A 7 főbűn

131 7 0
                                    

- Menj innen messze!

- Menekülj!

- Hinata!

- Menj már!

- Hinata!

- Naruto-kun! - sikítja szinte már-már hisztérikusan. A levegőt nehezen kapkodja, egész teste verítékben úszik, szemeiből könnyei záporként hullanak alá, mellkasa furcsán sajog. Szörnyen érzi magát. Ritkán ébred ennyire rosszul. Idejét se tudná megmondani, mikor fordult elő utoljára. És a legrosszabb az egészben, hogy fogalma sincs, miről álmodott... de az ő Naruto-kunja benne volt és hihetetlenül fájt neki az, ami történt az álmában. Bajban van? Vagy csak félti? Rossz érzése van már napok óta. És Sasuke is csak rontott a helyzeten.

- Eljött hozzám. Hamarosan lépni fogunk - mondta pár napja sejtelmesen a fekete, mikor kettesben maradtak.

- Ki jött el hozzád? - kérdezett rá, biztos, ami biztos. Tudja, hogy Naruto és Sasuke között erős kötelék volt mindig is, de nem volt benne biztos, hogy egyvalakire gondolnak.

- Ő - nézett rá jelentőségteljesen. És Hinata tudta, hogy róla van szó. Valahogy mindig is sejtette, hogy ha szövetségesre lesz szüksége a szőkének, akkor az Uchiha lesz az.

Hát hamarosan egymással szembe fognak állni. Akkor neki kell megállítania őt!

- Kérlek, majd ne legyél itt. A te érdekedben. Ő is ezt szeretné. - Ha nem támadt volna fel hideg szél körülöttük, akkor is úgy érezte volna, mintha minimum egy tornádó csapott volna le rá. Naruto azt szeretné, hogy ne legyen ott? Mire készül? De hát megígérték egymásnak! Megígérte neki, hogy azon a napon, amikor a falu ellen fog fordulni, megállítja majd. Muszáj. Egyszerűen muszáj!

**

- Megyek már, nem kell kiverni a helyéről az ajtót! - morog Kakashi, miután szó szerint felverték álmából. Ahogy kimászik az ágyból, kinéz az ablakon. A Hold még magasan jár. Biztos suicid hajlamokkal rendelkezik az a barom, aki így veri az ajtót éjnek éjvadján. - Mi van?! - nyitja ki cseppet sem boldogan, de senkit nem talál ott. Ritkán idegesítik fel, de most határozottan sikerült. Csak valami idióta kölyök játszadozik? Merjen a szeme elé kerülni és biztosan megkeserüli! - Hát ez meg? - lát meg a földön egy csomagot. Sóhajtva veszi fel és besétál vele a lakásba. Valamiféle ruhaneműnek tűnik. Vigyázva bontja ki a szalagot és egy köpenyt talál, rajta egy felirattal: Buja. Kakashi jót mosolyog ezen. Találó. Ahogy kihajtogatja, kiesik belőle egy levél:

Holnap hajnalban kezdünk. Ne késs!

- Szóval holnap. Ez a kölyök semmit sem változott - neveti el magát. Milyen nosztalgikus! Az elsőszámú legkiszámíthatatlanabb ninja újra lecsap. És ezúttal Konohára.

**

- Sakura, beszélnünk kell! - kapja el Ino az utcán.

- Hát te? - néz meglepetten a szőkére. Azt érti, hogy saját maga nem tudott aludni, így sétálni indult. Na de a barátnője? - Valami történt?

- Éjszaka több pontról is furcsa csakramozgásokat tapasztaltunk - néz komolyan a szemébe.

- Megtámadtak minket? - néz körbe összehúzott szemekkel. Most átkozza magát, hogy nem hozta a fegyvereit. - Jelentettétek már? Jön az erősítés?

- Sakura, higgadj le - teszi a vállára a kezét. Meglepetten kapja rá a tekintetét. Most akkor nincs támadás alatt a falu? - Neked szóltam először. Szerintem... - néz szét és egyenesen a fülébe suttog - szerintem Naruto az. A chakra szintből ítélve valószínűleg kage bunshinok.

TenshiWhere stories live. Discover now