Chapter 05

580 120 31
                                    

.............

    Come in... කියද්දි කවුරු හරි දොර ඇරගෙන ඇතුළට ආවා...

  අන්‍යොන්සෙයෝ ජන්ග්කුක් ශි.... ආව කෙනා කියද්දි ලැප් එකේ තිබුණ ඇස් දෙක මං අරන් ගියේ ඒ පැත්තට... බිම ගෑවෙන තරම් දිගට red color frock එකක් ඇදලා මගෙ ඉස්සරහා ඉදපු girl ගේ යට ඉදන් උඩට ම මගෙ ඇස් දෙක අරගෙන ගියත් ඒ එක්ක ම මං ඉදගෙන ඉදපු තැනින් නැගිටින ගමන්..

 බිම ගෑවෙන තරම් දිගට red color frock එකක් ඇදලා මගෙ ඉස්සරහා ඉදපු girl ගේ යට ඉදන් උඩට ම මගෙ ඇස් දෙක අරගෙන ගියත් ඒ එක්ක ම මං ඉදගෙන ඉදපු තැනින් නැගිටින ගමන්

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

  එ...ඒරා...

ක්..කවුද... ඒ ගෑණු ළමයා වටපිට බලන ගමන් අහද්දි මං ..

  ඒරා විහිලු කරන්න එපා.. මං සැරෙන් වගෙ ම තරහින් කියද්දි එයා මං දිහා බලන ගමන්..

අ..අනි.. මං හිතන්නේ ජන්ග්කුක් ශි ට වැරදිලා.. ම්...මං ඒරා නෙවෙයි..අ.. ආරා.. කිම් ආරා... Receptionist එකට මාව.. මේ.. ගෑණු ළමයා මං දිහා බලල බල කියද්දි මං අත් දෙකත් හරහට බැදගෙන...

Are you kidding me.. කලින් වගෙ මාව විහිලුකට ගත්ත ද ආහ්... 😠

අ..අනීයෝ..  මං .මං.. එයා මගෙ ඇස් දිහා බලාගෙන කිව්වත් ඒ ඇස් වුණත් මට පෙනුණේ ඒරා වගෙමයි.. ඒ ඒරා ම තමා...
 
ඒරා...😡

හ්..හ්‍යුන්.. ඇයි මේ..ඒ එක්ක ම ටේහ්‍යුන් ඇතුළට එන ගමන් කියද්දි මං..

ඒරා මොකට ද ආවේ ආහ්... කොහොමද ආවේ..

  ස..ර් මොනා ද අහන්නේ.. මං ඒරා නෙවෙයි ...

  හ්‍ය්...අනී සර් මේ ඉන්නේ අලුතින් ආව receptionist... කිම් ආරා...

  ආරා.. ටේහ්‍යුන් මෙයා බොරු..

  නෑ සර් මං සේර ම බලලා අර ගත්තේ.. මෙයාගෙ qualifications වුණත් හොදයි ඒ නිසයි මං ගත්තේ...
 
  ඔයාට විශ්වාස ද මෙයා ඒරා නෙවෙයි කියලා.. මං තරහින් අහද්දි ටේහ්‍යුන් මං දිහා බලලා ඔලුව වනපු නිසා මං අහක බලා ගන්න ගමන්..

She Is Like Her Mom ( Complete )Where stories live. Discover now