Sevgilim/16

3.7K 365 511
                                    

Yazarken dinlediğim playlist: Hyunlixi Hatırlatan şarkılar

"Sarıl bana lix, senin gibi kokana kadar bırakma."

Biraz önce anlattıkları -kusura bakmayın ama- hyunjinin 2 gram olan beynini doğru düzgün kullanamadığını kanıtlasa bile âşıktım işte ne yapabilirim ki?

Siz diyeceksiniz sen Jeongine Âşık değil miydin? Diye. Şey açıkcası bende bilmiyorum. Diğerlerine göre onun yanında kendimi başka biri gibi hissediyorum. Ama yeni fark ediyorum ki Jeongine karşı hislerim Hyunjininkinden kesinlikle çok farklı. Tabikide aynı olmayacak. Sonuçta biri arkadaşım.

Diğeri ise aşık olduğum zorbam. Ama yeni fark ediyorum. Hyunjinin bana âşık olduğu halde bana zorbalık yaptığını söyledikten sonra bile, ona karşı ufak bir nefret bile hissedemiyorum. Onu itekleyip siktir olup gidemiyorum buradan. Hala sarılıyorum, huzur buluyorum çünkü yanında.

Jeongin içinse sanarım küçük bir hoşlantıydı. Zaten Jeongin beni sadece arkadaşı olarak görüyordu. Hyunjin ile aynı durumda olsaydık, yada Jeongine hyunjin kadar büyük bir sevgi duysaydım. Çok acı çekerdim. Ama Jeonginde öyle olmuyordu işte.

Hyunjinle sarılırken bir anda boynumda bir sıcaklık hissetim. Bu çok garipti -hayır ağlamıyordu-.

Bir anda sıcak dudaklarını boynuma bastırdığında hazırsız yakalanmamın ardından aklımdaki düşüncelerde bölündü. Boynumla ensemin arasını öpüyordu. Öpüyordu desem yalan olur çünkü bu öpmek değil vakumlamaktı. İz kalır mı? Diye düşünürken bir anda ısırınca kendimi tutamadım ve dudaklarımın arasından minik bir inilti döküldü.

İz kalacağından emindim artık. Daha sonra ısırdığı yeri öptü. Tekrar tekrar öptü. Daha sonra başını omzumdan kaldırdı. Ve bir hışımla dudaklarımı öpmeye başladı.

Alt dudağımı ağzının arasında alıp emmeye başladı. Daha sonra dili ile alt dudağımı yaladı. Bende üst dudağını öpmeye çalışsamda başaramıyordum. Daha sonra ayrıldık. Soluk soluğa kalmıştık.  Daha sonra dudaklarımı yaladım. Hyunjine ve bana ait olan salyaların ikisine yuttum. -iğrenç görüne bilir özür dilerim...-

Hyunjin tekrardan dizime doğru uzandı. Bende tekrardan başımı arkaya yatırdım. Ellerimide Hyunjinin yumuşak saçlarına soktum.

Herşeyin sorumlusu Hyunjin olsa bile umurumda değildi. (Benim enayilik seviyesi.)

Uyku öyle bir bastırdı ki hiç bir şey umurumda değildi şu anda. Sonrasında işte uyuya kaldım.

...

"Abi, abi, abi kalsanıza ya."

Gözlerimi ağır ağır açtım karşımda iki tane çocuk vardı. Kucağımda uyuyan hyunjine baktım. Sonra telefonumu çıkarıp saate. Siktir saat 5 olmuştu.

Love Or Hate//HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin