Hadi minsung yazalım...
Mal gibi kaldım. Üzerimde Minhonun "Ben demiştim." diyen bakışlarını hissediyordum. Kafama sokuyum. O an Seungmin yine mantıklı konuşurak;"Burada bekleyecek miyiz? Yukarı çıkalım."
Dedi Seungmin koluma girmişti minho ise yanımda yürüyordu. Sınıfa çıkmıştık. Oturarak benim mallığımı düşünüyorduk.
Ama ne yapayım? Kalbime söz geçiremedim işte.
Kalbime sıçayım.
Minho konuşmaya başladı.
"Valla acayip kötü oldum. Gidip çüksüze dalasım geldi."
"Siktir et boşver."
"Aptal ben boşvereyimde sen? Öpüşecek aşık olacak başka birini bulamadın mı Felix?"
"Ya minho ne yapayım? Bulamadım işte kalbime söz geçiremedim."
"Kalbine sokayım felix."
Sesiz kaldım. Içeriye hoca girdi ders başladı.
4 ders sonra uzun tenefüs
MinhoCanım son olanlardan dolayı acayip derecede sıkkındı. Puşta bak benim kardeşimi üzüyor. Sikeceğim ebesini o piçin. Orospu çocuğu. Sakın denk düşmeyelim göt.
Neyse işte canım sıkkındı. Bende bizimkilere kantine indiğimi söyledim. Gelmeleri için yalvardım. Ama gelmediler. Götler. Neyse bende yalnız başımda merdivenlerden aşağa iniyordum.
Derken amına koduğumun bi tane bebesi güya 'yanlışlıkla' bana çelme taktı. Puşt orospu çocuğu göt. Tabikide merdivenlerden ebem bellendi. Bir düşmüşüm hihhh böyle bir uçuş yok.
Tabi ben döne döne döne en dibe düştüm. Kafamı ellerimle korudum o yüzden bir şey yoktu ama kolum... Acayip derecede acıyordu.
Orospu çocukları kaçmıştı, insan bir yardım eder puşt. Yerde sırt üstü uzanıp tavana bakarken bir tane çocuk üzerime eğildi. Taş gibi çocuktu şimdi yalan yok.
"İyi misin?"
"Aah... İyiyim sanarım sadece ölüyorum."
"Abartma hiç bir şeyin yok. Görünürde."
"Görünürde yok içimde yaşıyorum... Hem ayrıca abartmıyorum."
"Off, kalk seni revire götüreyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Or Hate//Hyunlix
Fanfiction"Bana o yaraları sen açtın Hyunjin." "O yaraları ben açtıysam, o yaraların etrafına yıldızları çizende ben olacağım Felix." •Angst mi değil mi bilmiyorum. •Kendine zarar verme, madde kullanımı, çeşitli psikolojik unsurlar, zorbalık ve rahatsız edic...