Uimaranta

15 3 0
                                    

_2022 Kesäkuu_

Olemme menossa tänään koulun kanssa pyörillä uimarannalle. Olemme pyöräkatoksilla ja odotamme, että opettajamme tulee paikalle. Vien pyörääni jonon perälle. Matkalla näen tyttöystäväni, Pinjan. Hymyilen hänelle ja hän takaisin minulle. "Mitäs tääl pannaan?" Paras kaverini, Lumi kävelee luokseni ja virnuilee. "Haista vittu" Vastaan tuolle. Lumi menee kyllä bussilla sinne, koska hänen pyöränsä avain on hävinnyt ja se pyörä on tottakai lukossa.

Hetken päästä opettajamme tulevat ja lähdemme ajamaan. Vilkutan vielä Lumille. Hänen bussi lähtee puolen tunnin päästä. Onhan sielä muitakin jotka menevät bussilla. Esim. Eve, koska hän oli hetki sitten kipeä.

Saavuimme uimarannalle ja Lumi kävelee minua vastaan vilkuttaen. Hän virnistää, koska Pinja kävelee ohitseni. Näytän hänelle sitä kauneinta sormea tottakai. Lähdemme kävelemään pukkariin, koska haluamme viedä meidän kamat sinne. Minä ja Lumi emme ui, koska on niin kylmä ilma. Menemme yhdelle kivelle istumaan, koska miks ei? Lumi lupasi tuoda meille helmiä, että voimme koristella kengän nauhat niillä. Me molemmat siis pistetään pinkki, liila ja siniset nauhat, tietäjät tietää miksi. Olen siis bi, niinkuin tuokin lehmä tossa:D

"Mennäänks ostaa jotain vaik suklaata?" Lumi kysyy. Nyökkään ja menemme kioskille. Ostan myös kokiksen vanhaan tapaan. Olen iso kokis addikti:D Maksamme ostoksemme ja kävelemme keinuille. "Mites sun ja Pinjan juttu?" Hän päättää avata suunsa. "Ihan hyvin. Se ei vaan uskalla puhuu mulle muiden nähden joka vituttaa." "Naminami" Tuo vastaa. Näemme Pinjan ja huomaan hänen hymyilevän ja vilkuttavan minulle. Vastaan hänelle samalla tavalla. Rakastan Pinjaa, mutta haluaisin puhua hänelle muiden nähden.

—————-
Sanoja: 240
Toivottavasti tykkäsitte:) Tää oli vähän tylsä, mutta tulee viel lisää:D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 21, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Is there any life on mars?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin