six

375 46 12
                                    

Ertesi gün olmuş, okul çıkış saati gelmişti. Ning, Aeri ile beraber olacağı için heyecanlı hissediyordu.

Minjeong'un da ondan farkı yoktu. Dün, Jimin ile konuşmalarından sonra daha garip hissediyordu. Onunla bu kadar yakın olmak, onunla konuşmak, göz göze gelmek ona rüya gibi hissettiriyordu...

Ning, okul çıkışınds Minjeong'un koluma girmiş Jimin'in gruptan gönderdiği konuma ilerlerken gülümsüyordu. Heyecanı ve mutluluğu her halinden belli oluyordu.

Kafe okula yakın olduğu için çok vakit kaybetmeden iki kız gelip, pencere kenarına oturmuştu.

Minjeong, pencereden bakarken diğer gelen iki kızı görünce Ning'i dürttü. Ning Minjeong'un baktığı tarafa baktı.

Aeri'yi görünce heyecanlanmıştı. Saçlarını düzeltmeye başladı.

Minjeong ise sadece Jimin'e bakıyordı büyülenmişçe. Onu her gördüğünde hep büyülenmişçe bakardı.

Jimin ve Aeri içeri geldiklerinde diğer kızın yanlarına geldiler.

"Selam kızlar!" Jimin hafif gülümsemesi ile konuştu. Diğer iki kız ona baktı.

"Hoşgeldiniz" Ning ayağa kalktı hafif gülümseyerek. Minjeong'ta peşinden aya kalktı.

"Ben Aeri Uchinaga memnun oldum" Aeri, elini Ning'e uzattı. Ning önce ele, sonra elin sahibine baktı. Aeri hafif gülümseme ile ona bakıyordu.

Ning utanarak elini tuttu. Bu bile onun kalbini hızlandırmaya yetmişti.

"Memnun oldum Aeri, bende Ning Yizhuo"

"Bende memnun oldum Ning" elini hafifçe Ning'in elinden çekip Minjeong'a uzattı. Minjeong, Jimin'e bakmayı kesip kendisine uzatılan eli tuttu.

"Kim Minjeong"

"Memnun oldum Minjeong"

"Bende Aeri"

Aeri elini tekrar çekti ve sandalyelerden birine oturdu yanına gelmesi için Jimin'e baktı ama Jimin, onun yanına oturmak yerine Minjeong'un yanına oturdu.

Minjeong, yanına oturan bedene şaşırdı. Ning'in oturmasını bekliyordu. Ondan bu hamleyi beklemediği belliydi.

Ning, Jimin'e baktı. Bunu bilerek yaptığını fark etmişti. O da Aeri'nin yanına oturdu. Yanına oturunca bile heyecanı artmıştı.

Aeri, yanına oturan kızıl saçlı kıza baktı. Onun yüzünün detaylarını incelerken bir kolunu onun sandalyesinin arkasına attı. Jimin'in dediği gibi flörtöz bir yapısı vardı.

Ning, arkasına gelen kol ile Aeri'ye baktı. Aeri ona bakmaya devam ediyordu. Ning yanaklarının kızardığını hissedince başını önüne çevirdi ama Aeri, onun yanaklarını kapatan saçlarını, onun kulağının arkasına taktı. Böylece, Ning'in pembeleşmiş yanakları belli oluyordu.

"Bu halin çok sevimli Yizhuo" Aeri, Ning'e yaklaşıp kulağına fısıldadı. Ning başını çevirip ona bakınca duraksadı. Yüzlerinin arasında çok az bir mesafe vardı.

Jimin ikisine bakmaya devam ederken o da bir kolunu Minjeong'un omzuna attı. Eliyle onun omzunu okşamaya başladı.

Minjeong, omzuna gelen el ile duraksadı. Yutkundu ve yavaşça Jimin'e baktı. Kızarmış yüzü ile ona bakarken Jimin de ona baktı.

Minjeong, onun baktığını fark edince başını o da önüne çevirdi.

Ning, Aeri'ye bakarken o da fısıldadı.

"İlk tanışma da bu kadar hızlıysan seni ilişkide düşünemiyorum Uchinaga" hafifçe onun burnuna dokundu ve onun yüzünü ittirdi. Aeri, hafifçe sırıttı.

group / winrina  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin