Saklı Kalanlar

177 11 7
                                    

Yeni bir bölüm daha..
Keyifli okumalar.
Yorum ve Voteler Emeğin karşılığıdır, karşılıksız bırakmayın.

"KALPSİZ BEDEN" kitabına bir göz atının lütfen.

Kalbimizi ağzımızda hissettiğimiz anlardan birindeydik. Öğrenciler telaşla saga sola gidiyorlardı. Bir yardım arayışı içindeydik ama kimse hiç bir şey yapamıyordu. Afroditler kolanya getirip, Ece'ye koklatı. Ece yarı ayık bir şekilde Selen diye sayıklıyordu. Ece'yi. Afrodidlere teslim edip binanın önüne yürüdüm. Tüm okul burdaydı kalabalıktan zorda olsa sıyrılmıştım.

Can ve Ayaz'ın yanına gittim. Onlarda şaşkınlıkla Hande'ye bakıyorlardı. " Bir şeyler yapalım " dedim. Ayaz bana inanmıyormuş gibi baktı. Yani bu bakış ne onlarla kavğalı olabiliriz ama şuan biri ölecek . Yüzümü çevirip Cana baktım.
" Müdire hanıma haber verdik, yetkili kişilere verdik başka ne yapabiliriz "dedi. Can haklıydı ama onlar gelene kadar ya bir şey olursa.

" Hande aşağa in lütfen! "diye bağırdım. Handenin gözyaşları durmadan akıyordu bana kulak bile vermiyordu. Benden sonra bir kaç kişide bağırdı, ama nafile. Bizi duyduğundan bile emin değildik.

Efe halimi görmüş olacak ki yanıma gelip elimi tutu" Sakin ol "dedi.

Hande kendini atmak için hazırlanmıştı. Okulun kızları çığlık atmaya başladı. " Yapma dur! Hayır !diyenler'de vardı. Ece koşar adımlarla yanıma geldi hali perişandı. Efe Ece'nin kolunu tuttu. Gözlerimle gideceğimi belirttim, Ece'ye.Ece başını salladı git diye git ve kurtar, onu diyordu gözleri. Koşar adımlatla binaya girdim.

Asönsürün çalışmaması en çok ta bu durumda acıttı içimi.
Merdivenlere yöneldim ikişer ikişer çıkmaya başladım. Soluk alıp dizlerimi ovdum ama zaman kaybedemezdim. Devam ettim çıkmaya, yetişmeme az kalmıştı ama ben bitmek üzereydim.

Kendimi motive edercesine az kaldı Selen diyip duruyordum. Yarıyormuydu bilmiyorum ama son kata çıkmıştım.

Teras katın kapısını tutup, ciğerlerime kadar çektim içime nefesi.

Hande orda duruyordu. Yanına gitsem kendini atabilirdi.

" Hande dedim. Zar zor çıkan sesimle.

"Burda ne işin var " dedi. Sinirle.

"Hadi benimle gel her şeyin üstesinden geleceyiz yapma! dedim. Nefesim biraz düzene girmişti.

" Sakın yaklaşayım deme git" dedi. Sesi yükselterek .

Arkadan gizli gizli gelen Yiğit'i fark etmemle şaşırdım. Eliyle sus işareti yaptı.Bende bozuntuya vermeden sustum. Hande'nin dikkatini bana vermesi için saçma sapan şeyler söyledim. Hande'de bana gerizakalımısın bakışları atıyordu.

"Hande lütfen "dedim. Tükenmiş sesimle.

Hande'nin, göz makyajı gözyaşları ile yere düşerken. Elleri titriyordu. Elimi uzattım tutması için hiç bir tepki vermeden bakıyordu.

Yiğit Hande'nin tam akasında yerini aldığında heyacanla bekliyordum tutmasını.

Hande ayaklarını hareket ettirdiğinde , Yiğin onu belinden tutu ve yere düştüler, yerden kastım terasın içine.

Koşup Handeyi tuttum.

Hande küfürler savuruyordu. Yiğiti görünce şaşırmıştı. Yiğit Handeye kucaklayınca direndi. Eliyle Yiğite vurmaya başladı.

O sırada Müdire hanım yanımıza geldi. Aşağıda öğrenciler alkış tutmuştular. Müdire hanım asansürle çıkmıştı. Tabi kendisi için açmıştı. Hiç bir şey söylemeden asansöre binmiştik. Hande Yiğit'in kucağındaydı. Direnmeyi bırakıp gözlerini yummuştu.

Belalı OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin