twelve

280 31 3
                                    

Albümün içinde ki dörtlü fotoğraflarına bir süre daha baktıktan sonra albümleri tekrar aynı sırayla yerlerine koydu Jimin.

Dolabın kapağını kapattı ve tekrar Minjeong'a bakmaya başladı.

Aşık oluyor muydu, yoksa olmuş muydu?

Ning'in söyledikleri, kendi içinde oluşan hisler, Minjeong'un hisleri...

Ona değişik geliyordu.

Anlatamayacağı türden bir his...

Minjeong'a bakarken bu düşüncelere dalmıştı. Onu düşüncelerinden ayıran şey Minjeong'un kıpırdanması ve ayılmaya başlaması olmuştu.

Jimin, Minjeong'un ayılmaya başladığını görünce hızlıca yanına oturdu.

Minjeong, gözlerini hafifçe araladı ve başında ki kıza baktı.

"Jimin?"

Konuşurken yavaşça yerinde doğruldu. Jimin ona kalkmasında yardım etmişti.

"Nasıl hissediyorsun Winter?"

"Bilmiyorum. Kötü ama iyi de. Belki de..."

Minjeong, sözünü tamamlamamıştı. Çünkü cümlenin devamı belki de iyi olmamın sebebi senin yanımda oluşundu...

Jimin ne cümlenin devamını merak ediyordu ama Minjeong'u üstelemek istemiyordu.

"Sen neden geldin Karina?"

"Seni merak ettim"

"Beni mi?" Minjeong, Jimin'in sözünü beklemiyordu. Hafif tekrar kızarmıştı.

Jimin başıyla onayladı.

Minjeong onun başıyla onaylamasını görünce kızarması artmıştı.

Jimin, onun bu haline artık alışmaya başlamıştı. Hafifçe gülümsedi.

Ning ve Aeri, sofrayı hazırladıktan sonda Minjeong'un odasına geldiler.

Jimin, ikiliye baktı. Minjeong'ta gelenlere baktı.

"Uyandın mı Winter?"

"Evet"

"İyi misin biraz daha?"

"Evet"

"Tamam biz sofrayı hazırladık. Siz ikinizde gelin hemen. Bekleyemeyeceğim açlıktan Ningning'i yiyebilirim" Aeri'nin sözü ile hepsi güldüler.

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

Dört kız, masaya oturduklarında yemeklerinden yemeye başladılar.

Hepsi Minjeong'un moralini düzeltmeye çalışıyorlardı ve işe yarıyordu.

Minjeong'un morali biraz olsa da yerine gelmişti.

Jimin, Minjeong'a bakıyordu hep. Minjeong'un gülümsemesi, konuşması, bazen burnunu çekmesi bile hoşuna gidiyordu.

Onu sevimli buluyordu. Ona bakarken tekrar düşünmeye başladı.

Minjeong'un sevimli halleri, kendisinin sözlerine bile anında kızarması, günlüğünde ki yazanlar, albümde ki not...

Onun kendisine aşık olduğunun farkındaydı ama ya kendisi?

Ya kendisi ona aşık mıydı?

Jimin, masada ona bakarken Aeri onun bu halini fark edince onu masanın altından dürttü.

Jimin irkilerek ona baktı. Aeri ona yaklaşıp fısıldadı.

"Kızı gözlerinle bitirdin Karina. Az durur musun?"

Aeri, ufak bir sırıtış ile konuşunca Jimin onun dizine hafifçe vurdu.

"Aşıksın Karina. Kabul etsene"

"Sus Giselle emin değilim"

"Ha düşünüyorsun yani"

Jimin başını onaylar anlamda salladı.

"Oo bence olursunuz Karina. Kızın seni sevdiği her halinden belli zaten. Sende çok boş değilsin gibi"

Jimin tekrar Minjeong'a baktı.

Minjeong, Ning ile gülüşerek konuşuyordu.

Minjeong'u gülerken görmek onun için çok güzeldi. Onu mutlu görmek, gülümsemesini görmek çok güzeldi...

"Sanırım Giselle..."

▼△▼△▼△▼

selam!!

bu bölüm kısa oldu biraz idare edin sınav haftamdayım bu yüzden geçiş bölümü gibi düşünün

çok uzatmayacağım bir süre bölüm atamayabilirim kusura bakmayın

oy verip yorum yazmayı unutmayınn

görüşürüzz<33

görüşürüzz<33

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
group / winrina  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin