A kezdetek

10 2 2
                                    

Kedves naplóm!

Úgy döntöttem elkezdek naplót írni, mert anyu szerint ez meg fogja nyújtani az én kis lelkemet. Tehát. Iskolát váltottam. Hogy miért? Az előző suliban nagyon sokat cukkoltak és bántották amiért "stréber" voltam, és mert mindig jelentkeztem órán. De nem veszem magamra, mert tudom hogy csak irigyek rám. (Ezt anyu mondta) Szóval ez az első napom az új sulimban.
Betettem a lábam az új osztálytermembe, és elállt a lélegzetem. És ami ezután történt, azt sose fogom elfelejteni. Egy szőke fiú véletlenül nekem jött és kiejtettem a kezemből a tankonyveket és majdnem orra buktam. Hát mit ne mondjak szép bemutatkozás lett volna az új sulimban. De a szőke fiú az utolsó pillanatban elkopott és nem hagyta hogy elessek. A szívem a torkomban zakatolt, a fejem paradicsom vörös volt a szégyentől.
És a fiú csak ennyit mindott:
-Nem látsz a szemedtől???- És ezzel faképnél hagyott. A megalázottságtól vörös fejemet a kezembe rejettem, de akkor láttam hogy egy lány közelít felém.
-Ne is törődj vele! Ő csak Brandó, a legmenőbb srác a suliból. Ő pedig ott a barátnője, Réka, aki köztünk szólva egy igazi ringyó-mutatott az újonnan megismert lány  az ajtóban álló Rékára aki éppen a haját igazgatta. El nevettünk magunkat a kifejezésre, és bemutatkozott nekem. Laurának hívják, most költöztek ebbe a városba és ő is új itt. Ki derült hogy ő a szomszédunk.

Egész nap Laurával lógtam, megmutatta nekem az egész sulit és bemutatta az embereket. Az osztályfőnökünket Sárfalvai Panni néninek hívják és ő az iskola legjobb tanára, mindenki oda van érte (főleg a fiúk🙄).

Hazaérve a leckével bajlódtam, majd mint minden este 9kor lefeküdtem aludni.

Holnap talakozunk, addigis jóéjszakát☺️!)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Egy nem kívánt szerelem Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin