GİRİŞ

158 60 118
                                    

Sorunsuz bir ilişki var mıdır ve bu ilişkiler nereye kadar devam edebilir?


Yiğit ve Deniz'in çok güzel ilişkileri vardı. Ve hep böyle devam edeceklerini sanıyorlardı ama maalesef ki öyle olmadı aralarına soğuk buz taneleri girdi ve sürekli kavga etmeye başladılar.


Yiğit, Deniz'e neden bana böyle davranıyorsun artık beni sevmiyor musun? Diye sorular sormaya başladı.


Deniz bundan çok rahatsız oldu açtı ağzını yumdu gözünü.


Deniz Yiğit'e ben seni seviyorum ama eskisi kadar değil! Yiğit bunu duyduğunda sersemleşti ve böyle bir cevabı beklemediği için üzüldü.


Deniz ise konuşmaya devam ediyordu. Dediklerinin arasında ben artık sana aşık değilim ama seviyor gibiyim diyerek, Yiğit'i çıkmaza koydu tüm bunlar karşısında sessizce oradan uzaklaştı.


Yolda yürürken sokaktan çıkan bir genç çocuk Yiğit'e omuz atarak önüne baksana bilader(!) Dedi.


Yiğit sen bakmadın deyince aralarında ufak çaplı bir sürtüşme ve arbede çıktı, uzun süren tartışmanın ardından genç çocuk cebinden çıkardığı bıçak ile Yiğit'i karnından bıçakladı.


Yiğit oracıkta yere düştü ıssız yerde kimseler yoktu. Yiğit'in aklında Deniz vardı, kendi canından çok sevdiği kişinin son sözleri hep kulağında çınlıyordu. Ne kadar geçti bilemiyordu ve gözleri daha fazla dayanamadı kendini uykuya bıraktı.


Evine dönen bir adam yerde yatan Yiğit'i gördü, koşmaya başlayıp ona acil müdahale etmeye başladı, bunları yaparken bir yandan ambulansı aradı ve yardım istedi.


Neyse ki yiğit hala nefes alıyordu ama durumu ağırdı çok kan kaybetmişti.


Sevgilisi Deniz hiç bir şeyden habersiz evinde uzanıyordu o sırada Yiğit'e müdahale eden adam hemen ailesine ulaşarak onlara bilgi verdi o sırada çok telaşlanan aile apar topar hastaneye vardılar bu sırada acil müdahaleler yapılmış ve yoğun bakıma alınmıştı.

MAHALLE CİNAYETi (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin