"Lalisa! Hazır mısın bebeğim?"
"Bebeğim diye seslenmesene bana!"
"Bebeğimsin ne yapabilirim? Neyse hazır mısın?"
"Malesef hazırım. Sürüklüyorsunuz beni yine!"
"Çok konuşma! Hyunjin kapıda hadi."
Lalisa aceleyle odasından çıkıp yanıma geldi. Ben mutfakta su içerken oda mutfaktaki balkondan aşağıya baktı.
"E Hyunjin gidiyor."
"Gidiyor mu?"
Hızlı adımlarla yanına geldiğimde hızla giden Hyunjini görmüştüm. Daha sonra telefonuma bir mesaj geldi.
Hyunjinim❣️
Felix gitmem gerekDaha sonra görüşürüz
Biricik bebeğim
Felix mi?Bir sorun mu var hyunjin
Görüldü.
Görüldü mü yemiştim? Cidden Hyunjin ismimi yazıp bana görüldü mü atmıştı. Bu ne demek oluyordu. Hemde bir yıl öncesinden planladığımız jeju tatilini hiçe sayarak ha?
Ha bu arada size söylemeyi unuttum. Atlayarak gidiyorum, farkındayım. Ama en son size hikayemizi bir yıl önce anlatmıştım. O zamanlar Şubattaydık. Şu anda ise bir yıl sonra Hazirandayız. Okullarımız on gün önce tatile girdi. Yani 12. Sınıftan mezun olduk.
Hyunjin ile ilişkimizde hiç bir değişiklik olmadı. Hatta birbirimize daha sıkı kenetlendik. Birbirimize açtığımız yaraları yine birbirimiz sardık. Ancak buna rağmen ailesine söyleyemedi Hyunjin. Sadece arkadaşım bahanesi ile görüştüm ailesiyle.
Lalisa ise geçen bir yıl içerisinde iyice toparlandı. Ne kadar belli etmesede ben hissedebiliyordum. Jennie kalbinin en derinlerine gömdüğü bir aşk olarak kalacaktı. Şu anda ise yine bir kızla görüşüyordu. Park Chaeyoung. Oda bizimle Jeju adasına gelecekti.
Tabi Hyunjin tarafından ekilmeseydik.
Biricik bebeğim
Hyunjin bu gün jeju adasına gidiyorduk farkında mısın
Görüldü.Cidden görüldü attın
İnanılmazsın
Biz gidiyoruz o zaman
Hyunjinim❣️
UzgunumGelemeyecegim
Siz gidin
Görüldü.
"Bizim gitmemizi istiyor."
Diyerek Lalisaya döndüm.
"Sorsana bir taşşak mı geçiyor muş?
"Lisa!"
"Tamam. E ne yapacağız?"
"Ne bileyim ya?"
"Biz gidelim o zaman."
"Yok ya."
"Chaeyounga yalan söyledim o zaman."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Or Hate//Hyunlix
Fanfic"Bana o yaraları sen açtın Hyunjin." "O yaraları ben açtıysam, o yaraların etrafına yıldızları çizende ben olacağım Felix." •Angst mi değil mi bilmiyorum. •Kendine zarar verme, madde kullanımı, çeşitli psikolojik unsurlar, zorbalık ve rahatsız edic...