Kapının kulpunu indirdim ama açılmıyordu. Arkamda duyduğum korkunç kıkırtı sesi ile tüylerim diken diken olmuştu. Camdan dışarıya baktığımda hava aydınlanmaya yüz tutmuştu ben ne zamandan beri buradaydım?!
Ensem de hissetiğim sıcak nefes ile korkuyla arkamı döndüm. Dibimdeydi ve sanki beni öpücek gibi bakıyordu. Bu nasıl bakış yahu
Keşke öyle demeseydim. Şuan ise sert bir şekilde bakıyordu." Ben seni iki yıl boyunca beklemişim sence benden gitmene izin verir miyim?!"
dediği şey ile korkuyla nefesimi tuttum. Kafasını boynuma gömerek derin derin nefesler alıyordu. Anladığım kadarıyla kokumu içine çekiyordu ve ben bundan acayip rahatsız olmuştum.
Boynumu öpmesi ise son raddeydi benim için korkudan nefes almayı unutmuştum. Gözlerim kararınca kendimi daha fazla tutamayarak saldım. Yine mi ya!!!
Yazar'dan
Rayne'nin bayılması ile Derek kızı hızla kucağına aldı. Bu tavırları kızı korkutmaya fazlasıyla yetmişti. Ama umrunda falan değildi. Alışması gerekiyordu öyle değil mi? Sonuçta artık Derek ile birlikte yaşayacaktı ve dahası Derek'in çocuklarını doğuracaktı.
Kızı gece getirdiği kendi odasına götürerek yatağa yatırdı. Ve yanına yatarak gözlerini kapatarak huzurla uykuya dalmadan önce bir süre dişisini izledi. Bugünlerin hayaliyle yaşamıştı. Ve bir gün sonraki dolunay ile birlikte birleşimleri tamamlanacaktı. Bir süre dişisinin saçlarını okşadı ve en sonun da kafasını boynuna gömerek gözlerini kapattı.
O sırada sürü Lydiaların evinde toplanmışlardı. Hepsi Rayne için endişeliydiler. Lydia salonun ortasın da tırnaklarını kemirerek yürüyordu. Başı dönen Stiles ise Lydiaya sinirle baktı.
" Otursan mı? Acaba artık ha ne dersin Lydia!"
Lydia ise sonunda koltuklardan birine oturdu ama bu sefer de endişeli bir şekilde dizlerini oynatıyordu. Buna daha fazla dayanamayan Allison ise ayağa kalktı ve arkadaşlarına döndü.
" Kahve yapacağım siz de ister misiniz? " ve komik bir şey oldu üçü de aynı anda kafasını salladı. Allison ne kadar endişeli olursa olsun bu duruma kayıtsız kalamayarak kıkırdadı. Mutfağa giderek herkese sert bir kahve yapıp geldi.Scott derin bir nefes alarak arkadaşlarına baktı.
" Rayne'yi Derek'ten kurtarmamız lazım " stiles destek verdiğini belli etmek için kafasını salladı. O da Rayne'yi Derek'ten kurtarmak istiyordu.
" Peki bunu nasıl yapacağız?" Lydia'nın sorusu ile hepsi birlikte düşünmeye başladı ve stiles aklına bir plan gelmiş gibi hızla yerinden kalkarak arkadaşlarına döndü.
" Buldum!!" arkadaşları ona bakınca devam etti " yine bir olay olmuş gibi Derek'i çağrıcağız. Ve Derek'i oylar iken bir de gidip Rayne'yi kurtaracak"
Allison, Stiles'e bakarak bir süre düşündü ve o can alıcı soruyu sordu. " Peki daha sonra ne yapacağız süper zeka?!" Allisonun dediği şey ile Stiles omuz silkti gerisine de daha sonra bakarlardı canım hele bir Rayne'yi kurtarsınlardı değil mi ama?
" Gerisine de sonra bakarız. Kabul mu " hepsi ayna anda konuştu " KABUL!!" saate baktıklarında saat 8.00 dı ve zamanları kısıtlıydı. Çünkü Dolunay yarın geceydi. Bir süre daha düşündüler ve plan için harekete geçmeye karar verdiler.
~~~~~~~~~~~~~~~
Nasıl olmuş aşklarım?🥰😍
Bence oldu gibi
Sizce bebeklerim olmuş mu
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın aşklarım💋💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mühür * Derek Hale *
Fiksi PenggemarKarşımda ki yeşil gözlü adama korkuyla baktım. " Benden ne istiyorsun? " Sorduğum soruyla kafasını hafif yana eğdi ve tehlikeli bir şekilde sırıttı, " Seni istiyorum "