Egy ninja landol Konoha kapuja előtt. Fekete haját szél borzolja, arcán piszok. Látszik, hogy messze vitte az útja. Kék szemei mégis izgatottan csillognak. Újra itt van. Jó ideje nem járt a faluban.
- Nem számítottunk rád mostanában - köszönti Kakashi a fiút. Fekete szemét végig vezeti rajta, arcára halvány, mégis cinkos mosoly húzódik - Menma.
- Hai, hai - legyint a kezével és teljesen nyugodtan átsétál a kapun. - Gondoltam, tiszteletem teszem a Hokage előtt. A többiek is hamarosan jönnek.
- És hogy sikerült a küldetés? - követi őt Kakashi, könyvébe bújva. De ez csak a látszat. Teste éppen csak, de feszült. Ugrásra kész. Ahogy minden ehhez hasonló alkalommal.
- Jól - bólint, miközben a falut kémleli. - Találtunk néhány hasznos tekercset. Éppen, most hozzák.
- Hm - nyugtázza a mondatot. Látszólag egy egyszerű, barátok közötti csevegés. Valójában tele van fontosabbnál fontosabb információkkal. - Sasuke felfedte az igazságot - böki ki hirtelen, mire a mellette sétáló fekete aggodalmasan torpan meg. Máris? Ennyi elég volt neki, hogy rájöjjön, ki is ő valójában? De hát nem is láthatta az arcát! Vagy mégis?
- Ho-hogyan? Miből? Biztos? - akad ki. Mégis mi vezette el őt hozzá?
- Igen. Még csak néhányunknak szóltak, de biztosan. Talált valamit, amit valaki elhagyott és belevésett egy bizonyos információt. - Menma értetlenül néz rá. Kakashi felsóhajt és a saját fejpántjára mutat. - Nem hiányzik valami? - A fiatal arcára felismerés ül ki és testét áttapogatva keresni kezdi. Szinte teljesen lesápad: nincs meg. - Bizony ám! Elég konkrét nyomra akadt. ÉS a Hokage készültséget hirdetett. Sasukére is jobban odafigyelünk - vázolja a helyzetet.
- Basszameg! - káromkodja el magát. Hogy ő ezért mit fog kapni a többiektől!
- Hé, hé, micsoda beszéd ez? Máskor igazi Angyal vagy - cukkolja.
- Fogd be Kakashi - mérgelődik, mire az idősebb elneveti magát. Jó látni néha a régi énjét. - Hinata hogy van? - kérdezi aggodalmasan.
- Jól. A Hokage még nem engedi küldetésre, de rendben lesz. Oh, majdnem elfelejtettem! Nem olyan régen összecsapott egy Akatsukissal. Akkor nem sérült meg, de azóta el van varázsolva. Kiba azt mondja, hogy azóta nem látott ilyen boldog mosolyt az arcán, mióta Naruto elhagyta a falut. És valóban, sokkal jobb a kedve azóta. Állítólag egy titokzatos, fehér köpenyes ninja mentette meg - néz mindentudóan a fiatalra.
- Tudja, hogy ki lehetett? - kérdezi kíváncsian. De mindketten tudják, hogy valójában a kérdés teljesen másra vonatkozik, mint elsőre hangzik.
- Szerintem igen - bólint, mire Menma elégedetlenül elhúzza a száját. Aztán boldog mosolyra vált. Ez még jól jöhet ki. - Idő kérdése, hogy mikor kötik össze a két esetet.
- Hol van most Hinata? - kérdezi izgatottan. Most nincs kedve az utolsó mondatban rejlő veszéllyel foglalkozni. Majd ezután, most fontosabb dolga van.
- Oda akarsz hozzá menni? - lepődik meg. - Most? És mi lesz a tekercsekkel? A Hokagéval?
- Ó, ne aggódj Kakashi sensei, Danzou-sama még hallani fog rólam - vigyorog. Kakashi rögtön tudja, hogy itt bizony hamarosan nagy felfordulás lesz.
- A 8-as gyakorlópályán láttam idefele. - Még végig sem mondta, a fiú már el is tűnt mellőle. Mintha mi sem történt volna, olvassa tovább a könyvét. Neki most nincs dolga, csak várni.
**
- Hokage-sama! - jelenik meg az irodában egy fiatal ninja, arcán porcelán maszkkal. - Betörtek az Egyes tekercsraktárba. Az elkövetőket már üldözőbe vettük.
YOU ARE READING
Tenshi
FanfictionNaruto volt mindig is a napfény és Sasuke az éj. De mi van akkor, ha Naruto is az éj gyermeke lesz? Ha már nem bírja tovább a falusiak megvetését, és inkább a maga útjára lép? Ez az út viszont Konohán kívülre vezet.