oyun

320 20 0
                                    

SEVGİLİ OKURLARIMIZ ÖNCELİKLE HEPİNİZİN BAYRAMINI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM VE SİZİ SEVİYORUM.HİKAYENİN BÖLÜMLERİNİ BİRAZ DAHA KISALTTIM İNŞALLAH BEGENİRSİNİZ YORUM VE VOTELERİNİZİ  BEKLİYORUM. BAŞKAN YİGİT'İN   FOTOLARINI ATTIM BAKIN...:))İSTEGİNİ ÜZERE KAREKTERLERİN FOTOLARINI ATACAM CANLARIM :))) EKLEDİGİM MÜZİGE BAKIN ÇOK ESKİ AMA UNUTULMAYAN SÜPER DİNLEYİN :))

Ece:'' yani kısaca oyun başlasın'' bunu duymamla kafama dank etti dün gece yarısı kızlarla onların mekanlarına gitmiştik ve benden  büyük bişey istemişlerdi yani istemek degilde zorladılar desek daha dogru olur.onlar benden önce uyanmış herşeyi planlamışlardı beni  bir oyuna dahil etmek istiyorlardı. ve bu oyunun  baş kahramanı bendim.hande elini masaya vurarak yapmamı ısrarla söylerken bende yapamam diye diretiyordum.sanki çok kolay bişeymiş gibi yaparsın yaparsın biz yanındanız diyorlardı eceye sen benim arkadaşımsın yardım et desem de nafile sana telefonda demiştim dedi bu okul bildigin okullardan degil diye ama böyle bir oyun senin kısmetinmiş. ona sinirle bakmakla yetindim. yapmazsam ne olur dedigimde tüm kızlar birden kapıyı gösterip hande de bu okuldan gidersin tıpış tıpış dedi. korkuyorum nasıl yapacam şimdi ben yapmazsam  yine o eve  ve beni istemeyen babama  dönecektim yaparsamda ne olacak alllah bilir.  ben bu çıkılmaz yolda tıkılı kalmışken afrodidler den buse hem o ayaz sana  neler yaptı köpek bile dedi intikamınıda alırsın fenamı  bu gurubun bir üyesi olursun biz yanındayız merak etme  dese de ben korku ve çaresiz  halimle ayaga kalkıp tamam tam olarak ne yapacam bunu söylememle kızların yüzlerinde gülümseme belirmişti bir kişi hariç melis.hande kendini olabildigince zayif korunmaya muhtaç  göstermelisin ve bize karşı koyan bir kız sitili ciz kafanda  erkeklerden birini  oltaya tak  biraz  zor olacak ama bunu başarmalısın sakın korkma. ben bunları dinlerken melisin yumruklarını sıkmış kaşlarını çatmış  beni izledigini görebiliyordum.bnde handeye ya bunların kız gurubu sevgilileri yokmu onlara yaklaşsam yani erkeklerden nefret ediyorum oyunu bozabilirim.emoculardan biri   onların sevgilileri dışardan gelip diderler biz bunu düşündük zaten zor mor yapacaksın  hem cinsiyet degiştiremiyoruz  böyle bir yetenegimiz yok. aslında kısadan  göt heriflerin kafalarını kesmemiz gerek ama yavaş yavaş acı daha  zevkli. bunu  söyleyince bu kız kan içiyormu acaba diye düşünmeden edemedim.saçmalama selen diye kendimi uyardıktan sonra eceye kafamla melisi gösterdim.ece bana dönüp melisin salak bir aşk hikayesi var ayazla bu okula ilk geldiklerinde abayı yakmıştı bizim kız ama  ayaz  oynadı onla oda  birraz kırgın mı desem böyle bişey  işte .  bunları melisin duymasıyla   kapıdan hızla çarpması bir oldu. hande sinirle ayaga kalkıp gidin bu kızı getirin ben biliyorum ona ne yapacagımı dedi ve bana döndü yarın hazır ol sakın korkaklık yapma seni o korkaklıkla bogarım. demesiyele büyükçe yutkundum. bir boka  girdim artık.

ecenin bunları söylemesiye dün konuştuklarımız aklıma geldi ''allahım yardım et  bana ben şimdi ne yapacam" dedim kendi kendime.  odayı süzgecimden geçirmeye başladım evet dün bu odayı fark edemedim olaylar vardı neyse sagıma baktıgımda emocuların üç yatakları ve siyahlarla kaplı bir köşe onlarda siyah öjelerini sürmekle meşkuldular ve dolaplarına gözüm iliştiginde iskeletler mi desem kan izleri gibi bişeyler dolapta duruyordu of içim karardı kafamı cevirmemle afrodidlerin pembe kırmızı  beyaz cıvıl cıvıl renklerle bezenmişti.gayet tatlı bir köşe bu köşeyi sevdim galiba kızlarda mini eteklerini yataga atmış hangisini giysem diye düşünüyorlardı.melis ve ecenin yattıkları köşelerde gayet şık ve oldugundan güzeldi.  birde kendime baktım cidden benim bir tarzım bile yok demek ki insan topluluga girince kendini daha iyi görüyor neyse hemen yatagımdan kalkıp giyinmeye başladım üniformalarımı kızlar ister giy ister giyme dediler bende okulun ilk günü oldugu için  üniforma giymeyi sectim. ece melis ve diyer kızlar  biz iniyoruz  dediler  bende olumlu bir  şekilde tamam dedim onlarla yanyana gelmiyecektik çünkü buda oyunun bir parçasıydı.

Merdivenlerden hızlıca inmeye başladım kendimle savaşıyordum.( yapmalıyım ,yapacam, yaparsın )selen  kendi kendime terapi yapıyordum ki iç sesim (yaparsan sonunda ya batarsan )sen sus bana yardım edecegine utanmadan beni korkutuyorsun sen benim iç sesimsin kendine gel ve bana yardım et. aferin selen sonunda delirdin.götümün yerle bulaşmasıyla düşüncelerim uçu verdi.galibaa araba çarptı diyecem ama okulda araba ne arasın.ne saçmalıyorum ben.sonra normal bir insana çarptıgımı görüce "özür dilerm üzgünüm" karşımdaki gülüyordu."seni hep ayaklarımın dibinde mi görecem yerle ne ilişkin var " biraz daha bakınca okulla ilk geldigimde gördügüm çocuktu yani efe.ben gariban gibi yerde otururken lafımı sakınmadım "bende hep seni başımın dibinde mi görecem gök delen gibi"dedim. "tamam tamam acıdım "deyip elimi uzattı kalkmam için uyuz şey ne olacak acımışmış."ben kalkkarım "dedim sert bir şekilde."iyi be sen bilirsin" dedi ve kantine dogru yol aldı.ayaga kalkıp üzerimi sirkeledim.kantimden su ve kahvemi aldım.kantinde bir köşeye yerleştim.karşımda yigitlerin gurubu duruyordu.(yigit ayaz efe can) ve adını bilmedim kişiler benim hakımda konuşuyorlardı. yüzleri bana dönüktü. hatta can denen çocuk öküz gibi parmagıyla beni gösteriyordu ayaz denilen çocukta telefonuna gömülmüştü.kıcık falanlar ama yalan söyleyemem hepsinin ayrı bir şekiciligi vardı helede bu ayaz geceyi anımsatıyordu.kara saçları koyu kahve gözleri ve ay gibi parlayan teni acaba ne kullanıyor bu çocuk .istemsizce elimi suratıma götürüp ben mi kızım o mu kız ?  belli degil.uffff neyse. tüm gözler kantin kapısından giriş yapan handelere döndü.ece bana gizlice göz kırptı karşılı veremedim..görürler diye korktum.sağ tarafa geçip kahkaha attıyorlardı.telefonuma mesaj gelmesiyle telefonu baktım 

hande başkan"kahvene çaktırmadan su ekle ve bize ayak uydur" hemen harekete geçip söyledigini yaptım.sesizce bekledim.handeler bi anda ayaklanıp bana dogru geliyorlardı.tüm gözler onlardaydı hande hınçla önümdeki sandelyeye tekme attı.istemsizce korktum.diyeceksinizki selen oyun bu ne korkuyorsun. korkmamak eldemi.ne kadar gerçekçi duruyorlardı.emocular önümdeki kahveyi alıp üzerime döktüler bende onlara ayak uydurup yanmış gibi çığlık attıp."ne yaptıgınızı zannediyorsunuz siz " diye karşılık verdim.ukalaca "hiç " diye cevap verdiler afrodidler beni kollarımdan kaldırdılar.onlardan kurtulmak için çırpınırken ece bogazıma yapıştı.giderek kırmızılaşıyordum ellerimler ecenin bogazımdaki ellerini itirmeye çalışıyordum.kız kendim çok kaptımış.ece ne yapıyorsun öldürecen beni  bakışları atıyordum.kulagama egilip "üzgünüm bebegim böyle olmak zorunda " elini biraz gevşedip beni yere fırlattı sırtımda ve kıçımda mütiş bir ağrı hissetim gözümden bir damla yaşta eksik etmedi kendini.ne"ne istiyorsunu" diye bağırdım."huyumuza gelmiyeni suyumuzda boğarız "dedi hande.yigitlerin gurubu bizi seyrediyordu.gözlerimi yigitlerin masasına çevirdim mahsum bir kedi gibi bakıyordum biraz daha devam etsem miyavv lıyacagımdan korkup ayağa kaktı.çarasizlik insana ne yaptırıyor ben bile şaşırıyordum.oyunculukta oscar ödülü alacam yakında.bu hale ben nasıl geldim.

"YENİ OYNUNUZ BU MU?" tüm kafalar bu sesin sahibini buldu.yandık biz.....

Belalı OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin