TANITIM

515 252 79
                                    

                              🌊

"Sayın seyirciler bu gün öğle saatlerinde Azerbaycan'dan Türkiye'ye gelen uçak kaza gecirdi. Söylenenlere göre uçak Karadeniz bölgesinde suya gömüldü. Yolcular'dan en az yüz kişi bulundu . Bazıları kayıp bazılarınında ölü olduğunu düşünüyoruz. Arama kurtarma ekipleri durmadan çalışıyorlar. Umut ediyoruz her kesin yakınları bulunur."

Duyduyğum şeyle elim ayağım boşaldı. Umarım onun geleceği uçak diğildir .İyi o. Öyle hiss ediyorum.

"Arkadaşlar arama kurtarma ekipleri beş kimlik bulmuşlar."

Dikkatimi televiziyaya verdim. Nolur Allahım o olmasın.  İçimde o olmaması için bildiyim bütün duaları ediyordum.

" Bunların isimleri Umut Farah, Çetin Demir, Gülgün Sezer, Zeynep Sancak ve Barın Ünal..."

Barın Ünal

İsmini duydukdan sonra kadının söylediyi hiç bir şeyi duymadım. Yer ayaklarımın altından kaydı. Sanki dünya başıma yıkıldı ve ben enkazın altında kaldım. Barını kaybetmişmiydim. Bana söz vermişdi gelecekdi. İşlerini halledip yanıma gelecekdi. Birlikde doğum günümü kutlayacakdık.

En son hatırladığım kafamın sert bir şeye çarpması. Sonra her şey karanlık .


                               🌊

Merhaba arkadaşlar bu ilk kurgum. Yanlış bir şey görürseniz eleştirmeyin lütfen. Yanlış yazmış ola bilirim çünki ben türk deyilim ve yanlışlara yapa bilirim bunu unutmazsaz sevinirim . Teşekkür edirim. Okurken lütfen oy vermeyi ve paylaşmayı unutmayın.

25.03.2023

UMUT MEZARLIĞI / Yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin