YALNIZLIK...

51 2 4
                                    

Ksenia, anne ve babasının gidişlerinden sonra kendini iyice yalnız hissetmişti. Bakıcısı Lybov'la kalıyordu. Lybov'u hiç sevmezdi. Çok sinir bozucu bir kadındı. Sürekli Ksenia'yı annesine ve babasına ispiyonlardı. Ksenia geçenlerde bir olay yaşamıştı;
Ksenia'nın sınıfta 2 tanecik arkadaşı vardı. Onun dışında pek arkadaşı yoktu, sevilmezdi de zaten... Bu Ksenia'yı çok üzerdi. Çok çekingendi, kendine güveni yoktu, ama aslında içinde bir şeytan vardı. Susup susup oturuyordu. Bu sefer o kadarda bebek olmayacaktı. Sürekli bir kız onunla uğraşıyordu. Daha öncede gidip en yakın arkadaşına; Ksenia, ruh gibi bir kız demişti. Ve Ksenia kendini zor tutuyordu. Sonra ikisi kavga etmişti. Ksenia da eve gelip sinir krizi geçirip ağlamaya başlamıştı. Lybov hemen olayı abartıp, gidip annesine şikayet etmişti. Ksenia da iyi bir azar işitmişti. Hemde suçu olmadığı halde...
Lybov'un yaptıkları bununla kalsa gene iyiydi. Lybov, çok sinirli bir kadındı. Ksenia mutfakta bir şeyleri yanlışlıkla kırsa iki saat söylenirdi. Ksenia'yı rencide eder, kırık camları temizlerdi...
Haklı diyorsanız eğer unutmayın bununla da sınırlı değil.. Ksenia'yı hiç boş oturtmazdı. Kendisine yardım etmesini aksi halde annesinden sakladığı sırrı söylemekle tehdit ederdi. Sır mı? Evet sır. Ksenia, ilk kez aşık olmuştu.. İlk kez...
Duygularını açıkça ifade edemediği için mektup yazmıştı. Lybov da hemen o görmeden açıp okumuştu... Ksenia, annesinden çok utanıyordu. Bu yüzden dediklerini yapıyordu. Temizlik, ütü, bulaşık vs.. vs..
Ksenia böyle bir kadınla kalmak istemiyordu. Annesi olmadan o kadına katlanmak... Çok zor olacaktı.
Koskoca 2 hafta geçmişti... Annesiz... Babasız..
Koskoca yalnız iki hafta...
Geceleri hep annesini düşünüyordu.. Ama içinde bir sıkıntı vardı... Anne ve babasıyla gitmeyi ne çok isterdi...
Burda Lybov'la kalmaktansa...
Böyle düşünmemeliydi.. Eğer onlarla gitseydi başlarına gelen herşey Ksenia'nın da başına gelecekti...
Ksenia'nın da....

❤️VOTELERİNİZİ EKSİK ETMEYİN, BEĞENİP BEĞENMEDİĞİNİZİ VE ÖNERİLERİNİZİ YORUMA YAZABİLİRSİNİZ.❤️

YERALTINDAKİ DÜNYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin