Ning, Minjeong'u peşinde sürükleyerek ilerliyordu. Kendi hoşlandığı kız Aeri'yi gözetlemek için Minjeong'u peşinden götürüyordu. Minjeong, bu durumdan sıkılsa da kendi arkadaşına kıyamıyordu.
Ning, Aeri göz açısına geldiğinde durdu. Uzaktan ona bakmaya başladı. Aeri'yi çok seviyordu. Her gün onu uzaktan izliyordu. Bunun yanlışlığını bilse bile yapıyordu. Kendisini bazen sapık gibi hissetse de yapıyordu. Minjeong'u da peşinden getirmeyi ihmal etmezdi.
Minjeong arkadaşına kıyamaz, peşinden gelirdi. Onun Aeri'ye olan aşkını biliyordu. Zaten iki kızında birbirlerinden başka arkadaşları da yoktu.
Ning, Aeri'yi izlemeye devam ederken Aeri'nin yanına başka bir kız daha geldi. Yoo Jimin... Minjeong'un aşkı...
Minjeong, Jimin'e olan aşkını yıllardır Ning'e bahsetmemişti. Lisenin ilk yıllarında minik bir konuşma ile başladı herşey. O minik konuşma bile Minjeong'un, Jimin'e olan hoşlantısını aşka çevirmeye yetmişti.
Jimin, Aeri'nin yanına gelip iki kız konuşmaya başladı. Bazen gülüyorlar bazen birbirlerine hafifçe vuruyorlardı.
Ning, iki kızı izlemeye devam ederken aklına gelen fikirle Minjeong'a döndü. Minjeong, Jimin'e odaklanmıştı. Ning onu dürtünce irkilerek ona baktı.
"Nereye bakıyorsun sen?" diye sordu Ning.
"Dalmışım sadece birşey yok"
"Her neyse aklıma bir fikir geldi"
Dinliyorum anlamında başını salladı Minjeong.
"Bir grup açalım ama bu grupta sen, ben ve Jimin olalım. Aeri ile beni yapmak için. Nasıl fikir?"
Minjeong, Jimin adını duyunca gözleri şaşırmışça açıldı. Yıllardır sevdiği kız ile arkadaşının aşkını yapmak için aynı grupta olacaktı. Bu, bir başlangıç olabilirdi.
"Olabilir ama Jimin'i gruba nasıl ekleyeceksin? Numarasını biliyor musun?"
"Orasını bana bırak belki sen ve Jimin'i de ayarlarız" Ning'in dediği ile Minjeong'un yanakları pembeleşmiş, yanmaya başlamıştı. Ellerini yüzüne götürdü, kapatmak istermişçesine.
Ning bunu fark ettiğinde sırıttı.
"Ne o, niye bu kadar utandın? Benden gizli işlerin mi var? Varsa ve söylemediysen gebertirim seni"
Minjeong işaret parmaklarını yanlara doğru açtı kendisinden biraz kısa olan kıza baktı.
"Hayır yok birşey merak etme"
Ning duruma inanmış gibi değildi "yakında çıkar kokusu" dedi içinden ve geçiştirdi.
Minjeong, Ning'in fikrini düşünmeye devam ederken yanaklarının daha fazla yandığını hissediyordu.
Jimin, mükemmel bir kızdı. Çok kibar, nazik, tatlıydı. Okulun en güzel kızlarından da biriydi. Herkese karşı kibar olurdu. Minjeong onun bu kibarlığına bile bayılıyordu.
Onu anlatamayacağı kadar seviyordu...
▼△▼△▼△▼△
Selam!! Bu benim ilk ficim ve açıkçası yazıp yazmama arasında çok kaldım ama sonunda yazmayı düşündüm.
Bu fic harici başka ficlerde yazmayı düşünüyorum. Aklımda konular var.
Şimdilik ilk olarak bununla başlamak istedim. Umarım beğenirsiniz <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
group / winrina ✔
FanfictionNing, kendi hoşlandığı kız olan Aeri ile beraber olmak için Aeri'nin arkadaşı Jimin ve kendi en yakın arkadaşı Minjeong ile ortak bir grup açar. Ama Minjeong'un Jimin'e olan aşkını bilmiyordu "Senin kollarının arasında, kokunu duyarak uyanmanın haya...