Frenkie távozása után próbáltam még több idõt tölteni a tanulással. Még másfél évem volt hátra az egyetemen, de én már az elsõ pillanattól kezdve nézegettem a záróvizsgás feladatokat.
*
- Indulhatunk? - kérdezte anya már harmadjára.
- Várj! - kiáltottam - nincs meg a kalapom.
- A kocsiban hagytad, hogy nehogy itthon maradjon.
- Jaj tényleg, akkor mehetünk. - válaszoltam, majd kisiettem a házból.
Beszálltam a kocsiba, és útnak indultunk az állatorvosi egyetem felé. Fél órával késõbb már mindenki a helyén ült, és vártuk, hogy elkezdõdjön a diplomaosztó. Sorõban szólították ki a diákokat, és mikor az elõttem lévõn volt a sor már én is felkészültem.
- Mia Logan. - hangzott fel a nevem, mire a családom és barátaim éljeneztek, és tapsoltak. Felmentem a színpadra, és átvettem a diplomámat. Visszafele menet a közönséget fürkésztem. és megpillantottam az anyáék mellett lévõ üres széket. Az lett volna Frenkie helye. Amikor a vendég listát írtam, tényleg azt hittem, hogy eljön, mert megígérte. ,, Hová is gondoltam?" tettem fel magamban a kérdést. Túlságosan is optimistán gondolkoztam, amikor felvettem egy futballsztárt a vendégek listájára. Visszaültem a helyemre, és próbáltam elkerülni a sírást, ami egyáltalán nem volt egyszerû. Szerencsére már csak páran voltak utánam, és fél óra múlva véget is ért az esemény. Kiléptem az egyetem ajtaján, és megérintette az arcomat a lágy szellõ. Megfordultam, és az egész családommal találtam szemben magamat. Anya, aki már így is könnyeivel küszködött, elsírta magát, amikor átöleltem. A család többi tagja is átadta gratulációját, és pár fénykép után elindultunk a kedvenc éttermünkbe.
*
2 héttel késõbb beadtam a jelentkezésemet egy belvárosi klinikára, ahová fel is vettek. Ilyenkor jött el az idõ, hogy "kirepüljek a fészekbõl", és saját lakásom legyen. Egy héttel késõbb kezdtem el praktizálni, és egyszerûen hihetetlen érzés volt, hogy végre elértem a célom.
YOU ARE READING
Sosem voltál csak egy barát
RomanceFrenkie de Jong és Mia Logan legjobb barátoknak mondhatják magukat. Rengeteg dologban hasonlítanak, sőt Frenkie pontosan 1 hónappal idősebb Miánál. Viszont a különbség is tisztán észrevehető. Frenkie már egészen kicsi korában döntött a jövőjéről, mi...