?B-R-D-Y-I?

268 25 24
                                    

Uhuhu o kadar yazıyorum, okuyorsunuz ama sadece ballı kişiler oyluyor...
Lütfen oylayın, yorum yapın. Ama no zorlama. Sizi de zorlamak istemem..

Oylayan her kese çok çok teşekkür ederim.

Of arkada kpop edit müzikleri çalıyor hdjdhd nasıl bir şey çıkar bilmiyorum çünkü modunu onlara göre hazırlayacağım hehe.

_________________

geçen bölüm..

💥- bir dahakine biraz daha şu getir. Ama yanında kendini de getir

Dedi ve gözleriyle işaret etti.

🥦- hığh

Elimi nazikçe çektim ve önüme döndüm. Yürüyerek okula gidiyordum .

Neler olmuştu. Dün bende aynısını yapıyordum ama bu kadar ileri gitmemiştim.

Salak. Salak. SALAK kacchan

hığh.

.
.
.

Yüzüm kırmızı bir şekilde okulun içine girdim. Ben girdikten ve odama giden koridora yürürken de kacchan'ın girdiğini anladım.

Yere basan o sert adımlar, ağzından kaçan o tch, yüzünün hemen ki değişimi ve ağır duruşu ile okula girdiğini belli eden çok hareket vardı.

Odama doğru yürüyordum ki bir anda kırmızı ışık yanmaya başladı.

Neler oluyordu. ..

Alarmlar çalıyordu. Ama o kadar tizdiki alarm.. kulaklarım.... Kulaklarım çok acıyordu.

Ellerim ile kulaklarımı kapattım ve etrafa bakmaya başladım. Kırmızı ışık etrafta hoş ama bir o kadar da korku filminden çıkmış gibi bir ortam yaratıyordu.

Etrafıma bakinmayı ve olduğum yerde çivi gibi sabitlendiğimi fark edince harekete geçtim.

Odama doğru koşuyordum. Ama neden odama doğru koşuyordum ?!

Kacchan'a doğru koşmak daha iyi bir secenekti ama şu an odamın kapısını görebiliyordum.

Buradan dönmek saçma olurdu..

X- like boy~

Ne? Bu da kimdi..

Etrafa bakindigimda kimse yoktu. O zaman yukarı kattan gelmişti bu ses..

Mümkünmüş gibi daha da hızlı koşmaya başladım. . .

Tam elimi kapıyı açmak için uzattigimda önümde beliren mor bir gaz ile sendeledim.( Burada kurogiriden bahsetmiyorum, gaz gibi bir şeyden bahsediyorum )

Hemen kenara geçtim ve saklandım.

Şu an soğuk terler döküyordum korkudan.

Fakat onlar bir şey bulamamış gibi bakindilar etrafa ve konuşmaya başladılar.

X- burada değil demiştim size!

Y- nereden bilebilirdik ki?

X- neyse. Geliyorlar çıkalım. Gazı at!

Aşkın Düşmanı Olur Mu? (Bkdk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin