Minjeong, iskeleye geldiğinde durdu ve iskeleye çıktı daha sonra iskelenin ucuna kadar ilerledi.
Jimin, onun peşinden geldi ve onun elini tutup onu durdurdu.
Minjeong kendi elini tutan bir başka el ile şaşırmışça arkasına baktı.
Jimin de ona bakıyordu. Onun önüne geldi elini hala tutuyordu. Yavaşça arkasından beyazlar içinde olan buketi çıkardı.
Minjeong, şaşırmışça çiçeklere baktı. En sevdiği çiçeklere bakıyordu.
"Jimin-ah-"
Onun sözünü kesen ise Jimin oldu.
"Sakın birşey söyleme Minjeong. Sadece beni dinle. Lütfen"
Minjeong, Jimin'e baktı. Başıyla onayladı. Jimin, onay alınca derin nefes aldı sonra konuşmaya başladı.
"Minjeong ben seni seviyorum. Bunu nasıl diyeceğimi veya nasıl tarif edeceğimi bilmiyorum ama seni anlatamayacağım kadar seviyorum. Seninle ilk buluştuğumuz günde fark ettim birkaç şey. Sonra senin evine gelmem, günlüğünü okumam, albümüne bakmam. Biliyorum bunları yapmamam gerekiyordu ama merakıma engel olamayıp yaptığım şeylerdi. Ama yapmasaydım belki de bunları söylemek için çok geç kalıcaktım. Ve sana olan aşkımı çok sonra fark edecektim. Minjeong-ah, seni seviyorum. Seninde beni sevdiğini biliyorum. Benimle çıkar mısın?"
Minjeong, Jimin'in bu sözleri ile donakalmış gibiydi. 3 yıldır peşinden koştuğu kız, şuan karşısında, ona en sevdiği çiçekler elinde çıkma teklifi ediyordu. Bu anı hep hayal etmişti. Ve şuan gerçekleşmişti.
Jimin, ondan cevap bekliyordu. Onu reddetmesinden korkuyordu bir yandan.
Minjeong, kendisine engel olamamıştı. Mutluluktan gözleri dolmuştu. Başını onaylar anlamda salladı ve konuştu.
"Evet, kabul ediyorum Jimin-ah"
Jimin, duyduğu ile mutlulukla ona baktı çiçek buketini ona uzattı.
Minjeong, buketi aldı ve buketi kendi burnuna götürüp hafifçe kokladı. Koklayınca gülümsedi ama bir yandan kendi kollarında olan elleri de hissetmişti.
Jimin, dayanamayıp ona sıkıca sarılmıştı. Kendisini artık daha huzurlu hissediyordu.
Minjeong, bir elinde buketi sıkıca tutarak o da ona sarıldı.
Jimin onun sarılmasıyla yavaşça onu kaldırdı ve sarılarak döndürdü.
Minjeong havaya kalksa da sorun etmemişti mutluluk gözyaşlarını akıtmaya başlamıştı.
Jimin bir süre ona sıkıca sarıldı ardından yavaşça onu indirdi ve alnını onun alnına yasladı.
Minjeong'un gözyaşlarını bir eliyle silmeye başladı.
"Beyaz güller ve manolyalar. Senin kadar güzel olmasalarda veya sana layık olmasalarda ortak bir noktanız var Minjeong. Çiçekler gibi duru güzelliğin"
Minjeong, Jimin'in sözü ile ona baktı.
Jimin'de ona baktı daha sonra onun dudaklarına baktı.
Merak ettiği dudakları artık tatmak için can atıyordu.
Ve sonunda merakına yenik düşüp dudaklarını onun dudaklarına bastırdı.
Minjeong, kendi dudaklarına değen dudaklar ile donakalmıştı. Gözleri şok olmuşça açılmıştı.
Jimin sadece karşısında ki kızın dudaklarına odaklanmıştı. Kollarını onun beline doladı sıkıca ve kendisine daha çok çekti.
Minjeong, bir süre sonra onun çekmesi ile kendisine geldi ve yavaşça gözlerini kapatıp ona karşılık vermeye başladı.
Minjeong bir elini Jimin'in yanağına koydu, diğer kolunu onun boynuna doladı sıkıca. Onun boynuna doladığı kolu ile buketi sıkıca tutmaya devam ediyordu.
Jimin, rahatsız değildi. Onun dudaklarını öpmeye devam ediyordu.
İkisi de, nefessiz kalana kadar birbirlerinin dudaklarında kalmışlardı.
İkisi de, sonunda merak ettikleri dudakların tatlarına bakmıştı.
İkisi de, sonunda daha mutluydu.
İkisi de, sonunda huzurluydu.
İkisi de, sonunda kavuşmuşlardı.
İkisi de, sonunda birbirlerini tamamlayan parçalar olduklarını fark etmişlerdi.
İkisi de, sonunda bir diğeri olmasa, kendisinin bir hiç olduğunu anlamıştı.
İki kız nefessiz kaldıklarında ayrıldılar. İkisi de alınlarını birbirlerinin alnına yasladı.
"Seni seviyorum Minjeong-ah"
Minjeong'un yıllardır tek istediği cümle buydu. Hemde hayalinde ki kişiden.
"Bende seni seviyorum Jimin-ah"
▼△▼△▼△▼△
selamm
sonunda winrina ikilisini yaptım 😭😭
fici birkaç bölüm sonra bitiricem 😔
ilk ficimi bitireceğim için garip hissediyorum mutlu gibiyim ama ilk ficim olduğu için biraz hüzünlüyüm
final bölümünde daha net anlatırım umarım
oy verip yorum yazmayı unutmayınn
görüşürüzz <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
group / winrina ✔
FanfictionNing, kendi hoşlandığı kız olan Aeri ile beraber olmak için Aeri'nin arkadaşı Jimin ve kendi en yakın arkadaşı Minjeong ile ortak bir grup açar. Ama Minjeong'un Jimin'e olan aşkını bilmiyordu "Senin kollarının arasında, kokunu duyarak uyanmanın haya...