Hastaneden çıkalı iki gün, ua gitmeyeli de iki gün olmuştu.
Ve şu an annem başımdan ayrilmadigi için saatide goremiyordum...
🥦- Anneeee?
İ- evet?
🥦- saat kaççç??
İ- saat 9
🥦- Ne. Anne geç kaldım
İ- Sıkıntı yok. Hem geç kalsan ne olucak sen hastaydin, yaraliydin.... Gitmene izin verdiğime şükret sen.
🥦- Anne amaa
İ- neyse hadi ben çıkayım da giyin sen.
🥦- Peki.. Hava nasıl?
İ- hava iyi yağmur yağmaz, soğuk da değil. Ama sakın kısa kollu giyinme belki soğur
🥦- tamamm
Annem çıktıktan sonra biraz sırtım agrisada kalktım ve dolaba doğru yola koyuldum.
Dolaptan bir tane bol esoftman ve dizlerimin üstüne kadar gelen bol siyah bir şeyler giydim ve odadan çıktım.
🥦- anne ben çıktım
İ- tamam
Çıktıktan sonra ua'ye doğru yürüdüm.
Giderken yolumun üstünde olan markete girdim.
Oradan kendime soğuk bir şeyler aldım. Ve gitmeden önce de biraz baharatlı şeyler aldım.
Yanımda o kadar kalan ve beni bulan kişi için de bir şeyler vermeliydim../🌚🌝(。•̀ᴗ-)✧ dhjd/
Parasını ödeyip çıktım ve biraz daha hızlı olucak şekilde yola koyuldum.
.
.
.
.Ben geldiğimde çoktan zil calmisti.
Bu yüzden 1/A'daki çoğu kişi sınıfta yoktu.Bende elimdekileri bırakıp 1/A sınıfına gitmeye başladım. Ellerimde baharatlı yiyecekler ile gidiyorken bazılarının bana baktığını gördüm.
Ne yani hiç mi elinde yemekle sınıfa giden birini görmediniz?
Sınıfa varınca içeri girdim ve etrafa baktım. Ve oradaydı.
Muhtemelen dün ki gibi nazik olmayacaktı çünkü şu an sınıftaydım. Fakat yinede yanına gittim.
Yüzüme gulumsememi koyup konuşmaya balsadim.
🥦- Sana teşekkür amaçlı bunları getirdimmm
İlk önce kafasını kaldırıp bana sonra yemeklere baktı. Gözleri ile gözlerimi buluşturdu ve konuştu;
💥- Bu ne?
Ah. Bana bagirmadi. Bu demek oluyor ki bana kizmayacak veya terslemiyecek. Etrafa baktığımda kimsenin sınıfta olmadığını anladım. Galiba tam da yemek molasında gelmiştim.
🥦- yemek.
💥- onu bende görebiliyorum
🥦- e ne soruyorsun o zaman?
Derin bir nefes aldı. Galiba sakin olmaya calisiyordu.
🥦- neyse. Al. Al ye
Diyip önüne koydum. Ve çıkmak için arkamı döndüm.
💥- tch salak...
Galiba bana teşekkür etti. Yani teşekkür ederim diyeceğini sanmıyorum bu yüzden bunu teşekkür olarak anliyacagim.
🥦- rica ederim^^
💥- tch
Omuz üstünden bakınca görmustum. Bunu diyip göz devirdiğini. Biraz kenara kaydığında gelmemi istedigini anladım.
Yeniden bütün vücudumu ona doğru çevirdim.
Yanına gittiğimde aç olmadığımı çok 'nazik' bir şekilde söyledi.
🥦- hemen alıp geleyim mi?
💥-tch ne yapuyor isen yap
Hemen bir koşu gidip almış ve gelmiştim. Yanına oturdum ve yemeye başladık .
Bana üzücü bir şekilde bakıyordu.
🥦- bir sorun mu var?
💥- tch seninle ne sorunum olucak ve benim
🥦- bilmem öyle baktın ki..
Derin nefes aldı ve bana döndü ve daha sonra ağzından bir kaç kelime döküldü..
Özür dilerim izuku...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Düşmanı Olur Mu? (Bkdk)
Fanficİki genç, biri ifadelerde sadece gülmeyi diğeri ise ifadesizliği seçen iki genç...