devam~

314 29 47
                                    

Bu bölüm nasıl olur bilmiyorum..
Yani daha doğrusu bu bölüm iyi olur mu veya beklentilerinizi karşılar mı bilemiyorum..

Hala kararsizim bir konuda ve bunu sizlere sorucagim okuyucu-chanlar.

Sizce Smut olsun mu?

(Ehe ilk defa yazarım yazarsam ve iyi olmaya bilir ehe)

Yorum yapın pls
İyi okumalar
muck

With 💥

O az önce ne demişti. Hayır. Buna da kızarmış olamazdım. Buna da kanmış olamazdım.

Nasıl? Nasıl anlamıştı?

Anlamıştır o lanet olasıca. Değil mi?
Sadece blöf yapıyordur..

With 🥦

Arkamda bıraktığım şaşkın gözler ile salona gittim. Aklımda son söylediklerim vardı.

🥦- sende beni hafife alıyorsun. Bunu ikimizde biliyoruz. Hatta uzuluyorsun.

💥- neden uzulecekmisim ki ben?

🥦- o gün için. Belli etmemeye çalışıyorsun ama emin ol çok belki oluyor. En azından duygularını anlayacak kadar belli oluyor Kacchan~

Ben neler demiştim öyle... Ama iyi demiştim. Gerçekten iyi olmuştu ona.

Evet onu belki seviyorum belki benim idolum fakat onu hemen affedicegimi söylememiştim. Ama içimden bir ses affet diyordu.

Salonun önünde bekliyor ve bunları düşünüyordum.

Affetmiyecektim ya da affetdicektim bunları zaman belirleyebilirdi. Fakat zamanın bile degistiremeyecegi bir şey varsa o da sevdiğim kişinin zarar görmesini istemememdi.

İ- İzuku orada bekleme gel içeri.

🥦-t- tamam geliyorum anne bir dakika

Muhtemelen şu an kizarmistim. Her şeyi yanlış anlıyordum. Ah shiggy ah. Hepsi onun yüzünden di.

Hehe shiggy ile ark. Yaptım. Aslında ikisi de aynı okuldalar ama shiggy bir sınıf büyük. Yani okuldan tanıyor.

Tam gidecek iken arkamda hissettiğim ağırlık ile onun geldiğini anlamıştım.

Arkamı döndüm ve yüzüne baktım. Tabii korkmuş bir şekilde bakmamıştım. Daha çok siritiyordum.

Yüzünden, o kıpkırmızı yakut gözlerinden belli oluyordu. O da söylediğim şeye şaşırmış, utanmisti.

💥- ne bakıyorsun be lanet inek

🥦- hiiç öylesine. Uzulmeni istemedim de

💥-uzuldugumu kim söyledi

🥦- kuşlar.

Diyip arkamı döndüm. Ve salona girdim.

Aşkın Düşmanı Olur Mu? (Bkdk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin