Kapının önünde durmuştu taksi. Ona gereği kadar para verdim ve eşyalarımı almak için aşağı indim.
Valizimi taksiden çıkarttıktan sonra bagajı kapattım.
Daha sonra arkamı döndüm ve minik ama büyük olan eve girmek için kapıya doğru yola koyuldum.
Kapının önünde bekledim ve soluk aldım. Daha sonra ise 3 kere olucak şekilde tiklattim.
Annemin içeriden sesi geliyordu. Belli ki beni bekliyordu. Ve sesi duydugu gibi hızlıca gelmişti.
Kapı annemin o güzel gülümseyen ve mutluluktan dolmuş gözleriyle açıldı.
Aslında gideli yıllar hatta aylar bile olmamıştı ama annemle o kadar yakindik ki neredeyse hayatımda ilk defa bu kadar uzun süre uzak kalmıştık.
İşte bu yüzden annem çok gecmese bile beni çok çok özler.
Bir anda bana sarılması ile biraz afallasam bile bozuntuya vermedim ve bende ona sarıldım.
İ- Hoş geldin oğlum
M- hoş buldum anne.
İ- Ne kadar da büyümüş benim oğlum.
M- anne.. aglamana gerek yok. Altı üstü liseye gittim ve bir kaç gün yanında olamadım .
Sarilmamiz ve ufak çaplı konuşmamı, bittikten sonra beni içeri geçirmişti annem.
İçeri geçtim ve valizimi alıp odama doğru çıktım.
Odamın kapısını açtığında her yer ter temizdi.
O ferahlığı bilirsiniz ya, ışık içeri girer, detarjan gibi ama yine de rahatsız etmeyen o güzel koku, ferah hava ve tertemiz çarşaflar, eşyalar.
Her şey çok güzeldi. Ama annemin bunları yapmak için çok çalıştığını düşününce sanki yük olmuşum gibi hissetmiştim.
Ama anneme bunu çok iyi oduyecektim. Ona sevgimi vericek, ev ihtiyaçlarını karşılayacak ve bir çok şeyi yapıcaktım.
.
.
.
Valizimden en sevdiğim figürleri, aldığım dergileri, esyaları ve bazı kıyafetleri çıkartıp yerleştirmeye başlamıştım.Boş oda doldukça, düzenli olarak doldukça çok güzel görünüyordu.
En son valizden ödev için lazım olan eşyaları çıkarttım. Yarın okula gidicektim.
Evet erken gibi görünebilir ama zaten normalde dün ya da ondan önce ki gün gelicektim, gelmeliydim ama biraz geç olmuştu.
Eşyalarımı daha doğrusu yarın için gereken eşyaları çalışma masasına koydum.
Özellikle biraz fazlaca kağıt, mavi tükenmez kalem, renkli kalem gibi eşyaları aldım.
Teyzemin kazandığım lise için bana aldığı bilgisayar ve tableti de koydum.
Aslında o kadar mükemmel, para saçan biri değilim, değildik. Fakat teyzem ve eniştem tablet ve laptop almıştı.
Aslında bir tane alicaklardi ama anlaşamadıkları dan dolayı iki tane almışlardı . Bu benim işimi daha çok kolaylastiriyordu tabii ama onlara da borçlu gibi hissediyordum.
Ama teyzem, kendisinin lise de bunlara ihtiyacı olduğunu ve ona da teyzesinin aldığını söylemişti. Yani teyze dediği birinin aldığını.(öz değil)
Daha sonra da kombin hazırlamıştım kendime.
Daha sonra annemin aldığı çantaya eşyaları koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Düşmanı Olur Mu? (Bkdk)
Fanfictionİki genç, biri ifadelerde sadece gülmeyi diğeri ise ifadesizliği seçen iki genç...