ten

290 33 10
                                    

"Jimin-ah?"

Jimin, duyduğu ses ile başınu arkasına çevirdi.

Minjeong'un uyanmasını beklemiyordu.

Minjeong, kısık gözleriyle ona bakıyordu ne olduğunu anlamaya çalışırmış gibi.

Jimin dönen sandalyede ona doğru döndü sonra ayağa kalkıp yanına geldi ve elini tuttu.

"İyi misin Winter? Nasıl hissediyorsun? Üşüyor musun hala?"

Minjeong kısık gözlerini zar zor açık tutuyordu. Başını hafifçe olumlu anlamda salladı.

Jimin yataktan kalkıp masada ki ilaçları ve suyu aldı daha sonra tekrar yanına geldi.

Minjeong'u yavaşça yatakta dik oturur hale getirdi. Nazikçe ilaçları ve suyu ona içirdi.

"İstediğin birşey var mı Winter? Açsan istediğin şeyi yaparım veya dışardan da söyleyebilirim. Ne istersin?"

"Hiçbir şey Karina"

Jimin duyduğu ile garipsemiş olsa da sorum etmedi. Ama Minjeong'un sonra ki cümlesini beklemiyordu.

"Sadece seni istiyorum"

Minjeong, cümleyi kısık söylemişti ama Jimin duymuştu.

Minjeong'un gözleri tekrar kapandı. Başı önünde ki kızın omzuna düştü.

Jimin, yavaşça onu tekrar yatırdı. Yataktan kalkıp tekrar günlüğe baktı.

Günlüğe bir süre daha baktıktan sonra günlüğü kapattı ve yerine koydu.

Günlüğü okuduğu için kendisine kızıyordu ama merakına yenik düşmüştü.

Dönem sandalyeye oturdu ve Minjeong'a döndü. Ona bakmaya başladı.

"Uyurken bile bir insan bu kadar güzel ve melek gibi olamaz"

Jimin, Minjeong'a bakarken mırıldandı. Onun her ayrıntısına bakıyordu. Herşeyini aklına kazımaya çalışırmış gibi.

Bir süre sonra Ning, odaya geldi ve ikisine baktı. Daha sonra sadece Jimin'e baktı.

"Durumu nasıl Karina? Uyandı mı?"

Jimin, Ning'in sesi ile Minjeong'a bakmayı kesip ona baktı.

"Az önce birkaç dakika uyandı sonra tekrar uyudu. Zar zor gözleri açıktı zaten. İlaçları da verdim. Onlar da bir süre uyku yapacaktır"

Ning, başını onaylar anlamda salladı.

"Senin istediğin birşey var mı peki? İstersen içeri gelebilirsin. Açsan birşeyler hazırlarım"

"Winter ile kalmak istiyorum"

Ning, duyduğu ile hafifçe sırıttı.

"Oo Jimin hanım. Hemen de benim arkadaşıma sahip çıkmaya başlamışsınız. Hayırdır?"

Jimin hafifçe kıkırdadı.

"Alıcam arkadaşını kendime"

"Ciddi misin?"

"Hayır tabii ki" Jimin ayağa kalktı ve onun yanına geldi.

"Salona geçelim. Bir süre tek kalsın. Başında olmam doğru olmaz sanırım"

"Olur tabii ki. Zararın yok ama sen bilirsin"

Ning'in son sözü üzerine Jimin yatakta yatan kendisine göre melek gibi uyuyan kıza baktı.

Ona bakmak çok istiyordu. Ama tek kalıp dinlenmesi gerektiğini düşünüp içeri ilerlemeye başladı.

Ning, odanın kapısını kapatıp onun peşinden ilerlemeye başladı.

Jimin, salona gelince bir koltuğa oturdu. Ning oturmadan önce mutfağa gidip abur cubur getirdi.

Ning, elinde abur cuburlar ile salona gelip Jimin'in yanına oturdu.

"Ee anlat bakalım Karina. Niye bu kadar Winter ile yakın olmak istiyorsun?"

Aslında bu sorunun cevabını Jimin'de bilmiyordu. Ona yakın olmak çok istiyordu. Onunla olmak, ona sarılmak istiyordu. Az önce içeri de günlüğün kilidini açarken yüzlerinin yakınlığında karnında olan kelebek hislerine engel olamamıştı.

Aşık mı oluyordu?

Bunu kendisi de bilmiyordu...

"Arkadaşım sonuçta. Tabii ki onunla olucam. Hasta olmuş zaten"

Ning, Jimin'in cevabından memnun kalmadığını belli eden bir yüz ifadesi ile ona baktı.

"Buna kimse inanmaz Karina. Mesajlaşmalarınızı okudum. Yalan söyleme"

Jimin cips paketini açarken bir süre duraksadı. Minjeong'a karşı ne hissediyordu?

Onunla odadayken heyecanlanmış, üstünü değiştirirken, ona bakarken, kıyafetlerinin arasında bulduğu fotoğrafa bakarken, günlüğü okurken...

Hepsinde karnında kelebekler uçuşuyormuş gibi bir his olmuştu.

"Karina?"

Ning'in sesi ile irkilip ona baktı.

"Bilmiyorum Ningning. Onunlayken çok heyecanlanıyorum. Değişik hissediyorum. Karnımda kelebekler uçuşuyor gibi"

Ning, Jimin'den duyduğu şey ile yediği çikolata boğazında kalmış, öksürmeye başlamıştı.

Jimin bunu fark edip yan tarafta ki suyu alıp ona uzattı ve sırtına hafifçe vurmaya başladı.

Ning, suyu yavaşça içti ve ona baktı.

"Kızım sen aşık olmuşsun!"

▼△▼△▼△▼

selam!

bu bölümü kısa yaptım biraz idare edin.

15 ya da 16.bölümde final yapma planım var ama kesin değil

belki uzatırım duruma göre

oy verip yorum yazmayı unutmayınn

görüşürüzz <33

görüşürüzz <33

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
group / winrina  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin