"Ne yemek istersin?"
"Hmm bilmem."
"Hmm o zaman düşünelim bakalım."
"Hazır ramen?"
"Ama yapması çok kolay."
"E zaten kolay olsun Hyunjin."
"Ben sana ev yemeği yapayım."
"Ev yemeği mi?"
"Evet mesela nohut pilav? Ne dersin?"
"Nohut pilav ne?"
"Hihhh nohut pilavı nasıl bilmezsin?"
"Anlatta bileyim hyunjin."
"Bak şimdi nohut pilav Türk yemeği, böyle acayip lezzetliler aynı senin gibi. Sonra birbirlerine acayip uyuyorlar. Aynı biz gibi."
"Hyunjin bizi yemeğe benzetmeyi bırakır mısın?"
"Tamam tamam. Neyse işte bizim Türk bir tane aşçımız var Nihan abla. Acayip derecede iyi yemek yapar. Böyle parmaklarını yersin. Sonra işte bir gün gidip ağladım ben Nihan ablaya, oda bana Nohut Pilav yaptı. O günden beri Türk yemeklerine aşığım. Aynı sana olduğum gibi."
"Ben sana bir şey soracağım."
"Tabi bebek sor."
"Şimdi sen böyle anlattın, iyi güzel ama senin evinde aşçı yoktu?"
"A şey orası Changbinin eviydi. Ben ailemin yanında kalıyorum yine boş evler var yani istersende."
"Anladım."
"Neyse ister misin nohut pilav?"
"İyi yapta yiyelim."
"Şey tam ben yapmış olmayacağım ama vesile olacağım."
"Nasıl yani?"
"Bekle."
Telefonunu çıkartıp birini aradı.
"Alo merhaba bay kim."
...
"Benim sizden bir ricam olacaktı."
...
"Nihan ablaya söyleyebilir misin? Bize iki tabak nohut pilav yapabilir mi?"
...
"Tamam bekliyorum."
...
"Ahh Nihan ablaya çok teşekkür ettiğimi söyle. Konum atıyorum şimdi getirirsin."Ve telefonu kapattı.
"Hani sen yapacaktın?"
"Ama olsun ben yaptırıyorum. Ayrıca benim sevgilimin karnı dahada acıkmasın diye yaptım."
Arkama gelip bana arkadan sarıldı. Bir eli karnımı okşarken diğer eli ise sahiplenici bir şekilde kollarımı bağlamıştı.
"Biraz sonra yemek gelir oturmak ister misin?"
"Olur."
Beraber salonumdaki koltuğa geçtik. Yanına oturacağım sırada beni kucağına çekip kucağına otutturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Or Hate//Hyunlix
Fanfiction"Bana o yaraları sen açtın Hyunjin." "O yaraları ben açtıysam, o yaraların etrafına yıldızları çizende ben olacağım Felix." •Angst mi değil mi bilmiyorum. •Kendine zarar verme, madde kullanımı, çeşitli psikolojik unsurlar, zorbalık ve rahatsız edic...