Arkadaşlarr yeni bölümle karşnızdayım. Ama benim bölümleri erken yazmam icin hikayeyi okuyan ve takip edenlerden haberdar olmam gerek bu yüzden lütfen begeni ve yorumlarla kendinizi belli edin.
Hikayeyi eleştirin istekleriniz benim icin önemli ve rica etsem 1 kisi bile okuyorsa fark etmez yeterki burdaym desin... kib iyi okumalarr. wattpad kurtlatrı.
Yazardan
Yigitler sınıfa dogru ilerliyorlardı.Efe" Abi ne işimiz var kızların sınıfında gidelim basketbol oynayalım hem gecen maçımız yarım kalmıştı." Yigit"Sonra oynarız Efe biraz farklı bişey yapalım " Ayaz"Bencede " Efe'' ne farklılık ama, biz zaten kızlarla ugraşıyoruz'' yeni bişey degil ki. Bunları söylerken bir yandan da ilerliyorlardı. Efe "peki bu sefer ne yapacaz " Yigit "Bilmiyorum gidelim bakarız .Ortalıkta gürünmüyorlar burnuma kötü kokular geliyor."
ayaz ve diyerleri sınıfın kapısının önü gelmişlerdi.Arkadan biri "Bensiz nereye gençlik " AYaz" sensiz birşey yapılır mı," can nerdeydin sen bakıyorum ortalıktan kayboluyorsun"Efe "Kızlar bırakmıyor bu arkadaşını dostum" dudaklarını yukarı kıvırarak gözlerine alay yerleştirerek bunları söylüyordu. Yigit "İşimize bakalım fazla konuşmayın"dedikten sonra koridor da ilerliyorlardı. Kapının önünde güvenlikçi gibi duran emocuları görünce yigitler kıllanmışlardı. bu esnada emocuların haberiyle kızlar selenin gözlerine yaşartıcı damla damlatmış ve rollerine bürünmüşlerdi. Yigit ani bir atakla kapıyı açtı.Kapıda duran emocularda onların arkasından içeri girmişlerdi. Hande'nin bir eli selenin saçında diyer elide belinde diyer kızlarda selenin etrafıda durup sorgulayıcı ve kızgın bakışlarla seleni süzüyorlardı. Kapının açılmasıyla tüm gözler yigit ve arkadaşlarını bulmuştu ama kızlar onları takmayarak selene döndüler.
Selen gözündeki damla yüzünden göz yaşlarına bogulmuş ve rolünün gerektirdigi gibi aciz bakışlar almıştı o saf bakan gözlerinin yerini.
Yigit '' Bakın burda kimler varmış okulun hoptik kızları '' yigitin yüzünde picimsi gülümseme berlirmişti bile..Hande posizyonunu degiştirip yigitin önüne geçti. Kızlarda hande'nin arkasında yerlerini almışlardı. selen'de oldugu yerde dikilmişti.
Hande '' Ne saçmalıyor yine okulun şebeği '' diyip kızlara baktı kızlarında yüzünde alaycı gülümseme belirdi. Yigit handenin bu sözünü duyar duymaz boynundaki damarları daha belirginleşti, gözleri demiri keser gibi bakıyordu. Bir aslanın avını yakalaması misali aniden elini hande'nin güneş gibi parlayan saçlarına geçirdi. Handen'nin çıglık atmasıyla kızlar hemen harekete geçip kurtarma girişiminde bulunsalar 'da başarısızlıkla sonuçlandı. Yigitin bir bakışıyla ayaz efe ve diyer erkekler kızların kollanını tutmuşlardı.Yigit '' Sonradan pişman olacagız sözler sarf etme bebegim '' Hande bebegim lafını duyar duymaz deliye döndü hızlı bir şekilde saçlarını yigitin ellerinden kurtardı acısa bile, yigitin en hasas yerine dizini geçirdi.Yigit arkaya sendelendi eliyle kıymetlisini kapatı.Hande eliyle saçlarını düzeltikten sonra yigite yaklaşıp '' Pişmanlık acizler içindir ve bir daha bana bebegim dersen asıl pişman olan sen olursun.'' diyip arkalarda bir yere oturdu ece telaşla handenin yanına gidip iyi olup olmadıgını sordu. Belki,de handenin neden bebegim lafndan bu kadar igrendigii ve buna neyin sebeb oldugunu sadece o biliyordu. gözleriyle eceye sakin ol bişeyim yok diyordu hande. Yigit toparlayıp handeye dogru yürümeye başladı. Ayaz'' abi gidelim '' desede yigit ayazı kenara itti. Ece '' Yeterrrr attıkk dur'' diye bagırdı. Yigit ecenin kolunu arkaya kıvırdı, hande ayaklandı.ayaz yigitin yanına geldi ve son hamleyi ,emoculardan Azra yaptı. Hande '' hayır dur '' demeye kalmadan azra bıçagı kendini siper eden ayazın koluna sapladı. Herkes şok içinde bakarken ayzaz eliyle kolunu bastırdı.Sınıfta gerginlik en üst seviyeye çıkmışken, herkes birbirine sinirle bakıyorlardu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalı Okul
Teen FictionKırmızı sınırları vardı, okulun.Mutluluk için gelmişlerdi,arkadaşlıklar kazandılar.Bazen sınırları aştılar,çiğnediler sonunda ezilmek olsa bile onlar güçlüydüler .Belkide içlerindeki acıyı gömdüler,zaman zaman acısada gülümsediler.. Olay şehir dışı...