Tenshi

224 15 2
                                    

- Hinata, vigyázz! - figyelmezteti Kiba a lányt, de már elkésett. Ellenfelük, a hírhedt Akatsuki tag, Kakuzu, akinek az egyik undorító csápja elkapta a Hyuuga örököst. Az ötből már csak két szíve van meg: a víz és a villám. És jól láthatóan, mindkettő Hinatát vette célba.

A közelben egy bokor megrezzen. A harc hevében még csak meg sem hallják. A halk zörejt egy elmosódott csillanás követi.

- HINATA! - szalad felé lelek vesztve, hogy megmentse. De semmi esélye, a két jutsu középen találkozik. Dermedten nézi a pontot, ahol csapattársát sejti. Csak egy dologra tud gondolni: meghalt. Nem tudta megmenteni.

Ekkor a semmiből egy erőteljes fényrobbanás következik, ami minden ott tartózkodót messzire lök. Kiba fájdalmasan tápászkodik fel és az ámulattól tátva maradt szájjal nézi a pusztítást.

Mi történt? Hol van mindenki? Akamaru? Hinata? Shino? Az Akatsukis?

Mi volt az a fény? Valami felrobbant. De mi?

Zúg a füle a detonáció hangjától. Látása még homályos. Mindent por borít.

Jobbról tompa lépteket hall. Ijedten kapja oda a fejét. Csak nem az ellen?

Nem. Arcára boldog mosoly húzódik: hű társa, Akamaru csahol hozzá boldogan. Minden félelmét és fájdalmát elfelejtve ugrik fel és öleli meg az ebet. Annyira örül, hogy nem esett baja!

A kutya alapos dögönyözése és átvizsgálása után aggódva néz körbe. Csapattársai után kutat. Shinót azonnal megtalálja egy kidőlt fa közelében. Sértetlennek tűnik. Talán a bogarai védték meg.

- Hinata! - ismeri fel a fiú mellett ülő lila foltot. Odaérve szinte fel sem fogja, mit lát: a lány teljesen sértetlenül ül a fának dőlve és mosolyog. Olyan boldog mosoly húzódik az arcán, amilyet évek óta nem látott rajta. Évek óta... Mióta Naruto elhagyta a falut. - Hinata, minden rendben? - néz rá kétkedve. Lehet, hogy beütötte a fejét?

- Én is próbáltam, de nem válaszol. A mosolyából ítélve biztosan nagyon szépet láthatott - válaszol a lány helyett Shino.

Nem is sejti, mennyire igaza van.

**

- Elment az eszed?! És mi van, ha meglátnak?! Belegondoltál esetleg, vagy megint mentél az ostoba fejed után? - hallatszik a dühös hang az egyik szobából. Talán az ebédlőből. Nagyot sóhajt. Mit művelt már megint?

- De bajban volt! Hagytam volna meghalni? Tudod, hogy nem tehettem! - ellenkezik. Úgy tudta, hogy megint a kölyök csinált valami baromságot.

- És magadra nem is gondolsz? Te is megsérülhettél volna! - szidja tovább a nő. Nagyot sóhajtva nyit be a helyiségbe.

- De nem lett semmi bajom - válaszol vigyorogva. Tisztán látszik, hogy elégedett magával.

- Akkor sem tehetsz ilyeneket. Kockáztatod a tervet!

- A terv miatt ne aggódj. Minden pontosan úgy történik, ahogy én szeretném - válaszol magabiztos mosollyal. A másik kettőt még a hideg is kirázza, amikor így viselkedik. Hiába ő a legfiatalabb, talán a legerősebb is közülük. És egyszerre a legszebb és a legrosszabb rémálmuk is.

**

- Hova, hova? - landol a falu kapujától nem messze, miközben szemét le sem veszi a kezében lévő könyvről. A rajtakapott tinédzser dühösen fújtatva fordul meg.

- Három éve Kakashi! Még mindig nem bízol bennem?! - néz villámló tekintettel tanárára.

- Én bízom benned Sasuke - csukja be a könyvét. - De a parancs, az parancs. És te is jól tudod, hogy nem hagyhatod el a falut egymagad.

TenshiWhere stories live. Discover now