HERŞEY YOLUNDA

314 17 0
                                    

SLM ARKADAŞLAR YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKİLİYORUMM....

OLAYLAR YAVAŞ YAVAŞ  GENİŞLİYOR .  LÜTFENN TAKİPTE KALIN GÜZEL OLAYLAR AŞKLAR HÜZÜNLERLE YENİ BÖLÜMLERDE SİZLERLEYİM ....................  :)  

"YENİ OYUNUNUZ BU MU?"  Bu soruyu soran Yigit'i kalp atışlarım  ritmini bozuldu. şaşkın bakışlarıyla kızlara bakarken onlarında benden farkları yoktu Hande hariç.bu kızı hiç anlamıyorum yüzünde tek bir duygu bile yoktu gayet sakin  bize bakıp güven dolu bakışlar attıktan sonra bir nebze de olsa rahatladık.

Ne rahatlaması herşey ortaya çıktı ben rahatladım diyorum boku yedik.Hande"Ne oyunu anlamadım"

Efe"Bize gücünüz yetmedi bu kızı mı okuldan attıracaksınız?" Bu sözlerle hepimizin yüz ifadesi oh be diye haykırıyordu ve benim tüm hücrelerim halay çekmeye başlamıştı tey tey tey....Hande" Bu işimize burnunuzu sokmayın kötü olur" Yigit sandelyesini eliyle arkaya itip  "Buna sen degil biz karar veririz" dedi ve sinirle handeye bakıyordu. Bütün kızlar Hande ne cevap verecek diye düşünürken Hande gözlerini devirip sertçe kolumu  kayrayıp"Yürü sürtük " Bu biraz agır olmadımı  diye içimden geçiriken.Yigit kolumu sertçe  tutup yanına çekti.Yeterr diye haykıracakken sadece susutum.Sanırım oyunumuz tıkır tıkır işliyordu. Elimle gözyaşlarımı silerken sıcak bir nefes kulagıma degdigini hissettim ürpermedim degil.Ayaz"" Sen sınıfa çık küçük kız"Bende başımla onaylayıp yürümeye başladım küçük kızmış elimden tutup parka götürseydi tam olacakmış  gösterecem ben ona küçük kızı önce havuza at sonrada küçük kız hah.

Odama çıkıp üzerimi degiştirdikten sonra  sınıfa  dogru yol aldım. Koridordaki dedikodu mazemesi bendim sanırım sonucunu düşünmesem bu kadar susumazdımya hade neyse dayak yemekten kurtuldunuz.^Selen Selen görende seni Bruce lee kardeşi sanacak ^pis iç sesim bir kerede bana hak ver .Sınıfa girip kafamı sırama gömdüm ögretmen sınıfa girdi."Gençler nasılsınız. iyisiniz iyisiniz çıkarın nerde kalmıştık"Terkrar kafamı sıraya gömecekken handeler sınıfa girdiler.Hoca"Hop kızlar söyeseydiniz biz gelirdik ders işlemeye yanınıza "Ece tiz sesiyle "Hiç gerek yok hocam "dedikten sonra sıralarına oturdular.Hoca kaşlarını çatmış sinirle onlara bakıyordu bir anda kalemin kapagını onlara fırlattı. Hande tek hamleyle kapagı havada kaptı ve yere fırlattı. Artist bu kız ya yandan gülümseyip "Hiç iyi bir atıcı degisiniz" hoca burnundan soluyordu sinirle tahtaya yöneldi.Nede olsa bişey diyemiyordu zengin ve tehlikeli kızlar ve sanırım bende onların grubundayım yani bendemi onlar gibi oldum yok ya olamam.Kızlar bana bakıp gülümsüyordu. Hande farklı bir kız ve gayet güçlü. gülümsemesi bile farklı acaba dövüş dersleri alıyormu diye düşünürken hoca düşüncemin içine etti"Son 25 dk questsiniz ona göre"arkalarda oturan emocu" Hocam beni quest gömün " ve arkadaşlara dönüp " beni seven üzerime kan döksün "diyince sınıf ta kahkaha  tufanı koptu. O söz Allah'ını seven üzerime toprak atsın degilmiydi ee emocu olunca ceviri böyle oluyor heralde.Hoca"Seni karneye gömmeyi dönünüyorum ukala Azra"hocanın sözüyle herkes susumuş azraya bakıyordu."Kaneden sonra bende sizi uygun bir yere gömmeyi düşünüyorum nasıl olsun deniz kenarı falan"Sınıf şaşkınlıkla Azraya bakıyorlardı ama gülmeyede devam ediyorlardı."Edepsiz çık dışarı"Azra sinirle ilerleyip"Hay hay hocam ama edepsiz lafını size iyade ediyorum hiç sevmedim"dedi ve hızla çıkıp kapıyı çarpdı.

