BELALI OKUL

1.8K 61 24
                                    

Yine saçma ve karanlık bir güne uyandım. Sırtım yataga zımbalanmış her zamanki gibi ama tembellik yapamam hemen harekete geçip babam dedigim adam işe gitmeden önce onunla konuşmam lazım.Merdivenlerden hızlıca indim ve kendimi mutfakta buldum.Babam mutfakta kahve içiyordu lafa tam başlıyacaktım o benden önce davrandı.

"Sanırım geç kaldın yine kahvaltını yap ve çık".Sahte gülümsememi yüzüme takıp" Ben artık o okula gitmek istemiyorum.Dün Eceyle konuştum onun gittigi okula gidecem" sözümü kesmesine izin vermeden her şeyi anlatmaya koyuldum. "Okul çok iyi hemde yatılı Ece çok memnun farkındaysan her gittigim okulda eziliyorum ve bir arkadaşım bile yok bu durumdan sıkıldım".

"Bu durumun tek sebebi sensin şuçlu arama yarın gideriz." Çantasını alıp çıktı. "Zaten tek suçlu benim. Bu durumdan çok mu memnunum yaşadıklarım hakında bir fikrin bile yok" ve ben bunları yine dış kapıya söylüyordum.Bunları düşünmeyi bırakıp hemen odama çıktım.En iyisi valizimi hazırlamalı ve bu evden kurtulmalıydım.valize ilk koydum şey canım annemin fotoğrafı teyzem anneme benzedigimi söylerdi ama babam hakkında tek bir kelime bile etmezdi ve annem hakında ne zaman konuşmaya yeltensem beni azarlardı.Tellefonumun çalmasıyla düşüncelerimden sıyrılıp telefonumu elime aldım" Alo Ece" ve her zaman ki gibi Ecenin soru yağmuruna tutuldum."Babanla konuştun mu?, gelecen mi?, ne zaman geliyorsun?"."Dur dur Ece evet konuştum yarın ordayız". "aa gerçekten mi çok sevindim".bende sevindim neyse görüşürüz işim var"." Tamam tamam her şeyini getirmeyi unutma". dedi ve telefonu kapattı.Ece benim eski okulumdan arkadaşım çok iyi anlaştıgım bir arkadaşımdı. Tatlı bir kız en son onu üç yıl önce görmüştüm. onu görecegim için çok heyecanlıyım ama dünkü lafı beni biraz ürküttü. bu okul senin bildigin okullardan degil ona göre kararını ver.Benim bilmedigim okullarda nasılmış yarın gidip görürüz EN FAZLA NE OLA BİLİRKİ ......

Bu başlangıç ilk bölümü kısa yazdım okuyucular cogalınca yepyeni ve dolu dolu bölümler gelecek gelecek :)

Belalı OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin