O gün Ksenia, daha önce kurduğu hayallerden farklı olarak bambaşka hayaller kurdu.
Ksenia,Dünya'yı kurtarıyordu. Bir kahraman olmuştu.
- Ksenia!! Ksenia!! , annesiydi bu hemde hayallerinin en güzel yerine gelmişti.
- Efendim!
- Ksenia, baban ve ben seninle önemli bir konu hakkında konuşmak istiyoruz. Hemen gelir misin?Ksenia birden endişelenmeye başladı. İç sesi;
- Kesin kötü bir şey oldu. Annemin sesine bakılırsa... Yok Yok bir şey olmamıştır.
Ksenia koşarak yanlarına gitti. Kurduğu güzel hayallerini ve yatağını bırakıp....
- Ksenia'cım otursana... Ksenia, çekinerek oturdu.
- Ksenia annenin ve benim sana söyleceklerimiz var... Babası her zaman ki gibi o sert ses tonuyla konuşuyordu. Annesi sözünü kesti.
- Biliyorsun, biz arkeoloğuz.
- Evet anne biliyorum. Ksenia anlam verememişti..
- Ksenia biz babanla bir süreliğine... Yutkundu.. Eem Ksenia bizim iş nedeniyle İrlanda'ya gitmemiz gerekiyor.
- Evet, ama sadece bir kaç aylığına, ee daha uzunda sürebilir...
- Ne oldu ki? Gideriz işte.. Ksenia anne ve babasının kendisini almayacağını anlamış ve sesi ağlamaklı çıkmıştı. Gözleri dolmuş, ama belli etmemeye çalışıyordu.
- Ne yazık ki...
- Biliyorum!! Yine aynısını yapacaksınız biliyorum!! Beni bırakıp gideceksiniz!! Ksenia daha fazla kendini tutamamıştı. Daha önce de gitmişlerdi onu bırakıp. Yeniden bunları yaşamak istemiyordu. Anne ve babasından ayrı kalmak. Hem kiminle kalıcaktı. Bakıcısıyla mı? Asla istemezdi bunu..
- Ksenia haklısın ama seni alamayız. Lütfen bizi anla..
- Hadi ama Ksenia yapma böyle... Babasının sesi yumuşamıştı.
- Anne ne olur bende geleyim!! Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Kim olsa öyle yapardı...
Öfkeyle odasına çıktı. Biliyordu, biliyordu böyle olacağını.... Annesi ve babasına yalvarması bir şeyi değiştirmedi. Sonunda anlayıp özür diledi. Birlikte bir kaç gün vakit geçirdiler.. Ve gitme vakti gelmişti. Ağlaştılar, kucaklaştılar....
Onlar giderlerken Ksenia, gözündeki yaşları tutamıyordu.VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. OKUDUYSANIZ LÜTFEN YORUM YAPARAK ELEŞTİRİN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YERALTINDAKİ DÜNYA
Mystery / Thriller13 Yaşında bir kız olan Ksenia ailesiyle beraber Rusya'da yaşamaktadır. Ksenia, çevresinden uzak kendi hayal dünyasında yaşamaktadır. Anne ve babasının iş için İrlanda'ya gitmeleri gerekmektedir. Ksenia'nın anne babası başarılı arkeologlardır. Anne...