1 hafta sonra...
Minjeong, aynada kendisine bakıyordu. 1 haftada değişmişti. Kendisinde ki bu denli değişime hala alışamamıştı.
Saçları kısaydı hala. Ama sarı olan saçlarını bu sefer kahverengiye boyatmış, arka kısımlarında sarılıklar kalmıştı.
Ayrıca, geçen aylara göre daha farklı giyinip daha farklı makyajlar yapıyordu.
Normalde makyaj yapan birisi değildi ama son zamanlar da -ağır olmadan hafif- makyaj yapmaya başlamıştı.
Yenilik veya değişik seven ya da alışabilen biri de değildi. Ama şuan da kendisini tanıyamıyordu.
Ning, onun arkasında durmuş aynadan Minjeong'a bakıyordu. Bakarken ıslık çaldı.
"Vay be Winto. Çok güzel oldun. Neden eskiden beri hep sarı saçlı kaldın ki?"
"İnan bilmiyorum Ningning. Ama hala alışamıyorum kendime. Ben değişiklere gelebilen biri değilim"
"Biliyorum ama böyle de mükemmelsin. İnan bana"
Minjeong, aynadan arkadaşına baktı hafif gülümseme ile.
"Bana bak bu kızı etkilicem diye bu kadar değiştin ama özünü kaybetmedin değil mi? Valla yolarım seni bir tutam saçın var"
Minjeong arkadaşının çıkışması ile kıkırdayıp ona döndü.
"Hayır tabii ki"
"Oh iyi rahatladım"
"Gidelim artık"
"Gidelim"
İki kız kendi montlarını üstlerine giyip evden çıktılar.
Yolda ilerlerken Minjeong düşüncelere dalmıştı.
Jimin için bu kadar değişmek ne kadar doğruydu ki?
İnsan sevdiği birini etkilemek için bu kadar değişmemeli?
Veya değişmeli?
Doğru mu yapıyordu yoksa yanlış mı?
Bu haline ne kadar alışamamış olsa da bir bakıma bu hali hoşuna gitmişti. Yıllardır sarı saçları ile geziyordu ve Ning sürekli değiştirmesini söylese de asla değiştirmez veya uzatmazdı.
Ama şimdi öyle değildi.
Şimdi bir kız için saçlarını tekrar eskisi gibi kahverengiye boyatmış ama arkalarına sarılıklar bırakmıştı.
Perçemleri de vardı. Perçemleri gözlerinin önüne az da olsa gelse de pek umursamıyordu.
Bir kız yüzünden bu kadar değişmesi normal miydi?
Bir kız onu bu denli değiştirebildiyse sonraki adımı ne olacaktı?
Ya onun bu halini beğenmezse?
O zaman ne yapacaktı?
Eski haline geri mi dönecekti?
"Hayır"
diye geçirdi içinden.
Eski haline geri dönmek istemiyordu.
Bu konu da kesinlikle kararlıydı.
Peki değişmeyecekse, neden bu zamana kadar değişmedi de bir kıza aşık olunca değişmişti ki?
Sonraya mı bırakmıştı yani?
Ertelemiş miydi değişmeyi?
"Daha önceden değişmem gerekiyordu"
diye geçirdi tekrar içinden.
Kendi kendine içinde bir sürü sorunun yanıtını vermeye çalışıyordu.
Ama sadece tek bir soru onun aklını karıştırıyordu.
O da bir kız için bu kadar değişmenin doğru olup olmadığıydı...
●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○
"Bak bu kız seni gerçekten seviyor. Sende onu seviyorsun. Açıl gitsin. Bizde senin arkanda olucaz Ning ile. Niye bu kadar gerginsin?"
Aeri, sahilde ki taşlardan birinin üstüne oturmuş Jimin'e bakıp konuşmuştu.
Jimin, gün batımına bakarken bazen eline taş alıp denize atıyordu.
İkisi de diğer ikiliyi bekliyordu.
Jimin beklerken Aeri'nin sözlerini dinliyordu.
"Açılabilir miyim bilmiyorum. Emin değilim. Zamana ihtiyacım var"
"Daha ne kadar zamana ihtiyacın olabilir Karina? Şaka mı yapıyorsun? Bu kızın sana karşı olan aşkı orta da hala zaman diyorsun. Kendi gözlerinle bile gördün. Daha fazla zorlama. Lütfen yeter artık"
Jimin, onu dinlerken denize iki taş fırlatmıştı çoktan.
Aeri'nin dedikleri doğruydu.
Minjeong'un onu sevdiğini biliyordu ama kendi hislerinden hala emin değildi.
İlişkiye girerse ve hala ona karşı hislerinin olmadığını fark ederse diye onu üzmek istemiyordu.
Ama sürekli onu düşünmeye başlamıştı. Aklından gitmiyordu.
Okula 1-2 haftadır gelmemişti ve onu merak ediyordu.
Şimdi ise arkadaşı ile taşların üstüne oturmuş arkadaşının sevgilisini ve sevdiğini bekliyordu.
Minjeong ve Ning oraya geldiklerinde Minjeong Jimin'e baktı.
Jimin'in yüzü asıktı ve denize taşlar atmaya devam ediyordu.
Minjeong, onu öyle görünce ne olduğunu merak etmişti.
Ama verdiği kararlar vardı.
Eskiye göre daha az utangaç davranmaya çalışacaktı. Arkadaşlarmış gibi davranacaktı. Kesinlikle ona karşı hislerini belli etmemeye çalışacaktı.
Ama planı pek işe yaramayacaktı çünkü Jimin herşeyi biliyordu.
Jimin, Minjeong'un ona aşık olduğunu biliyordu ama Minjeong'un bundan haberi yoktu.
▼△▼△▼△▼△
selamm
tatile girdiğimiz için daha sık bölüm yazıp atmaya çalışacağım
taslak biriktireceğim dolu olduğum günler en azından taslaklardan atarım
birkaç bölüm sonra Winrina ikilisini yapıcam artık
ama kaçıncı bölüm onu bilemem
neyse lafı uzatmak istemem
oy verip yorum yazmayı unutmayınn
görüşürüz<33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
group / winrina ✔
FanfictionNing, kendi hoşlandığı kız olan Aeri ile beraber olmak için Aeri'nin arkadaşı Jimin ve kendi en yakın arkadaşı Minjeong ile ortak bir grup açar. Ama Minjeong'un Jimin'e olan aşkını bilmiyordu "Senin kollarının arasında, kokunu duyarak uyanmanın haya...