Hoca agzında bişeyler geveledi hoca bir anda "quest başladı" dedi.Hande önde oturan gözlüklü kızlara yani grubun  Einsteinlarına kaç göz yapıyordu.kızlar kafalarını olumlu bir şekilde salladılar.Herkes kagıdıyla ilgilenirken ben kendi kagıdıma bakmaya başladım dersin matematik oldugunu yeni anladım.Einsteincılar arkaya kagıt yolluyorlardı. Hoca görmesede ben fark etmiştim. Benden iyi hoca olu ama o meslegi hiç sevmemm..Kızlar harıl harıl kagıtlarına kopyaların geçiriyorlardı.Ecede hem kendi kagıdına hemde Handeninkiyle ilgileniyordu.Hoca kaşlarını çatıp kopya yok dese ne yazar millet kopyanın anasını aglatmıştı gayet profösyönelce çekiyorlardı acaba kaç senedir bu işle ilgileniyorla saçmalama Selen artık milleti bırakıp kagıdına dön bu ses kimden geldi bilmiyorm ama dogru söylüyor.6 soru cevapladım onlarıda sözel yaptım evet evet yanlış duymadnız sözel eee ben ne yapayım benim sözelim iyi hem bu konularıda görmedim ögretmen belki anlatmışta olabilir ama ben görmedim.Kagıdıma bakıp gülüyordum biri görse deli sanacak haksızda sayılmazlar .Herkes birer birer sınıfıtan çıkarken Ece yanımdan geçip kagıdımı alıp başka bir tane verdi ben şaşkınlıkla ona bakarken.O sıcacık gülümsedi.ben de karşılık verdim ben bu kızı sevdigimi söylemişmiydim söylemediysem de söyledim gitti.Nihayet biiti  quest  herkes sınıfta takılırken Hande ayaga kalkıp sınıfı boşaltın emriyle herkes çıktı tam bende çıkacakken sen dur .dedi Hande.

Grup tamtakır içerdeydi iki emocu kapının dışına  çıkıp  nöbet beklediler. 

Hande"tebrikler güzlel oynadın ama biraz daha zorla kendini"ben ise ona şaşkın şaşkın bakıyordum daha nasıl zorluyayım hem sonunda..sözümü kesip "Bişey olmucak olsada biz varız korkma"diyer kızlarda güzeldi iyidi diyorlardı. Ece elini omzuma kayıp yanagımdan öptü bu öpücük güven öpücügü gibiydi.

Hande" kabugundan çık ve gerçek selen ol hayatını yaşa yani yaşayalım"kızlar alkış tututu.Belkide haklılar içimdeki nefesi dışarı verdim.

ece."kaybedecek bişeyin yok zaten bu korkunu yen" evet birtz düşününce gerçekten kaybedecek bişeyim yok ne mutlu bir ailem nede muhteşem bir haytım bir canım var okadar oda yara alır ve her zamanki gibi iyleşir geçer.Kapı birden açıldı tüm kafalar kapıya çevrild.

KIZLAR YİGİTLER GELİYOR.....

Belalı OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin