"Dalin reklamındaki civcivlere benziyorsun."
~~~~~~~~~~~~~~~
(Felixin dilinden gidiyorum.)Ne kadar kendime konduramasamda benim âşık olduğum adam buydu. Zorba olan o iğrenç herif değil. Bazen kendimi enayi gibi hissettim. Benim bu hale gelmemi sağlayan, beni intihara sürükleyen o değil miydi? Oydu. Peki beni bu iğrenç çukurun içinden çıkaranlar kimdi? Seungmin ve Minhodan başkası değil. Sevginin, aşkın gerçekte ne olduğunu tatmamı sağlayan kimdi? Jeongin. Hyunjin değil.
"Daldın."
"Daldım."
"Neye?"
"Geçmişe."
"Jeongine en ince ayrıntısına kadar anlattığın geçmişin mi?"
"Geçmişin mi? O geçmiş ikimizin geçmişiydi hyunjin. Biz iki yabancı değiliz."
Ayağa kalktım ve omuzumdaki deri ceketi attım.
"Eğer o geçmiş tek benimse. Ben bu yaralara bakmaktan ben çekinmem. Tek üzüldüğüm kısımda bu yaraların bana seni hatırlatacak olmasıdır."
Daha sonra duşa tekrar girdim. Suyu kontrol ettiğimde gelmişti. Saçımı yıkadım durulanıp çıktım. Çıktığımda kıyafetler koltuğun üzerinde duruyordu. Hyunjin yoktu. Hyunjinin kıyafetlerini giymek istemiyordum. Hala iğrenç bir insandı o. Derken bir anda içeriye bir çocuk girdi.
"Merhaba."
"Merhaba birine mi bakmıştınız?"
"Lee Felixe bakmıştım. Sanarım sizsiniz."
"Evet benim."
Elini uzattı.
"Ben Bangchan."
"Bende felix menmun oldum."
"Şimdi yanlış anlama lütfen. Ama Hyunjinle aranızda geçen her şeyi biliyorum. Ve bu sebeple hyunjinin kıyafetlerini giymek istemessin diye düşündüm. Sana bunları getirdim."
Elinde bir çift kıyafet vardı.
"Lütfen çekinme. Al."
"Teşekkür ederim."
Dedim.
"Daha sonra görüşmek üzere."
Dedi ve çıktı. Anlam veremiyordum. Hyunjinin arkadaşımıydı bu çocuk? Nasıl bozulmamıştı? Derken üstümü giyinip çıktım.
...
"Evet çocuklar. Herkes yerlerine geçsin duyuru yapmam gerekiyor."
Hocanın sesiyle herkes yerine geçti.
"Çocuklar katılmak için klüb seçmeniz gerekiyor. Evet sırayla başlayalım."
Ben listenin sonlarına doğruydum. Hyunjin de öyle. Jeonginin gittiği klübe gitmek istiyordum. Allahtan ikinci derse kaldı. Tenefüste ben jeonginlerin sınıfa gittim. Daha doğrusu gittik. Hyunjinde beni takip etmiş, Jeongine sormak için gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Or Hate//Hyunlix
Fanfiction"Bana o yaraları sen açtın Hyunjin." "O yaraları ben açtıysam, o yaraların etrafına yıldızları çizende ben olacağım Felix." •Angst mi değil mi bilmiyorum. •Kendine zarar verme, madde kullanımı, çeşitli psikolojik unsurlar, zorbalık ve rahatsız edic...