okulun içinde~

319 27 36
                                    

Tabii ki önceden, zil çalmadan önce çıkmamın nedeni vardı. O da onun, katsuki'nin gelicek olmasıydı. Evet kacchan demiyorum artık ona.

Onu demem için biraz daha yakın olmaliydik. Ama ben o yakınlığın bize uzak olduğunu biliyordum. Ve tabii onu tanimiyordum artık, ne yapıyor, ne seviyor. . .

Fakat eğer onu birazcık bile taniyorsam kesinlikle yanıma, odama gelicekti. Fakat onunla şu an konuşmak istemiyordum.

Tabii konuşması gereken dertleri veya onun gibi herhangi bir şeyi yoksa. Sonuçta benim görevim de buydu. Fakat emindim onun bunun için gelmeyeceğini.

Aslında buraya proje adı altında gelsem bile ua'nin bana verdiği yetki ile öğrencilerin psikolojik durumlarını da ölçüp onlara vericektim.

İşte bu yüzden dertlere kadar konuşmaları için vardım. Hatta belki de sırlara kadar. . .

.
..
...
...........

Beklediğim gibi de olmuştu. Ben odama iyice alistigimda ve zil caldiginda hemen kapının çaldığını duydum.

Bu ne hız. . .

Kapının açık olduğunu ve girebileceğini soyledim olabildiğince nazik çıkması için çabalar bir ses tonuyla.

Onu her gördüğümde aklıma o an geliyordu.

Beni ittirdigi an.

Benim hayal kırıklığına ugramami sağlayan an.

Uyandığım, utancımdan yerin dibine girmemi sağlayan an.

Artık gerçekleri anlamami sağlayan an.

Canımın özellikle de tam yerini tespit edemediğim bir yerim çok acıttığı an.

O an o tespit edemediğim yer, sanki alınmış dövülmüş içine bombalar atılmış ve baya hırpalanmış gibi derinden sızlayan bir acıydı, yaraydi.

Şimdi ise sanki o yara olmamış gibi davranıyordum. Ama o asla oradan silinmeyecekti. En azından şimdilik, değil mi?

🥦- Evet?

💥- Nasıl buraya geldin? Neden buradasın seni lanet inek?!

🥦- Söylemiş olmalilardi. Ben bir proje için buradayım.

💥- Ve neden bütün sosyal medyada senin lanet olasıca haberlerin var.

Dedi sinirlenmeye başlayan bir ses tonuyla. .

🥦- Bu konuda hiçbir fikrim yok.

💥- Ne o. Bana verdiğin lakabı, takma adi kullanmayacakmisin. Yoksa kullanmaktan mi korkuyor, cekiniyorsun seni inek.

🥦- Önemli bir mesele veya konusucak bir şey yoksa yalnız kalmak isterim.

💥- SORUMA CEVAP VER LANET DEKU

🥦- Tekrar etmek zorunda kaldığına inanamıyorum

Dedim çok kısık bir ses ile..

🥦- Önemli bir konu veya dersin sonunda söylediğim nedenler gibi sebeplerden dolayı gelmediysen lütfen  beni yalnız birakir misin?

💥- NE DİY-

Odaya Kirishima ve yanındakilerin girmesi ile sözü yarıda kesilmişti.

🐸-Merhaba *ribit* biz konuşmak ve tanışmak için geldik *ribit*

🐅(İida)- Evet. Ben tenya İida

Dedi eli ile gözlüğünü, gözüne mümkün olduğu kadar yaklaştırarak.

Aşkın Düşmanı Olur Mu? (Bkdk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin