Škola už nám naštěstí skončila a bylo moc hezky, takže jsme se s Jas domluvili, že, půjdeme nakupovat jak jsme si furt slibovali.
Jdeme s Jas do toho největšího obchodního centra tady u nás ve městě. Máme ho obě rády vždycky tady totiž najdeme to co zrovna potřebujeme.
Já mám jasný cíl.
Nakoupit si sukně, šaty a něco k tomu, protože začíná, už být opravdu horko a přeci jen za chvíli sem připutuje konečně léto aaaaa prázdniny!!!Jdeme do našeho oblíbeného obchodu. Jas říkala něco o tom, že tam teď mají slevy takže to bude pecka.
„Hele pořád mi vlastně dlužíš to vysvětlení"
Stojíme s Jas u jednoho stojanu se sukněmi a vybíráme které by se nám líbily.
Moc dobře vím jaké vysvětlení myslí, ale stejně budu hrát blbou.
„Jo? A jaký?" Zeptám se podivně.
„No ty moc dobře víš jaký Abygail" Řekla vážně.
Juj, tak to jsem trošičku nedomyslela.
„No co, prostě mi včera napsal"
Řeknu jen tak a vezmu jednu z těch několika sukní do ruky.
„Ta by šla co myslíš?" Pokusím se změnit téma.
„Hej! Přestaň, a řekni mi jestli s ním něco hodláš mít!" Zařvala až se na nás zase všichni podívali.
„Panebože Jas, já nevím však se s ním neznám ani dva dny"
„Ale líbí se tiii to já poznám neboj" Řekla a vzala asi pět sukní do ruky.
Podívala jsem se na tu maniačku s vykulenýma očima.
„No co léto čeká" Vyplázla na mě jazyk, a štrádovala si to ke kabinkám.
„Bože tak na mě aspoň počkej!" Zakřičela jsem na ni s prosbou v očích.
„Ten tvůj na tebe taky nebude čekat než se rozmyslíš jestli ho chceš nebo ne. Takže kápni božskou" Bože, já ji jednou fakt zabiju.Po fakt dvou náročných hodinách zkoušení si všelijakého oblečení sedíme s Jas na lavičce s těmi všemi taškami a čekáme na jejího bráchu který by pro nás měl údajně přijet.
Já si koupila asi 7 sukní všemožných barev a střihů, troje šaty, a ještě jedny takové džíny kdyby zrovna nebyla nálada.Z mého přemýšlení co jsem si všechno koupila mě vyruší velký černý auto z kterého vystupuje Jasmin brácha. Jmenuje se Sam.
Je vysokej, má kaštanově hnědé vlasy oči to samí, Vypracovanou postavu.
Je to fakt kus, ale nic pro mě heh.
„Tak děvčata nastupovat"
Řekne, ale hned potom vytřeští oči když uvidí kolik toho sebou táhneme.
„Tak jestli se tohle vejde do kufru budu se divit" Řekne pobaveně.
„No joo bráško říkala jsem ti ať si koupíš vetší auto" Mrkne na něho Jas.
„Hele! Nurážej moje auto" Řekne na oko naštvaně Sam.Když, už všichni sedíme Sam nastartuje auto a vyjede.
„Tak co Aby? Jak se má brácha?"
Ajo tyvole brácha..to jsem vám ani vlastně neřekla.
Mám bráchu je mu 22 Odstěhoval se od nás do Londýna když mu bylo 19, ale nemám mu to za zlé. Měl k tomu důvod. Musel tam kvůli studiu.
Jmenuje se James a mám ho strašně moc ráda.
Od doby co se odstěhoval za mnou přijel několikrát, ale teď už tady dlouho nebyl. Myslí si, že je to tak lepší.
Nemusím se potom trápit s tím, že musí odjet, ale teď mi došlo, že vlastně pořád neví o tom, že bydlím u babičky a, že se máma odstěhovala.
Bude nastvanej a mámu za to bude nenávidet ještě víc. Juj...„Když jsem s ním naposledy volal říkal, že by mohl prý tenhle víkend přijet, a být tady přes prázdniny"
Řekne Sam, protože jsem mu dlouho neodpovídala, ale mně tím způsobí klinickou smrt.
„Cože!? A proč mi jako nezavolal?" Řeknu zmateně.
„Neboj se, prý to má v plánu,ale víš jak on to má.. Nemá vůbec čas" Asi se mě snažil uklidnit.
„Jo já vím, ale mohl mi dát aspoň nějak vědět" Řeknu smutně.
„Neměj mu to za zlé Aby. Nemůže za to"
Najednou si, ale uvědomím, že už stojíme před mým domem.
Rozloučím se s Jas objetím popadnu všechny moje tašky poděkuju za svezení a mám se k odchodu.
Zarazí mě, ale ještě Samův hlas.
„Možná by jsi mu měla zavolat Aby"
„Dobře, zavolám" Řeknu a znovu se rozloučímKdyž vejdu domů pozdravím se s babičkou a utíkám nahoru do pokoje.
Jdu si uklidit všechny ty nové věci do skříně.
Potom musím jít, ale ještě dolů babička mi udělala můj oblíbený jahodový puding.
Ještě než se chci ohnout pro nový kus oblečení do tašky a pověsit si ho do skříně zarazím se a vzpomenu si vlastně na to, že jsem skoro celé odpoledne nebyla na mobilu.. juj.
Sednu si tedy ještě na postel a odemknu mobil kde na mě čeká několik nových zpráv.
Je tady ale i zpráva od Richarda. Přemýšlím co si otevřu první. Zvolím tedy ikonku Richard 🖤....Ahooj, vím vím trvalo mi to jak psovi sraní, ale slibuju že teď se do toho chci zase pustit na plno!! Tahle kapitola nebyla moc zajímavá ale aspoň jste poznali dvě nové postavy, Které tam teď budou mít veeelkou roli. Ale nebudu předbýhat. Doufám že jste si novou kapitolu užiliii. Zatím papaa ❤️💖💕
ČTEŠ
Skrytá baby girl
RomantizmZe vnitř baby girl, z vnějšku normální pubertální holka Změní se? Uvidíme