Yeni bir bölüm daha keyifli okumalar... Belalı okul
Aynı zamanda yeni bir hikayeye başladım "KADER AĞRISI "kütüphanenize eklermisiniz farklı bir kurgu takipte kalın....
Kapkaranlık olan ormanın ortasında yüzünü okulda bir kaç defa gördügüm bu kişiyle ne işim vardı ki benim. Üstelik nefesi nefesime deyiyordu, kokusu burnumda. Yüzlerimiz birbirine çok yakındı bana çok farklı bakıyordu. Yüzünde anlam veremedigim bir hüzün ve o hüzünün altında acı. Yavaşça kulagıma yaklaşıp " özür dilerim beni affet melegim " dedi. Kulagımı ondan uzaklaştırdım. Gözlerimde hapsolan göz yaşlarım özgürlügüne kavuşurken.Eliyle gözyaşlarımı sildi. Bana dogru dogrulup bir anda gözyaşımdan öptü. Ben ise hicbir tepki veremiyordum put gibi dikilmiştim ve bu olanlara hiçbir anlam yükleyemiyordum. Kalkmaya hazırlanmışken kolumdan tutup dizine oturttu beni. direndim kuvvetti kolları engel oluyordu. "Bırak beni "diye ikaz ettim .
Yüzünde hiçbir dugu yoktu.
"Seni asla bırakmıcam "dedi ve dudaklarıma kapandı . Bütün kuvvetimi kullanarak onu ittim ittim ama olmuyordu. Hic bir şey yapmadan duruyordu öyle gözlerinden gelen yaşı görünce afalladım ağlıyormuydu ama neden . dudaklarımız ayrılırken yüzüne bakmak istedim ama kollarına aldı beni sıkıca sarılıyordu. "Melegim Melegim "deyip duruyordu.
Kolları gevşedi hızla uzaklaştım ondan . Afallamış gibi baktı suratıma. Elimi yanaklanıma götürdüm yanaklanım yanıyordu.
"Gideli... Gidelim burdan "dedim
Ayağa kalkmak istedi ama ,tekrar düştü . Elini uzattı bana . Tedirgin bir hale bürünmüştüm o an ne yapmam gerektigini bilemiyordum. Arkama dönüp gitsem nereye gidecem yada onun elini tutmalımıydım . Düşüncelerimi bir tarafa bırakıp ürkekçe yaklaştım ona. Havada duran elini tutup kaldırdım . Zorda olsa kaldırdım kolunu boynuma doladı. Yürümeye başladık mütiş bir ağrı. hissettim ayak bileyimde.
"Ahh "dedim agrıdan yüzüme baktı sonra ayagıma .
"Bişey mi oldu "dedi boguk sesiyle ,"Bilegim ağrıyor incittim galiba" dedim onun yüzüne bakmadan. durdu bir süre ve yere çömeldi,bende çömeldim .
"Bu halde bir yere gidemeyiz "dedi haklıydı nasıl gidecektik ki zaten . "Bizi bulmaları için bagır yoksa burda sabahlıcaz "dedi.
Bende hemen bagırmaya başladım. "Burdayız sesi mi duan yok mu? Heyyyyyyyyyyy ! "
ben gırtlagımı yırtarken beni keyifle izliyordu. "Sende bagırsana neden öyle duruyorsun " dedim hiç bir tepki vermeden yüzüme baktı. Sanırım bagırmıcak ama ben burda bulunla kalmak istemedigimden bağırmaya devam ettim . Sesimin düştüğünü fark ettim ama başka bir çarem yoktu.
Çok geçmeden Can yanımıza geldi. Canı görmemle içim ferahladı. Bizimkilerin oldugu yere dogru yol aldık. Vardıgımızda herkes aynı soruyu sorup sorup duruyorlardı.
Nerdeydin Ne işin var falan filan bende agzımda bişeyler geveliyip. konuyu kapattım. Müdire hanım da Okula gitmiş benim olayımdan ise haberi bile yokmuş . Buna sevindikten sonra Handeleri gözümle aradım ama onlar uyumuşlar bile beni aramaya çıkmamışlar . Bunları Candan ögreniyordum ama bu saatte ne uykusu olabilirdiki. hızlıca çadırıma girdim . Herkesin yatmasını bekledim herkes çadırlarına girdikten sonra kızların yanına gittim.
Melis ,Ece,ve tüm kızlar ordaydı onlar kendilerine büyük bir çadır getirmişlerdi hepsi aynı yerde kalıyorlardı. Ece " Selenn ! nasılsın "dedi üzgün ses tonuyla.
"İyiyim de siz nasılsınız yüzünüz neden böyle bişey mi oldu " dedim . Ece " Hande başı belada " dedi " Neden ne oldu hem nerde o " dedim. Melis " Bir telefon geldi gitti bizde anlamadık ne oldugunu " dedikten sonra kızlara baktım hepsi üzgün ve düşünceliydiler.
"Ece gelsene bir " Eceyi çadırın arka tarafına götürdüm. " Ece tam olarak ne oluyor söylermisin " dedikten sonra etrafı kolladım. " Bende tam olarak bilmiyorum ve korkuyorum ama Hande'nin belalıları oldugunu biliyorum hemde çok tehlikeliler ve biz yarın gidiyoruz kamptan sende biseyler yap ve gel " dedi.
"Peki şimdi gidiyorum " dedim ve çadırıma yol aldım .
Bir Hafta sonra...
Hande gelmişti ve hiçbir şey söylemedi. sabah oldugunda ise herkes okula dönmüştü. Kimse kalmak istemedi sadece Almanya'dan gelenler kalmıştı.
Handeye ormanda olanları anlattım hiç bir tepki vermedi. Başka okuldan yeni öğrenciler gelecekleri için yeni bir sınıf açılacaktı . Müdire hanım bizim sınıfla Ayazların sınıfını birleştirdi . Fazla olan öğrencileri de yeni gelenlerin sınıfına aktaracaktı Afrodidlerle de yeni gelenlerin sınıfındaydı ama bir şeyler yapıp bizim sınıftaki üç öğrenciyle yer değişimi yaptılar . Ama anlam veremedigim bir şeyler vardı. Yiğitler de Handeler de sessizdi bir şeyler vardı . İki grupta huzurduzdu sanırım gelecek. olan öğrencilerdi bu huzursuzlugun kaynagı.
Efenin yanına gidip birşeyler ögrenmeliydim ama Ayaz ve Efe yoktular . Cana sordum "Ne oluyor böyle gelecek olan öğrencileri tanıyormusunuz " dedim önce bir iç çekti "malesef evet çok kavgamız oldu o itlerle gelmelerinin sebebi ne onu bulmaya çalışıyoruz . " dedi
Şaşkın şaşkın baktım sadece . Canın yanından ayrılıp
koridordan geçen Ece'yi gördüm hızlı adımlarla yetiştim. Benzer soruyu onada sordum . Ece" "Atilla pisligi geliyor sen bilmezsin ama çok zalim biri Hande'ninde eski sevgilisi sanırım kampta ki telefon o pislikle ilgili . Hande'yede bişey soramıyorum " dedi soru işaretleri belirmişti kafamda . Hande'nin yanına kimse gidemiyordu bu aralar . Galiba kötü şeyler olacaktı.
Zil çalmıştı. herkes sınıfa dogru ilerliyordu .
Ders Felsefeydi sınıfın yarısından çogu başını sıraya gömmüştü bende dahi arada Handeye ve Yiğite bakıyordum . ikiside düşünceliydi. Dışardan gelen sesle hepimiz başmızı kaldırdık . Herkes pencereye baktı lüks araçlar ve bir grup erkek birinin elinde meğafon vardı. ( Di
kkat Dikkat Efendiler okula geldi selam durun lannnn ) dedi . Yanındaki arkadaşlarıda alkış tuttu . Yigit sıraya tekmeler savururken "piçler " diyip duruyordu . Hoca'da şaşkın şaşkın bakıyordu. Hande kulaklıgını kulagına takıp sırasına oturdu. Megafonla birşeyler zırvalıyıp duruyorlardı. ( Yiğit köpegi ve yavruları buraya gelin ) dedikten hemen sonra Yiğitler deliye döndüler. Hoca sınıf kapısını tuttu . Bir kaç kızla ben gitmeyin uymayın onlara dedik ama ne fayda duymuyorlardı bizi Ayaz " Gösterecem ben onlara " Efe " Sikecem belalarını " Can " Hocam çekilin " dedi sert bir tonla ama hoca çekilmadi. Yiğitin gözleri boğaları andırıyordu. Yiğit " Ayagıyla kapıyı kırdı . Hoca savruldu yere. Hepimiz pencereye kapandık Yigitler yumruk yumruga dövüşürken kafa göz kalmamıştı iki grubta da Müdire hanım ortalıkta görünmüyordu. Okulun güvelik görevlileri onları ayırmaya çalışırken Müdire hanım hızlı adımlarla onların yanına gidiyordu, çok geçmeden yakapaça götürdüler onları, halleri hiç iyi görünmüyordu.
Akşam yemeginden sonra yataklarımıza gittik iki grubta ortalıkta yoktu. Ece"yle Hande bir köşede bişeyler konuşuyordu. Biz kızlarda onlara bakıyorduk bu okul zihnimi çok meşğul ediyordu olaylar annemi anımsamama bile izin vermiyordu, hava almak için dışarı çıktım okulun etrafında dolanmaya başladım. Efe'yi gördüm yanında'da Ayaz vardı.
Yanlarına gitsem ne diyecektim ki aslında bişey demem gerekmiyor.
"Selam "dedim
Efe'de "Selam "dedi Ayaz başını sallamıştı.
"İyimisiniz"
Efe"Gayet iyiyiz " dedi. gülümseyerek . Ayaz sigarasını iki parmagının arasına alıp fırlattı. Efe" Sen nasılsın kayıp kız " dedi birden yüzümün kızardıgını fark ettim başımı salladım anlamsızca.
Efe" Ayaz olmasaydı kurtlara yem olacaktın" dedi. şimdi bu konuyu açmalımıydı.
Ayaz"Kurtarmak bizim işimiz dedi alayla"
"Ayaz şarhoştu sanırım Can kurtardı bizi " dedim sıkkın bir tavırla bu konuyu kapatmak için düşünce torbamı açtım.
Efe"Orası öylede Ayazında payı var bence görmemezlikten gelme sahi ne yaptınız çok aradık sizi " Allahım yarabbim ya sus efe sus gitmek için hazırlandıgımda Ayaz" Ben çok şey hatırlamıyorum alkolden olsa gerek " Hatırlamıyor mu yaşadıklarımızı iyimiş şeytanın beni dürtmesiyle " Ayaz ağlıyordu ölecez diye onu zor sakinleştirdim. Efe görseydin böyle arkama falan geçmeler ne bileyim bunun gibi şeyler dedim. ciddi bir şekilde. Efe şaşkın şaşkın bakarken Ayaz ". Nerenden uyduruyorsun bunları yok öyle bişey " dedi sert bir şekilde . "Terbiyesizleşmesen iyi olur olanlar bunlar daha fazlası var ama neyse bende kalsın " dedim gülümseyerek . Ayaga kalkıp kolumu tuttu. Efede olanları duyunca gizli gizli gülüyordu. Kolumu ondan kurtarıp. " Sen sarhoştun ya bişey hatırlamıyorsun yani" dedim. Ayaz " Kanıtla ozman " dedi sinirle . " Ayık olan bendim en büyük kanıt " dedim.
Ayaz " Efe oğlum inanma lan dalğasını geçiyor " Efe " Tabi oğlum ne inanacam " dedi. İnanmış bakışlarıyla.
"Neyse ben gidiyorum" dedim.
Efe " Güle güle " dedi. Ayaz hiç bir şey demedi. İyi oldu ona bana o korkuları yaşataçak bide hatırlamıcak ben afdileyecegini zannediyordum beyfendi hatırlamıyor . Kaldıgım yerden devam edip yürüyordum . Ağlamaya benzer ses duyunca duraksadım . Sesin geldiği yeri bulmaya çalışıyordum . Ses önümde duran binanın arkasından geliyordu. Bu bina Misafirhaneydi. Yavaş adımlarla ilerledim. Bir kızın , karşısındaki erkeği elleriyle ittigini ,erkeğinde onu durdurmaya çalıştığı görüyordu. Kim olduklarına dair hiç bir fikrim yoktu karanlıktan kim oldukları seçemiyordum, Kendimi olabildiğince saklamaya çalışıyordum biraz daha yaklaştım.
- " Ne istiyorsun benden ne aşağlık herif " kızın ağzından bunlar dökülürken, çocuk ona bakıyordu öylece...
-" Aşalık herif hı böylemi oldu Hande hanım " Hande hanım mı inanmıyorum o kız hande mi ....
-" Senden nefret ediyorum anlıyormusun yaptıklarından sonra hangi yüzle konuşuyorsun benimle uzak dur benden uzak dur " Elimle ağzımı tutup öylece dinliyordum Atilla handeye ne yapmış olabir ki çılgına dönmüş Hande.
Atilla " Ona ben karar veririm sen degil seni özledim "
Hande " Pisslik defol ölümüme neden olmak istemiyorsan uzak dur benden "
Atilla " Öleceksen buna ben karar veririm " dedi. Bu çocuk kendini ne sanıyor böyle Handenin dedigi gibi pislik, boş bulunup nefesimi dışarı verdim ah kahretsin arkamı dönüp oradan ayrıldım. Atilla kim var orda dedi, beni bulmaması gerek benim bunları Ece'ye anlatmam gerek Ece'yi bulmam gerek bir an önce koşar adımlarla okula girdim.
İlk ders bedendi olanları gece Ece 'ye annattım.Endişelendi ama karışamayacagımızı söyledi. Umarım bişey olmaz. Hande'nin yüzü hiç iyi degildi herzaman ki özenide yoktu kıyafetlerinde , saçında bu konu bence basit degildi ama karışamazdık.
Hoca bir kaç hareket gösterdikten sonra gruplara ayırıp her gruba bir görev verdi. Atillalar geldiginden beri bizim kızlar ve Yigitler arasında en ufak bir tartışma bile çıkmadı. Bu gayet güzeldi peki Atillaların gelmesi , işte bundan herkes rahatsızdı sebebini bilmiyorum ama bende çok huzursuz oluyordum onlardan bakışlarından, yüzümü yere indirip geçiyordum. Voleybol oynamaya başladık kızlarla erkeklerde basketbol oynuyorlardı. Handeyi ara ara izliyordum çok düşünceliydi topa çok hızlı vuruyordu sinirliydi.
Hande hazırlanmış topa vuracakken arkadan Atilla Handenin saçını tutup kendine çekti, kızlarla afalladık Handenin yanına gittik. Hande Atillaya bırakmasını söylüyor, Atilla da onu dinlemiyordu. Ne yapmam gerek gözlerimle öğretmeni aradım ama yoktu. Arkamda basketbol oynayan Yigitlere baktım onları çagırmalımıydım.
Hande'nin canın yandıgını görebiliyordum.
" Bıraksana onu pislik" dedim.
Atilla " kapat çeneni altıma almıyayım seni " dedi. Onunla uğraşamazdım biliyorum kafamı çevirip ( Can , Efe ) diye bagırdım. koşar adımlatla yanıma geldiler ve Atillanın elindeki Handeyi gördüler. Efe ıslık çalıp diyerlerini de çağırdı.
Efe " Sana bişey mi yaptı " dedi
" Görmüyormusun ne yapıyor bide bana ağır bir söz söyledi "
Efe görmemezlikten geldi Hande'yi.
Efe" Ne söyledi " dedi.
"Boşver"dedim. Şimdi nasıl söyleyecektim Handeyi kurtarın diye.
Atilla " Karışmayın siz o benim defolun gidin " dedi. Handenin belinden tutup kendine çekiyordu Hande tüm gücüyle onu itiyordu. Atillanın arkadaşı Samet ' te Ece' tutmuştuştu. Azra afrodidler engel olmak isteselerde pislik izin vermiyordu. Yiğit ve ayaz yanımıza gelip ne oldugunu sordular olanları anlayıncada...
Yiğit" Biz ne yapalım selen " dedi. Bu durumdan nefret ediyordum. Ne diyecegimi bile bilmiyordum, fark ettimde Hande ' de tek bir söz etmemişti sadece kurtulmaya çalışıyordu.
Efe kolunun arasına aldı beni ve yürüyün gidelim dedi. Ondan kurtulup "Nereye ya" dedim.
Atilla Hande'nin kulagına bişeyler fısıldıyordu, Hande deliye döndü
( Yeterr artık öldür beni) diye bağırdı. Efe yanıma gelip " Ne istiyor bu piç " dedi. bende dana sonra anlatırım dedim. Efe'nin kulağına yaklaşıp "bişey yapmıcakmısınız " dedim. Göleriyle Yiğiti gösterdi. Yiğit "Hadi gidelim "dedi.
Bu durumda ne yapacagımı düşünürken aklıma bişey geldi. Hemen Atillaya yaklaşıp onu ittim.O da biraz sarsıldıktan sonra benim saçımdan yakaladı, o an bir çıglık attım okul inlercesine. Yigitler, arkalarini dönüp koştular.Onları gördüğüm an kendimi yere attım.Atilla şerefsizi de o an karnıma bir kaç tane yapıştırdı.Daha fazla dayanamayıp bayılmış numarası yaptım.Efenin sesini duydum bir an piç deyip bir yumruk sesi geldi insallah Atillaya denk gelmistir diye dua ederken, arkasindan biri beni kucakladı.Çok merak ettim kimin kucakladıgını ama gözlerimi açmamalıydım.Ama bir şey vardı ben bu kokuyu tanıyorum, bu o sarhoş olup yaptıklarımızı hatırlamayan çocuk, Ayaz pisliği. Sonra ben kokusunu alırken birden kalp atışlarının inanılmaz bir şekilde hızlı attıgını duydum.acaba beni taşıdıgı için mi kalbi böyle atıyor yoksa sadece sinirli oldugu için mi? bilemiyorum.sonra beni indirdi yatağa ben gözlerimi yavasça aralıcaktım ki ayak sesleri geldi.Bu onun gittigini göstergesiydi. Biraz gözlerim kapalıyken düşündüm öyle Ayaz'ı oyna getirmek için bu kadar onu düşünüyorsam neden onun bu umutsamazlıgını takıyorum diye ama en son kararlaştırdım ki ben asla ama asla Ayaza aşık olmuyacam olamam.Yataktan kalkıp oturuş biçimini aldım ve iki elimin arasinda sıkıştırdım yuzumu asla! asla! diye diye yuzume tokat atıyordum ki birinin sesiyle korkudan sıçradım.Emoculardan Azra geldi.Bana öcü görmüs gibi bakıyordu.Bende ona dönüp "Ayşş deli misin Azra ya ödümü bokuma karıstırdın "dedim.Yüz ifadesini degiştirip alkışlamaya basladı bir an.Ben onu boş bakışlarla izlerken "bravo bravo senden bu zekiliği beklemezdim.kendini dövdürmek ha benim aklıma gelirmiydi bilmem valla" deyip yanıma oturdu.Seni salak sanıyordum ama bu günden sonra kararım deyişti.Ben hemen söze atılıp" Sen bunun için gelmiş olamassın söyle ne oldu."Azra evet Hande okuldan kaçtı Ece senide alıp okul dışına kaçacağımızı söyledi.Ama Yigitler şüpelenmezler mi? seni odanda bildikleri için merak etme herkese sadece bayıldıgını bişeyin olmadıgını bu günlük müdirenin izniyle derslere girmiyeceğini duyurduk.Oldu mu hadi şimdi gizliden gitmemiz gerek.Hemen ayakabılarımı giyip revirden cıktık.okulun arkasına varmıştık bile hemen duvardan atladık bir kaç kızla Ecenin mesaj attıgı yere gittik. Handenin gidebilecegi yerleri hepimiz dagılarak aramaya basladik.Ece ile ben beraber arıyorduk ve hiç biyerde bulamayınca son biyer kaldı gidecegimiz ama cok tehlikeliydi.arkadaşımız için bunu yapmalıydık neresi mi Atilla'nın mekanına. Azra emoculardan bir kişiyle Atillaların mekanına gitti. Bizde okula geri döndük. Ece çok endişeliydi yüzünden anlıya biliyordum bunu omzuna dokunup " Onu bulacaz rahatla biraz" dedim. Gözlerini kırptı karşılık olarak.
Okulun kapısının yanına varmıştık. Anlayamadıgımız bir kalabalık vardı. Okul binasının önüne toplanmışlardı. Kızlarla bakıştık kısa bir süre . Kalabalıga yaklaştıkça garip garip sözler ve sesler geldi kulağımıza. ** Yazık ya****Bişeyler yapın** bu sözler kalabalıkta bulunan öğrencilerin ağızlarından dökülüyordu.
Ece koluma girip " Selen " dedi. şaşkına dönmüş gözleriyle. Ona ne oldu dercesine baktım ama o yukarı dikmişti gözlerini . Kafamı kaldırmamla Hande...
Ece ellerimden kayıp yere düştü. Yanımdaki kızlar bana yardım edip Ece'yi kaldırdık. Ece'nin başı dizimin üstündeydi. Bir Ece'ye bakıyordum birde çatıda duran Hande'ye .... Bu okul bir can alaçakmıydı bizden.
Bir bölüm daha bitti umarım beğenmişsinizdir. :) ben yazarken keyif aldım.
Yeni kitap ** Kader ağrısı** bir göz atın .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalı Okul
Teen FictionKırmızı sınırları vardı, okulun.Mutluluk için gelmişlerdi,arkadaşlıklar kazandılar.Bazen sınırları aştılar,çiğnediler sonunda ezilmek olsa bile onlar güçlüydüler .Belkide içlerindeki acıyı gömdüler,zaman zaman acısada gülümsediler.. Olay şehir dışı...