Gözlerim sonuna kadar açılmıştı. Bu sözler korktuğum şeyin yok olmasına yardımcı olmuştu.
Kalbimde ki o zincir kırılmıştı.
Artık o duygu onun için özgürdü.
Yüzümün yandığını hissedince yemeğe baktım.
💥- Hey... Sorun mu var?
🥦- a-Ah y-yok ya bir anda söyleyince işte şey oldu
Aferin izuku. Yine kekeledin. Filimlerde ki kekeleyen cringe kız gibi hissediyordum şu an. Bir de bunun için kızarmıştı yanaklarım. Bu utanç yüzünden.
💥-tch
O az önce hafif gulumsemiş miydi? O GULUMSEDİ.
Ben bunun şokunu atlatamadan ayağa kalktı ve elimden tutup çekmeye başladı. Neler oluyordu?
With💥
Söylediklerim ile şaşırmıştı. Yüzüme bakmıyor yemeğe bakıyordu. Ama kizardigini biliyordum. Saklamaya çalışsa da belli oluyordu. Hemde çok belli oluyordu.
💥- Hey... Sorun mu var?
🥦- a-Ah y-yok ya bir anda söyleyince işte şey oldu.
Bana, kafası eğik iken gözleri ile baktı.
Şimdi daha da kızarmıştı.
Senin yüzünden inek. Senin yüzünden bu duyguları taşıyorum. Ve bu duygular bana kötü şeyler yaptırabilir. Ve bunların suçu sensin.💥- tch
Kalktım. Ve onun elinden tutup çekmeye başladım.
Nereye gidicegimi biliyordum. Bana sarıldığı ve sakinlestirdigi yere gidiyordum.
İlk önce sınıftan çıkarken bize bakanlara sert bir bakış attıktan sonra, ikinci olarak da aşağıdakilere attım. /Bu nasıl cümle inş anlamissinizdir hxjdh/
Birde sorduğu sorulara cevap veriyordum..
🥦- ne yapıyorsun?
💥- eğer bir şey yapıyor isem güven bana.
Oraya varınca kimsenin olmadığını gördüm. Bu güzeldi.
Şimdi soyliyeceklerimden dolayı utanıyor muydum? Belki.
Fakat bu söylediklerinden pişman olucak mıydım? Hayır. Olucak isem de o gün ki kadar değil.
Onu tuttum ve ters 'u' şeklindeki bina bahçesine girdim.
Oranın en sonuna kadar çektim ve onu orada bıraktım.
Arkamı döndüm ve göz göze gelmemizi sağladım.
Ne diyeceğini bilemiyor, nasıl basliyacagimi düşünüyordum.
Ağzımı açtım fakat konuşmadan ger kapattım. Bir süre yüzüne baktım ve..
With brokoli
Bir anda çekişme ile kendimi sınıfın dışında buldum.
Etrafa baktığımda herkes bizden korkar gibi bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Düşmanı Olur Mu? (Bkdk)
Fanfictionİki genç, biri ifadelerde sadece gülmeyi diğeri ise ifadesizliği seçen iki genç...