thirteen

271 32 3
                                    

Dört kız, yemeklerini yedikten sonra salona geçtiler. Film izlemeye karar veren kızlar, koltuklara oturmuş film seçiyorlardı.

Minjeong ve Aeri filmin konusu hakkında atışırken Ning mutfaktan patlamış mısır ve içecek getiriyordu.

Jimin ise sadece Minjeong'a bakıyordu.

Aeri ile atışmalarına bazen gülüyordu.

"Hayır Winter ya aksiyon izleyelim"

"Hayır ben sevmiyorum aksiyon romantik komedi izleyelim"

"Ya onlar çok sıkıcı"

"Aksiyon güzel değil"

"Gayet güzel"

"Hayır değil"

"Romantik komedi izleyelim" Minjeong Aeri'nin elinden kumandayı aldı ve film arayışına geçti.

Aeri, onun elinden kumandayı almaya çalışsa da Minjeong kaçıyordu.

Jimin ikisini (özellikle Minjeong) izliyordu.

Minjeong'un Aeri'den kaçarken ki halleri onun hoşuna gitmişti. Böyle onun dışa dönük halini de görüyordu.

Minjeong, içe dönük birisiydi. Ama dışa dönük halini görmek Jimin'e daha iyi geliyordu.

Onu gülerken görmek ve eğlendiğini görmek onu mutlu ediyordu.

Ning, bir süre sonra elinde mısır ve içeceklerle geri geldi. Elindekileri sehpaya bıraktı ve kumandayı diğer iki kızın elinden aldı.

"Ne romantik komedi izliyoruz ne de aksiyon izliyoruz. Korku filmi izleyelim"

"Ya hayır izlemeyelim ayrıca sen korkarsın korku filmlerinden" Minjeong, Ning'e bakarak konuştu.

"Bana sarılacak ya ondan. Sende Karina'ya sarılırsın artık" Aeri konuşurken sırıttı. Ning'te sırıtarak onun yanına oturdu.

Minjeong, tekrar yanaklarının kızardığını hissedince başını öne çevirdi ve saçlarıyla yanaklarını kapattı.

Jimin, onun bu halini sevimli buluyordu. Kıkırdamasına engel olamadı.

Ning ve Aeri Jimin'in kıkırdamasını duyunca ona baktılar daha sonra da birbirlerine baktılar.

"Bunlar olucak gibi" Aeri, Ning'in kulağına eğilip fısıldadı.

Ning ona baktı ve başını onaylar anlamda salladı.

Aeri onun yanağından öptükten sonra önüne döndü.

Ning, hafifçe gülümsedi sonra film seçti ve açtı.

Bilerek korku filmi seçmişti.

●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○●○

Filmin ortalarında sürekli canavarlar çıkınca Ning ve Minjeong korkup gözlerini kapatıyorlardı.

Ning, Aeri'ye sokulmuştu.

"Ya niye aniden çıkıyor bu canavarlar"

Ning gözlerini yavaşça aralarken konuştu.

Aeri, gülmemek için zor duruyordu.

Minjeong, Jimin'e sokulmamak için zor duruyordu. Korkunca birine sarılırdı ama Jimin'e sarılamazdı.

Buna rağmen sanki Jimin onun aklını okumuş gibi onu kendisine çekip sıkıca sarıldı.

Jimin, ne yaptığını kendisi de bilmiyordu. Sadece kalbi ne dediyse onu yapmıştı.

Minjeong, Jimin çekince şok içinde gözlerini açmış ve anında kızarmıştı.

Yavaşça başını kaldırıp Jimin'e baktı. Ama Jimin'i kendisine bakarken görmeyi beklemiyordu.

İkili bir süre birbirlerine baktılar. O süreden sonra ikisi de sadece birbirlerinin dudaklarına bakmaya başladılar.

İki kızda sadece birbirlerinin dudaklarını tatmak ve bırakmamak istiyorlardı.

İki kız filmi ve diğer iki kızı unutmuşça sadece birbirlerinin dudaklarına bakıyorlardı.

Jimin, bir süre sonra tekrar merakına yenik düşmüştü. Baktığı dudakların tadını merak ediyordu.

Yüzünü Minjeong'un yüzüne yaklaştırdı. Minjeong, hiçbir şey demeden sadece onun dudaklarına bakıyordu.

Jimin, tam öpecekken iki kızda Ning'in çığlığı ile irkilip Ning'e baktılar.

"YA AMA GİSELLE!"

Aeri, Ning filme odaklanmış izlerken onu korkutmuştu. Ning tabii ki de korkmuştu ve korkudan çığlık atmıştı.

Aeri, onun bu haline kahkahalar atarken Minjeong, ikisine birşey demeden hala kızarık olan yanakları ile bakıyordu.

Jimin, bu anın bölünmesine bozulmuş ve sinirlenmişti. Tadını merak ettiği dudakları tam öpecekken bozulması hoşuna gitmemişti.

Jimin ikisine bakarken içinden söylenmişti.

"Korkutmanın sırası mıydı Giselle?"

▼△▼△▼△▼

selam!!

sanırım fici 15 veya 16.bölümde bitirmeyeceğim

ani verdiğim bir karar oldu 20 veya 23.bölüme kadar uzatabilirim bilmiyorum

ama 15 veya 16.bölümde final yapmamaya karar verdim

çünkü daha Winrina ikilisini yapmayı düşünmüyorum

ilerleyen bölümlerde yapmayı planlıyorum zaten o zaman 15 veya 16.bölüme gelmiş oluruz

20 veya 23 şuan ki yeni planım ama belli olmaz karar değiştirebilirim

her neyse oy verip yorum yazmayı unutmayınn

görüşürüz<33

görüşürüz<33

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
group / winrina  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin