Felixin Geçmişi/4

5.1K 479 618
                                    

Bu gun efkarliyim angst bolum yazıyorum o yuzden...

Felix son konuşmalardan sonra uzun uzun düşündü. Aşık mıydı? Ya da herşeyi unutmak için kaçacak bir yer mi arıyordu? Bilmiyordu. Belkide sadece sevilmek istedi. Gerçek bir hisle. Ya da gerçek aşkla tanışmak? Bilmiyordu, bilemiyordu.

Felixin geçmişi
Felix busandan Seula lisenin 10. Sınıfında geldi. Yani geçen sene. Felix her zaman içine dönük bir çocuktu. Lakin okula girer girmez oldukça dikkat çekiyordu. Herkes onun karanlık havasına bayılıyordu. Süt gibi aydınlık tenini süsleyen çillerine herkes âşıktı.

Tabikide okuldaki tek yakışıklı o değildi. Jeongin denilen oldukça neşeli bir çocuk ve Hwang Jyunjin denen diğerinin tersine tamamen soluk biriydi. Oldukça dikkat çeken güzel saçları vardı. Uzun boyu ile herkesi kendine mest ediyordu. Emindi felix okuldaki tüm herkes kız erkek fark etmez bu iki çocuğa âşıkdı. Ha bide artık felixe.

Felixin ise okula girdigi anlardan itibaren sadece tek bir kişi dikkatini çekti. Evet o kişi Hwang Hyunjindi. O, o adam çok güzeldi. Ama Hwang Hyunjin homofobikti. Felix emindi.

Lakin aşk tek taraflıda yaşanılabilirdi. Değil mi?

O sırada felixin aynı sınıfta olduğu bir kız vardı. Lisa, Lalisa Monobal. Cidden harika bir kızdı. Lakin Felixin hiç bir zaman dikkatini çekmedi. Ancak bir tek o cesaret etmişti. Felixin karanlık havasını aşıp, onunla tanışmaya. O günden itibarende arkadaş olmuşlardı. Lisanın çevresi olduğu halde tenefüslerde felixin yanında duruyor, onu yalnız bırakmıyordu.

Felixin okula gelmesinin ardından 1 dönem geçmişti. Artık lisa ile ilişkileri ilerlemişti taki o güne kadar. Bir gün Lisa ile bahçede oturuken Hyunjin geldi.

"Lalisa sanarım erkek arkadaşınla oturuyorsun?"

"Hayır Hyunjin. Daha sonra konuşalım. Lütfen git. Şimdi."

"Hayır lalisa bende bu arkadaşla tanışmak isterim."

"Tabii tanışalım."

Dedi Felix ve samimi bir şekilde gülümseyerek elini uzattı.

"Ne kadar masumsun."

Dedi ve felixin elini sıkmadı. Felix havada kalan elini yavaşça indirdi.

"Hwang Hyunjin daha sonra konuşalım."

Dedi lisa.

"İyi öyle olsun, daha sonra yalnız tanışalım Lee Felix."

Dedi ve kalkıp gitti. Hiç bir şey olmamasına rağmen lisanın üzerinden tır geçmişti sanki.

"İyi misin lisa?"

"İ-iyiyim felix. Sanarım eve gitmem gerek. Kendimi rahatsız hissediyorum."

"Tamam seni bırabilirim."

"Sorun yok yongbok. Kendim gidebilirim. Müdürü annem arar. Görüşürüz."

Dedi ve yavaşça yanında olan çantasını alıp çıktı. Lisanın ailesi varlıklı oldukları için müdür ilede lisanın bağı vardı.

Lisa gittikten sonra felix sınıfa döndü. Yarın hafta sonuydu yani bu istediği kadar uyuyacağı anlamına geliyordu.

...
27.03.2021 Cumartesi

Love Or Hate//HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin