fifteen

262 24 1
                                    

Merhaba
Yine ve yine okula gitmedim evet
Hala hastayım ve Jimin'i görmeye daha kendimi hazır hissetmiyorum
En son film gecesinde gördüm o kadar başka da bir daha görmedim
Onu çok merak ediyorum ama birşey diyemiyorum ne yapacağımı bilmiyorum
Bana yüzde vermiyor belki vazgeçmem lazım ama kaç yıldır vazgeçmedim
Şimdi vazgeçemem
Öyle değil mi?
Vazgeçsem saçma olurdu yıllarımı ben o kıza aşık geçirdim paranoyak gibi
Şimdi yoldan geri dönemem
Yapamam
Onu unutamam zaten
Yapamam
Onu aklımdan çıkarmak için sadece hafızamı silmek gerekir
Çok seviyorum
Yıllardır bu sayfalara kıza olan aşkımdan belki bıkmış olabilirsin günlük ama senden başka kimse yok
Ningning ve Giselle'de var ama onlar senden sonra girdiler hayatıma
Hala en yakın arkadaşım sensin
Seni de seviyorum
İyi haberlerle geri dönerim umarım ama önce iyileşmem gerek
Sonra Jimin ile ilgilenmem gerek
Kendisi bir adım atmıyorsa benim bir adım atmam gerek
Öyle değil mi?
Bu zamana kadar hep utangaç, çekingen ve cesaretsiz biri oldum ama artık öyle biri olmayacağım
Hayat cesaretsizleri istemez
O bana adım atamıyorsa veya yüz vermiyorsa
Ben adım attırır ve yüz verdiririm
Evet bunu yapabilirim
Yapacağım
Yapabilirim
Bekle beni Yoo Jimin

26.02.2023

Son olarak günlüğüne günün tarihini attıktan sonra günlüğünü kilitleyip masasına koydu Minjeong.

Kendisini, olmadığı kadar özgüvenli, cesaretli hissediyordu. Hayatında hiç bu kadar cesaretli veya özgüvenli hissetmemişti.

Ailesinin baskısı yüzünden her zaman çekingen ve utangaç biri olan Minjeong, yıllar sonra ilk defa kendisini bu kadar cesaretli ve özgüvenli hissediyordu.

Günlüğünü masasına koyduktan sonra albümlerinin bulunduğu dolabın kapağını açtı ve lise dönemlerindeki albümünü aldı.

En son koyduğu fotoğrafa bakmaya başladı.

Arkadaşım, sevgilisi, ben ve platoniğim...

18.02.2023

Evet, tam o gün. Kafede buluştukları gündü. Anımsadı tekrar o günü Minjeong.

Hafifçe gülümsedi.

"Bekle beni Yoo Jimin"

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

"Ee başka not tutturmadı mı hoca size?"

Minjeong, kendi çalışma masasına oturmuş, Ning'in fizik defterine bakıyordu.

Ning başını olumsuz anlamda sallarken konuştu.

"Hayır. Bugünün tarihini attım. İlk defa az yazdırdı"

Minjeong, Ning'in söylediği ile kıkırdadı.

"Gerçekten de azmış. Günde 6 sayfayı geçiyordu"

"Evet elim kopuyordu. Hayır bir de arka arkaya dersler o kadınla. 12 sayfa gidiyor. Neyse ki bu sene 100 sayfalık aldım defteri"

"Ben yokum diye az yazdırmıştır var ya. Kadın bana uyuz oluyor zaten. Sözlüde de hep bana en zor soruları soruyor"

"Aynen öyle. Ha bu arada sen ne yaptın evde?"

"Hiçbir şey yapmadım. Ne yapabilirim ki?"

"Bilmem. Sen her an birşeyler yapabilirsin"

"Aslında yapmadım ama yapacağım"

"Ne yapacaksın?"

Ning'in sorusu ile Minjeong, dönem sandalyesinde ona doğru döndü bir kolunu masasına dayadı ve kendi ellerini birbirine kenetledi.

"Jimin hakkında"

"Ne kararı peki?"

"Kızın bana yüz verdiği yok. Seviyor mu sevmiyor mu belli değil. Son film gecesinde yaşadığımız olaydan beri konuşmadım kızla. Okula geldiğim günler yüzüme bakmadı. Bende bir karar verdim. Uzun uzun düşündüm bu kararımda. Yıllardır hep çekingen ve cesaretsiz bir kız oldum ama değişmem gerek. Bu, Jimin'e özgü değil. Herşeye karşı korkup çekingen olmak bana yaramaz. Bu yüzden cesaretli ve özgüvenli biri olacağım. Bunun Jimin ile bağlantısı da şu ki, Jimin bana yüz vermiyorsa ben ona yüz verdiririm. Yani bana yüz vermesini sağlayacağım. Belki o beni seviyor ama o da adım atamıyor. Ama ben onu kaç yıldır seviyorum. Arkasından kaç yıldır bakıyorum paranoyak gibi ama hiçbir işe yaramıyor. En iyisi artık özgüvenli ve cesaretli olarak ilk adımı atmak. O atmıyorsa benim atmam lazım. Sonucu ne olursa olsun denemekten zarar gelmez. Bunu çok geç fark ettim farkındayım. Çok sonradan anladım ama hala karşılık almak için geç değil. Başarabilirim"

Minjeong'un konuşmasından sonra Ning gülümseyip Minjeong'a sarıldı.

"Kararın ne olursa olsun her zaman senin arkanda olacağım Winter. Her zaman bana güvenebilirsin. Bu kararında benimde bir görevimde olacaksa emin ol yapacağım. Senin mutlu olmanı istiyorum. Bu kararın da çok doğru bir karar. Senin her zaman arkandayım"

Ning'in konuşması bittikten sonra Minjeong'ta ona sarıldı.

İki kız o gün yeni kararlar ve ye değişiklikler ile uyuyakaldılar.

Bir sonraki günler artık Minjeong'un yeni kararlarına ve değişikliklerine giren ilerleyecekti.

▼△▼△▼△▼△

selam

biraz uzun zamandır bölüm atmıyordum kusura bakmayın

sınav haftası yeni bitti

aktiflik falanda gitmiş :((

daha fazla bölüm atmaya çalışacağım

ayrıca bu fici bitirmeye yakın taslaklarımda bir başka fic var onu yayınlamaya başlayacağım

onun reklamını falan da yaparım ilerleyen bölümlerde

şimdilik bu kadar oy verip yorum yazmayı unutmayınn

görüşürüzzz <333

görüşürüzzz <333

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
group / winrina  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin