Idõközben Frenkievel minden rendezõdött, és újra olyanok lettünk, mint régen. Rengeteg idõt töltöttünk együtt, néha már többet voltam vele, mint Colelal, amit nem feleljtett el megemlíteni.
- Megint azzal a barátoddal találkozol? - kérdezte egy szombati napon, amikor épp a Camp Nouba készülõdtem.
- Igen. - feleltem, és elkezdtem húzni a cipõmet.
- Valamikor majd bemutatsz neki?
- Persze - mondtam, és puszit nyomtam az arcára - Este jövök! - köszöntem el tõle, majd kiléptem az ajtón.
Becsuktam magam mögött, és a lépcsõ felé indultam. Az utcán már ott állt az ismerõs porsche, és bepattantam az anyós ülésre. Elindultunk, és a Camp Nou felé vettük az irányt.
- Ma bemutatlak a csapatnak. - jelentette ki Frenkie.
- Micsoda?!
- Ideje, hogy megismerjék azt, aki miatt most itt vagyok.
Elpirultam, és mosolyogva néztem ki a szélvédõn. Nem sokkal késõbb megérkeztünk a stadion parkolójához, és Frenkie beállt (az elmondása szerint) a szokásos helyére. Kiszálltunk a kocsiból, és a pálya felé mentünk, ahol már gyülekeztek Frenkie csapattársai. Amint megláttak minket, néhányan egybõl körénk gyûltek, és kérdezõsködni kezdtek. Frenkie lenyugtatta õket, és mindenkinek bemutatott.
- Srácok, õ itt Mia, a legjobb barátom gyerekkorom óta. Ha õ nincs, akkor most biztosan nem lennék itt.
Megint elpirultam, majd sorra kezet fogtam a minket körülvevõ focistákkal, és próbáltam megjegyezni a nevüket.
- Õ Robert Lewandowski, nem rég érkezett a klubhoz, elképesztõen tehetséges. Õ itt Andreas Christensen, Robert elõtt érkezett, és az egyik legjobb védõ, akit ismerek. Õ pedig Marc-André Ter-Stegen a legjobb kapus a világon. - mondta Frenkie a kapus vállára helyezve a kezét.
Mindenkivel igyekeztem kezet fogni, majd miután végeztem Frenkie folytatta.
- Idebent õk tartják bennem a lelket, gyere bemutatlak a többieknek is. - jelentette ki, majd karon ragadott, és elvonszolt egy nagyobb csoport felé.
Fél órával késõbb elkezdõdött az edzésük, amit a kispadról figyeltem egy ideig. Pár óra elteltével kezdtem unni magam, és elkezdtem sétálgatni a stadionban. Véletlenül rátaláltam egyfajta emlék szobára, ahol a klub trófeáit, és legendás játékosaik ismertetõ jegyeit tartották. Egy név ismerõs volt, Lionel Messi. Frenkievel mindig imádtuk nézni, ahogy játszik. A nézelõdésben Frenkie zavart meg, akinek (ezek szerint) nem rég véget ért az edzése.
- Ha kigyönyörködted magad, akkor indulhatunk? - kérdezte.
Megfordultam, és szúrós szemmel néztem rá, de aztán bólintottam. A parkolóba mentünk, ahol beszálltunk a kocsiba, és 5 perc múlva már úton is voltunk. 10 perc múlva a kocsi lassított, majd megállt, én pedig elköszöntem Frenkietõl, és kiszálltam a jármûbõl. Fölsiettem a lakásba, és amikor beléptem Colet a nappaliban találtam.
- Szia megjöttem! - köszöntem neki, és neki álltam levenni a cipõmet.
Nem érkezett válasz, mire én megszabadultam a kabátomtól is, és oda léptem hozzá.
- Tudom, hogy kivel voltál. - mondta váratlanul.
- Tudom, hogy tudod. - válaszoltam neki, majd a konyhába léptem, hogy igyak egy pohár vizet. Õ is felállt, és utánam jött.
- Komolyan azt hitted, hogy nem jövök rá? -kérdezte fenyegetõen.
- Mégis mire? - értetlenkedtem, és elkezdtem hátrálni, de a derekamnak ütközõ pult megállított.
- Arra, hogy ahelyett, hogy itthon lennél velem a jóképû Frenkie de Jongal enyelegsz. Azt hitted, hogy nem tudom, hogy kivel töltöd a délutánjaid? - tette hozzá meglepõdött arckifejezésemet látva.
- Cole félre érted, én és Frenkie, mi nem... - nem tudtam befejezni a magyarázkodást, mert ekkor egy óriási csattanás érte az arcom jobb felét, amitõl a földre zuhantam.
- Én szerettelek! - ordította magából kikelve.
Nem ismertem rá, és tudtam, hogy ezek után nincs maradásom. Könnyeimmel küszködve felálltam, és a hálószoba felé mentem. Elõkaptam egy hátizsákot, és bele dobáltam néhány holmit, ami épp a kezem ügyébe akadt. Ez után a fürdõbe siettem, és ott is elpakoltam a legalapabb dolgokat. Amikor tükörbe néztem, láttam, hogy a szemem tájékán máris belilult. Gyorsan elõvettem egy napszemüveget, cipõt és kabátot vettem, majd elhagytam a lakást. Mielõtt becsuktam volna az ajtót visszafordultam, és Cole szemébe néztem.
- Csak hogy tudd, én is szerettelek. - azzal bevágtam az ajtót, és lerohantam a lépcsõn.
YOU ARE READING
Sosem voltál csak egy barát
RomanceFrenkie de Jong és Mia Logan legjobb barátoknak mondhatják magukat. Rengeteg dologban hasonlítanak, sőt Frenkie pontosan 1 hónappal idősebb Miánál. Viszont a különbség is tisztán észrevehető. Frenkie már egészen kicsi korában döntött a jövőjéről, mi...